Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä jolla leveä lantio ja iso peppu?

Vierailija
10.07.2021 |

Voisitko ajatella seurustelevasi?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani.

Älä ole :)

Vierailija
42/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Colt

Tällä oli myös erittäin kookkaat utareet. Olisikohan laihtumisen myötä tilanne parantunut.

https://entertainmentchronicle.com/2020/06/15/90-day-fiance-colt-johnso…

Samanlainen läski tuo muijakin oli, lisäksi ilmeisesti nykyään pilannut itsensä huulipistoksilla. Ja ne järkyttävän rumat rillit...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa tosi kiihuttavalta :-D :-D :-D

Vierailija
44/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa tosi kiihuttavalta :-D :-D :-D

Uskotaan, ettet tykkää.

Vierailija
45/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranssu? Mut joo, ei kyllä sytytä paksupyllyinen äijä.

Vierailija
46/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla mahakas myös vaikka olisi paksupylly. Helppo uskoa, ettei kiinnosta.

Vierailija
47/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään pahalla tarkoita. En vaan itse halua, että miehellä on isompi perä kuin itselläni, koska peppuni on todella pieni.

Vierailija
48/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on leveä lantio, huomaa toimiston tuolissa ja auton penkissä. En ole kärsinyt, kun hartiat on paljon leveämmät ja pituuttakin melkein kaksi metriä. Atleetin vartalo ja ilman ylipainoa silti.

Vierailija
49/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään pahalla tarkoita. En vaan itse halua, että miehellä on isompi perä kuin itselläni, koska peppuni on todella pieni.

Ymmärrän. Mä olen "runsasmuotoinen" kaikin puolin, päälle näkyy se että olen ollut ruoka-aikoina paikalla.

Vierailija
50/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijapoika turn off!

Vierailija
51/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soijapoika turn off!

Kaikki japanilaiset siis?

Vierailija
52/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia nuoria miehiä todella paljon nyt,  testot laskussa?  ruokavalio ,liikkuminen..

Farkut on suoraan naistenosastolta vissiin otettu .

Tikkujalat ja iso lantio.

Vierailija
53/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa läskiä ja syönyt liikaa soijaa. Siitä estrogeeni -> lantio ja pian manboobs.

Ruokavalio kuntoon ja salille tekemään maastavetoa ja jalkakyykkyä. Pian alkaa testosteroni virrata, naismaisuus poistuu kropasta ja alkka vähitellen myös ottaa eteen.

Vierailija
54/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa läskiä ja syönyt liikaa soijaa. Siitä estrogeeni -> lantio ja pian manboobs.

Ruokavalio kuntoon ja salille tekemään maastavetoa ja jalkakyykkyä. Pian alkaa testosteroni virrata, naismaisuus poistuu kropasta ja alkka vähitellen myös ottaa eteen.

Aha. Mites sitä rintakudosta on myös verraten hoikilla?

Vierailija
55/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarpeeksi lihava, niin ei varmaan enää erota johtuuko lihavuudesta, rakenteesta tai muusta lantion ja pepun koko.

Pitää olla jo aika lihava. Omalla miehellä reilusti ylipainoa, kaikki vatsan kohdalla. Takapuoli ja lantio miehekkäät.

Joskus olin kiinnostunut eräästä miehestä, jolla kaikeksi harmiksi oli leveä lantio ja naisellinen takapuoli. Ei niihin oikein tottunut, vaikka muuten oli kivannäköinen mies.

Vierailija
56/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on tarpeeksi lihava, niin ei varmaan enää erota johtuuko lihavuudesta, rakenteesta tai muusta lantion ja pepun koko.

Pitää olla jo aika lihava. Omalla miehellä reilusti ylipainoa, kaikki vatsan kohdalla. Takapuoli ja lantio miehekkäät.

Joskus olin kiinnostunut eräästä miehestä, jolla kaikeksi harmiksi oli leveä lantio ja naisellinen takapuoli. Ei niihin oikein tottunut, vaikka muuten oli kivannäköinen mies.

Kahdensadan kilon paremmalla puolella tulee jo enin aina istuttua jos liikkuminen ei kovin kiinnosta. Rasvasolut kai litistyy nekin mikä voi vaikuttaa mihin suuntaan turpoavat.

Vierailija
57/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillista tässä on tietysti se, ettei kiinnostus riittänyt.

Vierailija
58/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
59/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmies se on. Ruskean reiän ritari ja haluaa sultakin vain kakkosta, kuten muutkin pervot. 

Vierailija
60/81 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitää olla kapea lantio ja juuri sopivasti taakse pyöristyvä, pystylihainen perä, että kiinnostun ja haluan lähemmin tutustua. Kiitos ei leveä vetelä perse, ei myöskään leveä lihaksikas vaakalihainen ahteri. En halua sänkyyni rumaa persettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän