Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan käytte iltasuihkussa näin helteillä?

Vierailija
10.07.2021 |

Minä jo hyvissä ajoin ennen kahdeksaa, siinä vaiheessa on jo niin tukala olo. Sitten yöpaita päälle.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt tänään suihkussa jo kolmesti. Neljännen kerran nopsaan ennen unia, ehkä puolenyön maissa

Mä olen huomannut sen että hikoilen paljon enemmän jos käyn monta kertaa päivässä suihkussa. Nyt käyn vain myöhään illalla suihkussa kun ilmalämpötila laskee.

Vierailija
22/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ennen nukkumaanmenoa, yleensä siinä yhden ja kahden välillä yöllä. Niin teen siis kaikkina vuodenaikoina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn mieluummin aamulla suihkussa, että olen raikas päivää varten.

Vierailija
24/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan käydä kolmekin kertaa suihkussa näillä helteillä.

Mä olen käynyt neljä, viisi kertaa useimpina päivinä. Mutta ne on sellaisia pikaviilennyksiä, puolesta minuutista minuuttiin.

Vierailija
25/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen omat suihkukäyntini kestää maksimissaan viisi minuuttia. Enkä kokoaika suihkuta vettä. Pari kertaa päivässä käyn suihkussa ilman, että aikatauluttaisin niitä.

Vierailija
26/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn mieluummin aamulla suihkussa, että olen raikas päivää varten.

Kyllä minä näillä helteillä käyn aamulla ja illalla.

Vierailija
27/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä juuri menossa, ja aion seistä jääveden alla hyvän tovin, hiki valuu noroina pitkin naamaa, niskaa, selkää, jalkoja jne.

En jaksaisi tätä helvettipaskaa enää YHTÄÄN 😫🤬🤯🥵🤮😩😰😭☹️😤

Vierailija
28/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa vaikka tunnin välein, jos siltä tuntuu. Viimeyönä kävin klo 2 maissa, kun oli niin hiki, että piti vaihtaa tyynyliinakin, koska edellinen oli märkä. 

Vierailija
29/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn suihkussa vaikka tunnin välein, jos siltä tuntuu. Viimeyönä kävin klo 2 maissa, kun oli niin hiki, että piti vaihtaa tyynyliinakin, koska edellinen oli märkä. 

Sama täällä, käyn suihkussa aina kuin huvittaa ja siltä tuntuu, tai uimassa. Yöllä ei sentään tarvitse, kun makuuhuone on ihanan viileä, kiitos ilmastointilaitteen.

Vierailija
30/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nyt yleensä uimassa iltaisin. Omassa rannassa. En katso kelloa jos menen suihkuun, tarpeen mukaan. Ja jos on tukalaa, laitan ilmalämpöpumpun viilentämään.

Vierailija
31/35 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa ei ole syytä mennä enää suihkuun eikä vetää vessaa klo 23 jälkeen. t. Isännöitsijä

meidän kerrostalossa kaikki vetää wc pöntöt ja käy suihkussa millon huvittaa.

Vierailija
32/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla kävin klo 22 suihkussa....ei mitään hyötyä. Hiki alkoi valumaan samantien:(

Vierailija
33/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon käynyt tänään suihkussa jo kolmesti. Neljännen kerran nopsaan ennen unia, ehkä puolenyön maissa

Mä olen huomannut sen että hikoilen paljon enemmän jos käyn monta kertaa päivässä suihkussa. Nyt käyn vain myöhään illalla suihkussa kun ilmalämpötila laskee.

Jos käyt viileässä suihkussa, niin se meneekin näin.

Vierailija
34/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa ei ole syytä mennä enää suihkuun eikä vetää vessaa klo 23 jälkeen. t. Isännöitsijä

Nyt täytyy joustaa, kun on tämä helvetin pätsi valloillaan. Itse käyn lähellä puolta yötä, kun on sitten suihkusta tultua jo hiukkasen viileämpää, eikä ala heti hikoilla uudestaan. Vessaa saa kyllä vetää milloin vaan tarvis on.

Vierailija
35/35 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn nyt yleensä uimassa iltaisin. Omassa rannassa. En katso kelloa jos menen suihkuun, tarpeen mukaan. Ja jos on tukalaa, laitan ilmalämpöpumpun viilentämään.

Minäkin käyn uimassa monta kertaa päivässä, viimeiseksi illalla. Ja kun jättää märät bikinit vaatteiden alle niin viilentää joksikin aikaa mukavasti. :) Tosin yöksi on sitten vaihdettava kuiva yöasu päälle, ikkuna vaan auki niin tulee sieltä jonkin verran viileää kuitenkin.

Viilennyslaitteita ei ole ja tälle päivälle luvattu +34 astetta, voi olla "vähän" kuumat oltavat. Eilen sisälämpötila oli +29, tänään luultavasti 30 menee rikki. Suihkussa käyn vain jos olen lähdössä johonkin ihmisten ilmoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme