Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Doro 1362 puhelin hyvä 60V äitille ?

Vierailija
10.07.2021 |

Ei käytä älypuhelimia !

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorot on ihan susia. Mun yksi työkaveri (58v) sai semmoisen työpuhelimeksi ja ollaan kyllä saatu hyvät naurut siitä moneen kertaan. Mutta siis, tällä aivan sujuvasti tietotekniikkaa ja androidia käyttävällä ihmisellä on hankaluuksia sen doron kanssa, vaikea kirjoittaa viestejä, sekavat valikot jne. Mummolla oli kans joskus doro ja aina jotain ongelmia sen kanssa, nykyään on joku perus näppäinpuhelin ja tabletti. Ja mummo on melkein 90. Helpompi se android älykänny on käyttää kun suurin osa muista, ja helpompaa auttaa puhelinongelmissa äitiä jos itsellä on sama käyttöjärjestelmä.

Vierailija
42/45 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän myös pari seitsemänkymppistä, jotka viimeiseen asti olivat sitä mieltä, että äkypuhelin on turha. Kas kummaa, nyt pari vuotta myöhemmin on toinen ääni kellossa. Soittavat mulle Whatsapp-puheluita ja valittavat miksen minä 40-v. ole FB:ssa ja Instassa. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorot lähinnä vanhus huijausta kun simpukka oli aivan viheliäinen käyttää.Pelkästään ei näyttänyt soittajan nimeä ja tekstiviestit aivan mahdottomia sitten käyttää ja vanhan Nokian jälkeen valikot oli vaikeita omaksua jo hyvin ikääntyneelle.

Simpukka hajoaa yllättävän nopeasti nivelistään, kun sitä kumminkin joutuu usein avaamaan ja sulkemaan. Äitini simpukkapuhelin taisi kestää noin vuoden päivät.

Vierailija
44/45 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä vauvapalstalla puhutaan 60- vuotiaista kuin olisivat avuttomia vanhuksia.

76, pärjään kohtuullisesti tietokoneilla ja puhelimilla.

Mutta doro on huono. Sen toimintatapa outo.

Ei kukaan ole väittänyt tuollaista. Ap:kin kyselee vain oman äitinsä, ei koko maailman äitien puolesta. 

Vierailija
45/45 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin ennemmin jonkun Nokian näppäinpuhelimen tyylisen, siinä on luultavasti äidille jo tuttu käyttöliittymä. Kyllähän tuon ikäinen on kännykkää käyttänyt ennenkin ja noita perusnokialaisia oli aikanaan kaikilla. Jos siis ei älykännyä halua. Älykänny on helppokäyttöisin eikä sillä ole mikään pakko nettiä käyttää jos ei tahdo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan