Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Doro 1362 puhelin hyvä 60V äitille ?

Vierailija
10.07.2021 |

Ei käytä älypuhelimia !

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aivan susi.

Vierailija
2/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitillä on, helppo käyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Osta nyt edes se simpukkamalli. Älä kuitenkaan sitä missä on whatsapp. Ei ne osaa käyttää tota joystickiä siinä.

Doroissa on se huonoa ettei niihin mahdu paljon viestejä. Voi olla ettei muun merkkiset idioottipuhelimet ole sen parempia tuon suhteen.

Vierailija
4/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä äitisi haluaa? Kai hän osaa itse ostaa sellaisen puhelimen mistä pitää. Puhut hänestä kuin jostain dementikosta.

Vierailija
5/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äidillä on doro simpukka. Mutta turhan lyhyt akunkesto.

Miksei kuuskymppinen pysty käyttämään älypuhelinta. Dementia aikaisin?

Vierailija
6/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan susi.

Ylihintaista paskaa kaikki nuo senioripuhelimet mutta ei voi mitään kun eivät voi käyttää androidia.

Vierailija
7/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on näppäinpuhelin, äidillä 92 v älypuhelin. Hän tykkää leikkiä, minä haluan vain nopeasti soittaa tai tekstata. Kummallekin siis valikoituu sopiva puhelin tarpeen mukaan.

Vierailija
8/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äidillä on doro simpukka. Mutta turhan lyhyt akunkesto.

Miksei kuuskymppinen pysty käyttämään älypuhelinta. Dementia aikaisin?

No mun isä ainakin käytti näitä kivikautisia malleja viimeiseen asti. Onhan niitä muullaisiakin näppäimellisiä puhelimia. AP:n tilanteesta en toki tiedä. Ihan hyvä varmaan, jos kaipaa sellaista puhelinta. Mummollani oli. 

Vierailija
9/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti 80 v käyttää iPhonea

Vierailija
10/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 62 v ja minulla on uusin iphone.

Vierailija
11/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat niin erilaisia. Jotkut pysyy teknologian kehityksessä mukana ja toiset tykkää mielummin vanhanaikaisista puhelimista eikä siinä ole mitään pahaa. Turhaa siis vertailla ikää ja puhelinmalleja.

Vierailija
12/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuu älypuhelimen ja Doron väliin monta muutakin mallia. Toki jos on kognition kanssa ongelmia, niin mahdollisimman yksinkertainen puhelin.

Vierailija
13/45 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 62 v ja minulla on uusin iphone.

Olen 60v. Ja myös iPhone

Vierailija
14/45 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitin valitsi Doron siksi että siinä on,

Hälytys läheisille, joka lähtee tekstiviestillä ja soitolla.

Isot ja näkyvät näppäimet

Todella helppo ja ennenkaikkea erottuva näppäimistö !!!

Hänen toiveensa olisi ollut Nokia 3310, mutta sen näppäimet kiilsivät ikävästi, eli niitä ei erottanut selkeästi.

Turha sitä älypuhelinta on tuputtaa , jos toinen ei kertakaikkiaan käytä, ei halua älypuhelinta.

Pelkää sen käyttämistä, luulee rikkovansa sen, ei uskalla koskeakaan siihen, tai pitää sitä liian monimutkaisena.

Vierailija
15/45 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä rajoitteita äidilläsi on? Terve 60 v on työelämässä ja käyttää iphonea tms. Kannattaa mennä myymälään kokeilemaan puhelimia, niin äitisi voi valita mieleisensä.

Vierailija
16/45 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eilen 1362 puhelimen!

Vierailija
17/45 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti 80 v käyttää iPhonea

Sama. Hoitaa laskujen maksutkin puhelimella.

Vierailija
18/45 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55 v. ja minulla on Doro-simpukkapuhelin, vanhempi malli, vastaa lähinnä nykyistä 6061-mallia. Se tuli käyttööni vähän vahingossa, mutta olen siihen erittäin tyytyväinen. Siinä on kaikki mitä tarvitsen ja vähän liikaakin. Käytän puhelinta soittamiseen ja (harvoin) tekstiviestien lähettämiseen, nettiä selailen läppärillä. Mutta olen edellisten kanssa samaa mieltä, että emme voi täällä tietää, millaiset taidot ja tarpeet äidilläsi on puhelimen suhteen tai sopiiko Doro juuri hänelle. Itse pidän simpukkamallisesta puhelimesta, jossa näyttö ja näppäimet ovat suojassa, kun puhelinta ei käytetä.

Vierailija
19/45 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 66 vuotias nainen

Käytän älypuhelinta ja läppäriä. Isällä doro ja on tyytyväinen. Äidillä oli doro, jota oli vaikea käyttää. Numerot oli vaikea löytää monen toiminnon takana. Jos vaikka halusi laittaa PIN koodin.

Se oli hyvä piirre, että kolme puhelinnumeroa olivat näppäimen takana. Muistamattomuutta oli, joten välillä soitti kuitenkin väärään numeroon, vaikka oli nimi näppäimen vieressä.

Vierailija
20/45 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni (70 v.)väitti, että ei osaa älypuhelinta käyttää. Ihan tavallinen puhelin sillä on nyt. Hyvin osaa käyttää. On Whatsapit sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme