Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sektio tulossa!!! Pinoudutaan

24.08.2006 |

Eli kolmas raskaus menossa ihan alkutaipalilla ja sektio tulossa automaattisesti seuraavaksi.

Millaisia ajatuksia teillä on aiheesta kun tiedätte etukäteen asiasta. Itseäni on jo nyt ruvennut pelottamaan asia kun tietää tarkalleen mitä tulossa kun on kokenut jo 2 kertaa ennestään. Onko muuten kahden sektion jälkeen ikinään mahdollista saada normaalia alatiesynnytystä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin että harvemmin on kaks perättäistä perätilaa, mutta mulla taitaa olla nyt se kolmas harvinaisuus.

Mulla molemmat on olleet ihan alusta asti perätilassa. Ekan kanssa mulla oli pitkään sellainen tunne että ei oo oikeinpäin ja silloin rv32 se sitten virallisesti huomattiin. Molemmat olivat rakenneultrassa perätilassa ja kakkonen oli vielä tarkastus ultrassa rv 26 perätilassa. Ja tunsinhan mä sen että pää oli kylkiluissa. Mulla liikkeet olivat enmminkin sellaista kyöhnäämistä sillä molemmat olivat ns linkkuveitsi asennossa, siis varpaat korvissa.

Mä en oo pitkä, 162cm, ja oli todellakin tukalaa kun pää oli kylkiluiden alla ja painoi keuhkoja. Molemmilla pojilla oli toinen puoli päästä aika litteä syntyessään. Mulla on myös lonkat hyvin kaposet ja vatsa pullisteli siihen malliin että olis kohta poksahtanut.

Meillä oli vielä pojilla lonkkaluksaatio, todennäköisesti johtuen perätilasta. Pojilla luksaatio on harvempi kuin tytöillä, ja aika harvinaista on että vielä molemmilla sama vaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla