Lahnailu avioseksissä
Olemme olleet vuosikausia naimisissa. Seksin määrä ja laatu vuosien varrella. Pari viime vuotta eukko on pääsääntöisesti ollut kuin lahna seksihommissa. Olen silti koittanut olla aktiivinen ja stimuloiva. Välillä tietenkin vaatinut pääkopalta paljon mielikuvaharjoituksia seisokin aikaansaamisen.
Vaimo ilmoitti nyt loman alkajaisiksi, että häntä ei enää seksi kiinnosta. Liekö sitten vaihdevuodet menossa.
Pari päivää kun asiaa pureskellut, niin tämä on itsellekin iso helpotus. Ei tarvitse velvollisuudentunnosta koittaa tyydyttää, jos seksi ei kerran kiinnosta.
Kavereiden kanssa reissasimme paljon futisreissuilla ennen koronaa. Toivottavasti taas syksystä alkaen uudestaan kun rokotteet saatu. Noille reissuille lahnaseksin loppuminen tuo paljon lisää vapausasteita.
Seksi seksinä - parisuhde parisuhteena. Ehkä noista tulee parempia kun ei sotke toisiinsa.
Kommentit (49)
Naisia ei seksi kiinnosta. Miesten parjaaminen kyllä: "Tekisinhän minä vaikka mitä jos laittaisit miljoonan tililleeni ja et tulisi marisemaan, että on seksiolo. Sitten kyllä ei mitään. Olet pervo"
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei seksi kiinnosta. Miesten parjaaminen kyllä: "Tekisinhän minä vaikka mitä jos laittaisit miljoonan tililleeni ja et tulisi marisemaan, että on seksiolo. Sitten kyllä ei mitään. Olet pervo"
Yhtä typerä yleistys, kuin esim. "kaikki miehet raiskaavat".
No kerrohan naisena mitä teet? Et vastaa. Olet vaan niin jumalattoman seksikäs ja haluttava laamapaidassasi?
No mä teen vaikka mitä. En edes lähärissä alla ole liikkumatta. Ja sun asenne on väärä. Mitäs itse teet jotta nainenkin saisi nautintonsa? Et vastaa. Onko sulla kukkokalsarit?
Vierailija kirjoitti:
No mä teen vaikka mitä. En edes lähärissä alla ole liikkumatta. Ja sun asenne on väärä. Mitäs itse teet jotta nainenkin saisi nautintonsa? Et vastaa. Onko sulla kukkokalsarit?
Uijuiii..ihanko liikut lähärissä alla :DDDD kovia mimmejä täällä ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi raasua, onko saanti tiukassa. Taas yksi naistenvihaaja, joka ei keksi kuin tylsiä yleistyksiä tai muuta typerää.
Et sitten kertonut ainuttakaan kikka vitosta, mitä naiselle teet?Aina näitä miehiä pitäs millyttää vakka millä - itse eivät heilauta kuin sitä yhtä evää, ja sitäkin vain omaksi ilokseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi raasua, onko saanti tiukassa. Taas yksi naistenvihaaja, joka ei keksi kuin tylsiä yleistyksiä tai muuta typerää.
Et sitten kertonut ainuttakaan kikka vitosta, mitä naiselle teet?Aina näitä miehiä pitäs millyttää vakka millä - itse eivät heilauta kuin sitä yhtä evää, ja sitäkin vain omaksi ilokseen
Menikö herne prinsessan nenukkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kyllä se minusta jotain kertoo, että nainen on aktiivinen myös niissä asennoissa joissa passiivisuus olisi yleensä helppoa.
Huomaa että palstalla käy aika vanhoja miehiä tai sitten nuoria ja ikisinkkuja, jotka eivät pill ua saa. Ensinnäkin naisia kiinnostaa seksi, varsinkin nuoria, siinä missä nuoria miehiäkin. Hormonit jyllää ja näin. Jos ette saa omalta kumppaniltanne, vika on joko teissä ja tyydyttämättömässä seksissä tai sitten ette vain sovi toisillenne kumppaninne kanssa. Turha yleistää ettei naisia seksi kiinnosta ja mitään eivät sängyssä tee. Teidän kanssa ei ehkä teekään. Eri asia meillä muilla.
Mun ei tartte tällasia miettiä kun seksi maistuu miehen kanssa. Itsellä jopa isommat halut. Etsikää joskus kumpppani, joka haluaa samanverran kun itse. Tai suht samanverran. Loppuu se valitus seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menikö herne prinsessan nenukkaan?
Tuppaa silloin menemää, kun toinen osapuoli ei itse osaa vastata mitään. Olet aivan daiju.
Haluatko kertoa vai oletko jälleen kerran hönttejä puhuva pihtaaja. Helppo on sanoa olla avoin ja rohkea, mutta mitään faktaa ei tule
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa vai oletko jälleen kerran hönttejä puhuva pihtaaja. Helppo on sanoa olla avoin ja rohkea, mutta mitään faktaa ei tule
Eiköhän siinä ole liiaksi yhdelle illalle kerrottavaa, kuten tuo yks kertoi jopa liikkuvansa lähärissä ;).. "rohkeita" on tämän palstan naiset ;)
Mula myös hirveät halut, ja vaikka mihelläkin on, niin taidan haluta enemmän silti. Jokapäivä. Eikä olla nuoria.
En tajua mistä nää typerät yleistykset tulevat, paitsi typerien miesten kynästä. Turhautuneiden miesten siis.
Vierailija kirjoitti:
Mula myös hirveät halut, ja vaikka mihelläkin on, niin taidan haluta enemmän silti. Jokapäivä. Eikä olla nuoria.
En tajua mistä nää typerät yleistykset tulevat, paitsi typerien miesten kynästä. Turhautuneiden miesten siis.
Klittapapittaren "halut" hyvin tiedossa tällä foorumilla
Luulenpa, että miehet ne vasta lahnailevatkin. Haluavat kaikki hoidot, vaan itse eivät tekisi naiselle yhtään mitään!
Ei muuta kuin tunkki mäntään ja menoksi, siinä suomalaisen miehen taidot.
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että miehet ne vasta lahnailevatkin. Haluavat kaikki hoidot, vaan itse eivät tekisi naiselle yhtään mitään!
Ei muuta kuin tunkki mäntään ja menoksi, siinä suomalaisen miehen taidot.
Tais mennä tunteisiin ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klittapapittaren "halut" hyvin tiedossa tällä foorumilla
Hienoa, että löytyy paljonkin naisia, joilla isommat halut kuin miehellä!
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tartte tällasia miettiä kun seksi maistuu miehen kanssa. Itsellä jopa isommat halut. Etsikää joskus kumpppani, joka haluaa samanverran kun itse. Tai suht samanverran. Loppuu se valitus seksistä.
Sepä se onkin, kun moni aktiivinen nainen muuttuu parisuhteen kuluessa lahnaksi. Siinä vaiheessa upotettuja kustannuksia on usein jo niin paljon, ettei viitsi lähteä pelkän huonon ja/tai vähäisen seksin vuoksi. Tämän toki tietävät naisetkin ja tämä tietoisuus kai siellä taustalla pitkälti vaikuttaakin, mikäli oma libido on luontaisesti matala.
On toki naisia, jotka ovat seksuaalisesti aktiivisia koko ikänsä. Veikkaisin mutulla, että noin puolet ovat tällaisia. Miehistä puolestaan noin 75 %. Yksistään tästä tulee se seuraamus, että karkeasti ottaen joka kolmas mies on seksuaalisesti täysin epätyydyttävässä suhteessa.
Tai sitten menee täysin pieleen..