Onko kreikkalaisissa jogurteissa mielestäsi tarpeeksi hilloa mukana?
Kommentit (8)
Ostan turkkilaista maustamatonta jogurttia ja laitan siihen itse joko hunajaa, puolukkahilloa tai omenasosetta. Minusta kaikki valmiiksi maustetut jogurtit ovat ällöjä, ylimakeita.
Ei ole koskaan ollut hilloa mukana, kun olen kreikkalaista ostanut.
En tajua, miksi Lidlin kreikkalaisissa jugurteissa on sitä hilloa pohjalla. Syön sen aina hampaat irvessä pakolla. Itse jugurtti on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi Lidlin kreikkalaisissa jugurteissa on sitä hilloa pohjalla. Syön sen aina hampaat irvessä pakolla. Itse jugurtti on hyvää.
Miksi ostat sitä hilloversiota? Jopa Lidlistä saa kreikkalaista jugurttia, jossa ei ole minkäänlaista hilloa pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ostat sitä hilloversiota? Jopa Lidlistä saa kreikkalaista jugurttia, jossa ei ole minkäänlaista hilloa pohjalla.
Se hilloversion jogurtti maistuu vähän mansikalle. Pidän siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hilloversion jogurtti maistuu vähän mansikalle. Pidän siitä.
Helpommalla pääsisit, kun ostaisit maustamatonta ja sekoittaisit siihen sitten kotona mansikkaa haluamasi määrän. Ei tarvitsisi irvistellä hillon kanssa.
Ei kreikkalaisessa jugurtissa ole hilloa.