Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko saaneet toimeentulotukea vuokrarästeihin ?

Vierailija
10.07.2021 |

Millaisin perustein ?

Ymmärrän toki, että tässä vaiheessa on usein sössitty asioita pahoin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sillä perusteella, että ainoa tuloni oli työmarkkinatuki; asumistuki evättiin monta kertaa yhdestä jos toisestakin syystä. Päätös kiersi niin pitkään, että vaikka suurin osa rästeistä maksettiin pois, sain häädön. Nyt olen asunnoton.

Vierailija
2/3 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiseen saa. Ei voi kuluttaa rahojaan muuhun ja jättää vuokria maksamatta ja sitten pyytää toimeentulotukea vuokriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen saanut yhden kuun vuokran kun sosiaalitoimi oli vielä kunnalla. Rästejä ei ollutkaan enempää.

Oli kasaantunut kamalasti laskuja, olin pahasti masentunut ja paniikkihäiriöinen jonka takia asioita ja laskuja jäi hoitumatta ja kasaantui, kerroin tilanteestani hyvin rehellisesti. Ei siis ollut mennyt

alkoholiin ja biletykseen niinkuin monet automaattisesti luulee.

Sanoin myös että nukun kotona patjalla lattialla niin virkailija oli ihan kauhuissaan ja laittoi muistaakseni 120e sänkyä varten, en olisi itse edes tajunnut sellaista pyytää.

Olen todella kiitollinen avusta ja sainkin sen jälkeen pian asiat paljon paremmalle tolalle ja olen maksanut laskuni säntillisesti.

Kyllähän niitäkin tarinoita kuulee että jotkut ryyppää ja rellestää vuokrarahat ja sossu makselee vähän väliä rästejä koska eihän ihmistä voi täällä asunnotta jättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi