Miten kostaisin, että puolituttu poisti fb-kavereista?
Kommentit (51)
Tee sama hänelle. Olette sitten tasoissa.
Kaveri on eri asia kuin puolituttu.
Poista se kavereista. Tai sit jos teillä on joku yhteinen tuttu niin poista se.
Mä laitoin eston työkaverille, joka poisti minut.
Fb voi poistaa myös muuten vaan. Siskoni kanssa kerran huomattiin, että ei oltukaan enää fbssä kavereita.
Miksi olet tunkenut puolitutun kaveriksi .?
Vierailija kirjoitti:
Fb voi poistaa myös muuten vaan. Siskoni kanssa kerran huomattiin, että ei oltukaan enää fbssä kavereita.
Tai sitten siskosi oli poistanut sinut, vaikkei kehdannut sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama.
Oli maailman luokan perheriita, kun ex oli poistunut kavereista eikä suostunut uskomaan etten ollut ainakaan minä tehnyt.
Poistuisin kostoksi koko facebookista. Saa maistaa omaa lääkettään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten siskosi oli poistanut sinut, vaikkei kehdannut sanoa.
Enpä usko, kun ollaan läheisiä ja viikottain tekemisissä. Sitä paitsi hän itse kysyi sitä multa enkä ole ketään poistanut. Itse lähinnä käyn välillä katsomassa muiden juttuja. Liekö omasta epäaktiivisuudesta johtuvaa?
Miksi otat noin kovin itseesi siitä, että joku sattumanvarainen puolituttu poistaa sinut FB-kavereistaan? Että pitää ihan kostaa? Mitä ihmeen väliä tuollaisella on?
Kostaa? Noinko paljon kävi tunteisiin?
Kuule kannattaa aloittaa siitä että miettii miksi tuli poistetuksi sen sijaan että heti alkaa miettiä vastapalloa.
Ehkä tuossa piilee se syy, lienet tunnepuolella alakouluikäisen tasolla.
Aidosti aikuiset eivät edes miettisi kostamista.
Kauheeta porukkaa täällä vauvapalstalla. Kaikki pitää aina kostaa ja mitä tyhmimmällä tavalla. Poistan kaikki kostajat FB:stani!
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin eston työkaverille, joka poisti minut.
Ajattelitko, että hän edelleen on kiinnostunut asioistasi? No ei todellakaan ole.
Ihan oikeasti naiset onko tämä oikeasti kostamisen arvoinen asia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat noin kovin itseesi siitä, että joku sattumanvarainen puolituttu poistaa sinut FB-kavereistaan? Että pitää ihan kostaa? Mitä ihmeen väliä tuollaisella on?
No onhan se loukkaus.
Mäkin olen kuullut näitä stooreja, jossa parhaat kaverukset pitää yhteyttä puhelimitse ja Instagramissa, mutta facebookissa eivät niin aktiivisia ja kadonneet toistensa kavereita ilman mitään järkevää syytä. Ei nyt mitään megaluokan kostoa tarvitse tehdä ja jotkut voi tehdä vaan listanputsauksen ystäviin ja perheeseen.
Pistä hänelle FB:ssä esto