Miten kostaisin, että puolituttu poisti fb-kavereista?
Kommentit (51)
Itse estän ne jotka poistaa minut kavereista. Kavereista poistaminen on kuitenkin selkeä viesti siitä ettei halua olla tekemisissä, mielestäni aika työykeää. Siksi estän ne jotteivät näe profiiliani enää ollenkaan.
Vaikea varmaan kostaa, kun häntä ei tekemisesi kiinnosta laisinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse estän ne jotka poistaa minut kavereista. Kavereista poistaminen on kuitenkin selkeä viesti siitä ettei halua olla tekemisissä, mielestäni aika työykeää. Siksi estän ne jotteivät näe profiiliani enää ollenkaan.
Ihan kuin ne kävisivät sinun profiiliasi katsomassakaan. Kostosi kaikuu tyhjille seinille.
Miten voi edes huomata, että joku on poistanut kavereista? Kahlaa päivittäin kaverilistaa ja tekee muistiinpanoja?
Vierailija kirjoitti:
Kostaa? Noinko paljon kävi tunteisiin?
Kuule kannattaa aloittaa siitä että miettii miksi tuli poistetuksi sen sijaan että heti alkaa miettiä vastapalloa.
Ehkä tuossa piilee se syy, lienet tunnepuolella alakouluikäisen tasolla.
Aidosti aikuiset eivät edes miettisi kostamista.
Hmm.
Ehkä joku vahinko. Ei Välttämättä mitään syvällistä syytä.
Kysy, jos se häiritsee. Älä ruoki kaunaa.
Ja mitä tuo FB teille oikein merkitsee?
Joku järjestelmä saattaa poistaa ja te alatte kaivaa kuoppaa ja kostaa ihmisille….
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti luulet, että he poistamisen jälkeen vielä kävisivät katsomassa profiiliasi? Sinut on poistettu, koska ei vaan kiinnosta. Todennäköisesti eivät edes muista nimeäsi enää.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosissaan luulet, että poistetutn profiilia käydään vielä katsomassa? No ei kuule käydä
Olen todennut että kas, tämä ei ole enää facebook-kaverini ja jättänyt asian sikseen.
Minkä ikäinen oikein olet?
Aika sairasta settiä täällä. Ihmiset voi ihan normaalisti poistaa jonkun, jos ei olla enää missään tekemisissä. Eikä toista voi enää poistaa, jos hän on jo poistanu sut. Kannattaa hankkia elämä ja jotain muutakin mietittävää.
Tän on pakko olla trolli tai täällä palstailee ihmisiä, joiden äo on pienempi kuin kengänkoko. 😂
Itse estin erään ihmisen kaksinaamaisuuden, ja liiallisen valittamisen takia sekä erityisesti sen takia, että hän ajatteli kaikessa vain suurimmaksi osaksi itseään. Ja koska hänen kaverilistallaan oli sellaisia ihmisiä, joiden en halunnut ottavan minuun yhteyttä Facebookissa.
Kaikkeen on siis syy, eikä vastaukseksi riitä että "en tiedä" "en osaa sanoa"...
Voin sanoa, että jos kyseinen ihminen jonka estin, ois "kostanut" mulle niin asiasta riippuen nauraisin varmaan seuraavan viikon putkeen. Koska mikä vois olla typerämpää, kuin kostaminen?
On ymmärrettävää, että jos et tiedä mikä on ollut syynä, niin toki se ärsyttää.
Mutta mieti nyt 2 kertaa onko se kostaminen oikeasti kummallekkaan hyväksi. Haluatko tosiaan pilata lopunkin ystävyyden?
Opin uutta, kun näköjään estetään poistamisen jälkeen. Miksiköhän? Enpä ole poistettujen profiileja katsellut enää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti naiset onko tämä oikeasti kostamisen arvoinen asia?
Naisista en tiedä, mutta meille miehille tämä on kostamisen paikka.
Itse taas huomasin entisen kämppiksen pistäneen minut ilmeisesti rajoitettu-listalle. Ihmettelen, miksei saman tien sitten kokonaan poistanut kavereista. Ja kyllä vähän kävi aluksi mielessä, että pitäisikö sitten kostaa ja poistaa hänet kavereista, mutta jos nyt ei kuitenkaan viitti olla pikkumainen. Ja ei olla tosiaan oltu tekemisissä aikoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi otat noin kovin itseesi siitä, että joku sattumanvarainen puolituttu poistaa sinut FB-kavereistaan? Että pitää ihan kostaa? Mitä ihmeen väliä tuollaisella on?
No onhan se loukkaus.
No eikä ole :DDD Saa olla aika heikko itsetunto, että ottaa tuollaisen loukkauksena. Mikä ihmeen pakko puolituttujen, siis ihmisten jotka eivät edes kunnolla tunne sinua etkä sinä heitä, on haluta seurata sinua somessa?? Siinä ei todennäköisesti ole mitään henkilökohtaista, että sinut poistettiin. Ehkä tämä puolituttu on vain tehnyt päätöksen rajata FB-kaverinsa ihmisiin, jotka oikeasti tuntee. Ja vaikka olisikin poistanut sinut vaikka siksi, ettei pidä postauksistasi tai sinusta, niin mitä sitten? Miksi kaikkien olisi pakko pitää sinusta, tai muuten kostat heille? Kuulostaa aika epäterveeltä asenteelta, totta puhuen.
Kyllä minultakin on muutaman kerran poistunut kavereita ja joitain poistumisia olen kyllä vähän ihmetellyt. Ovat tosin kaikki olleet semmoisia joiden kanssa ei olla muuten oltu pitkiin aikoihin tekemisissä..mutta siltikin vähän hassu peruste se,kun voihan juuri näihin kauempana asuviin tuttuihin edes sen facebookin kautta pitää yhteyttä/lukea sieltä kuulumisia. Näille poistuneillekkin kun saatoin kuitenkin välillä kommentoida/tykkäillä heidän kuvistaan. Toisaalta ajattelen asian niin,että jos minä jostain syystä omilla julkaisuillani ärsytän jotakin toista ,niin silloin on parempi että poistuu kavereistani 🤔😄
Vaikka aika "neutraalia" on kaikki mitä sinne laitan.Enimmäkseen luontokuvia.
On tämä nykyään kummaa touhua. Loukkaannutaan jos joku ei halua olla ystävä netissä. Lapsellista.