Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kysyi eilen voiko tulla piipahtamaan, oli meillä 8 tuntia

Vierailija
10.07.2021 |

Minä laittelin pyykkejä, ruokaa, käytin koiraa, vaihdoin lakanat ja kävin kahdesti suihkussa sinä aikana.
Meillä on pienessä kämpässä +30° mutta se ei tuntunut kaveria haittaavan.
Sitten kun miehen kanssa lähdettiin kauppaan illalla, sanoin että vain 12 vuotias jää seuraksi. Olisi tullut mukaamme kauppaankin.
Miksi ihmiset tekee tällaista?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siedit, ja miksi olet missään tekemisissä tuollaisen kanssa? Nyt ghostaus.

Vierailija
22/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi sama juttu, eräs miestuttava tuli kylään ja oli 8 tuntia ollut jo. OLin sanonut jo parin tunnin ajan että lähtee kotiinpäin  ja tuu vaikka huomenna uudestaan. Ei ollut kuulevinaankaan tuijotti vain telkkaria. Sanoin että soitan poliisit jos et nyt lähde ja niin teinkin. Häken nainen sanoi että pistä puhelimen kaiutin päälle niin hän puhuu sille. Jätkä  veti  kauheet raivarit hänelle. Lähti kumminkin kun sanoin että oot putkassa jos et nyt lähde poliisit on tulossa.  Sitten seuraavana päivänä lähetti tekstareita jossa haukkui minut. Enää ei tänne tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Kyllä tuli kauhistunut olo näistä jutuista! En koskaan, siis en koskaan mene kenenkään luokse kutsumatta ja viivyn lyhyen aikaa. Näiltä puuttuu joku palikka päästä, eivät ymmärrä sosiaalisia rajoja, yksityisyyttä ja hyviä käytöstapoja. Huh mitä porukkaa.

Vierailija
24/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halua tuollaisia "piipahtamisia". Meille ei tarvitse tulla ollenkaan.

Vierailija
25/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa eräs kaveri joka aina ravintola illan päätteeksi tuli meille nukkumaan koska asuimme lähellä ja omaan kotiin olisi pitänyt tilata taksi. Seuraavana päivänä kun olisi halunnut viettää miehen kanssa hetken kahden kesken ennenkuin haemme lapset hoidosta, niin kaveri vaan roikkui meillä siihen asti kun haettiin lapset. Pyysi vielä että heitetään hänet kotiin samalla. Muutaman kerran tätä touhua jaksoin ja sitten kielsin tulemasta meille yöksi. Hän oli yhdellä kertaa jopa niin sitkeä että änkesi taksiin ja jouduin laittamaan nenän edestä kotioven kiinni ettei tullut sisälle. Siellä pihalla hetken huuteli kunnes tajusi tilata itselleen kyydin kotiin.
emme ole enää tekemisissä.

Miksi lapsesi ovat hoidossa ja itse olet kotona?

Vierailija
26/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki työttömiä?

Vierailija
27/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli kanssa eräs kaveri joka aina ravintola illan päätteeksi tuli meille nukkumaan koska asuimme lähellä ja omaan kotiin olisi pitänyt tilata taksi. Seuraavana päivänä kun olisi halunnut viettää miehen kanssa hetken kahden kesken ennenkuin haemme lapset hoidosta, niin kaveri vaan roikkui meillä siihen asti kun haettiin lapset. Pyysi vielä että heitetään hänet kotiin samalla. Muutaman kerran tätä touhua jaksoin ja sitten kielsin tulemasta meille yöksi. Hän oli yhdellä kertaa jopa niin sitkeä että änkesi taksiin ja jouduin laittamaan nenän edestä kotioven kiinni ettei tullut sisälle. Siellä pihalla hetken huuteli kunnes tajusi tilata itselleen kyydin kotiin.

Olen eri mutta oisko lapset olleet ihan sen ravintolaillan ajan hoidossa ja seuraavana päivänä hakivat kotiin? Aika normaalia.

Vierailija
28/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siedit, ja miksi olet missään tekemisissä tuollaisen kanssa? Nyt ghostaus.

Sen verran ihmisellä pitää olla munaa, että voi sanoa oman mielipiteensä ääneen eikä tarvi ghostata.

N57

Vierailija
29/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai parempi  sanoa heti kun vierailusta sovitaan kauanko vierailu pitäisi kestää.  Sanoo vaikka että pitää lähteä jonnekkin. mä oon pyytänyt kaveria soittamaan mulle parin tunnin päästä ja oon sopivani hänen kanssaan että tuun jonkun ajan päästä sinne. se toimii.

Vierailija
30/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän piiiiipahti.

Vierailija
31/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit kahdesti suihkussa ? 😅

Vierailija
32/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta oisko lapset olleet ihan sen ravinto

Ei ollut aloittaja ravintolassa illalla, toisen kommenti

Vierailija
33/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kokemusta vastaavasta. Saattoi tulla illalla piipahtamaan ja jäi sitten lojumaan pidemmäksi aikaa. Tuo kaveri oli tuolloin työttömänä ja itse olin töissä- ei tuolle työttömälle mennyt jakeluun, että minä syön iltapalan noin klo 20 ja alan sitten valmistautua nukkumaan.

Vierailija
34/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kokemusta tuollaisesta. Välillä valitteli että on nälkä, ei varmaan haittaa jos mä teen vähän voileipiä ja keitän kahvia itelleni. Kerran olin paistanut pannulla kasviksia niin tämä oli syönyt puolet niistä kun en ollut keittiössä. Parsakaalit se oli vetänyt kaikki. Välillä se toi mukanaan jonkun keksipaketin, "mä toin meille kahvileipää", sit söi itse kumminkin kaikki. 

Vierailija
35/35 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos syynä on asunnottomuus? Jos ystäväsi ei ole kertonut, että hän on joutunut asunnottomaksi? Kuulosti ihan siltä, eihän tämmöinen - muuttaa luoksesi päiväksi asumaan ja pyrkii jäämään tyhjään valoista sammutettuun olkkariin istumaan mentyäsi nukkumaan - sori mutta toin tämmösen pointin tähän. On niin käsittämätöntä käytöstä. Haluaa olla lämpimässä? Tahtoo nukkumapaikan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi