Mistä saisin naispuolisia kavereita?
Olen siis itsekin nainen, tuntuu jotenkin mahdottomalta saada kavereita? Niitä ei ole ollut vuosiin. Miehistä saa seuraa mutta pelkkä seura ei sitten riitä jne.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Netissä on joku kaverihaku palsta. Itse olen löytänyt sieltä.
Olen kokeillut mutta ei oikein nappaa.. ei tunnu olevan yhteistä monen kanssa(?) noh ehkä vielä etsin.
Millainen luonne olet? Introvertti/ekstrovertti/ambivertti? Asia-/ihmiskeskeinen? Pohdiskelija vai vitsiniekka? Onko huumorintajusi ironista, arkipäivän hassujen sattumusten päivittelyä vai viehätytkö sanaleikeistä?
Tutustutko ihmisiin helpoiten keskustelun kautta vai jonkin yhteisen tekemisen parissa? Viihdytkö parhaiten kaksin/kolmin vai isommalla porukalla?
Mitä harrastat tai haluaisit harrastaa? Urheilua vai kuvataiteita? Kirjallisuutta vai kokkaamista? Voisiko harrastajateatteri tai jokin vapaaehtoistyö olla sinun juttusi?
Millaiset arvot ovat sinulle tärkeitä? Oletko uskossa tai kiinnostunut henkisistä asioista? Puolustatko vähemmistöjen oikeuksia? Ovatko eläimet sydäntäsi lähellä?
Tässä muutamia kysymyksiä, joita pohtimalla saatat saada ideoita siihen, mistä lähteä etsimään naispuolisia ystäviä. Naiset eivät ole homogeeninen joukko ja eri ympyröissä pyörivät, eri asioista kiinnostuneet naiset voivat poiketa toisistaan paljonkin. Persoonien yhteensopivuus ratkaisee tässäkin.
Mietin samaa… vanhat kaverit jääneet kun en käytä enää alkoholia, osa kavereista perusti perheen eikä oikein ollut enää yhteistä, monen kanssa kasvanut henkisesti erilleen.
Harrastusten kautta voisi löytyä, mutta vielä en ole tutustunut kehenkään…
Omat aikuisiän kaverini ovat kaikki tulleet harrastusten kautta tai ova entisiä työtovereita. Yhteinen kiinnostuksen kohde yhdistää.
Tuntuu että naisten kanssa tutustumiseksi pitäisi olla jotenkin niin puhelias ja rohkea heti alkuun. Se on jotenkin vaikeaa kun ei luota heti tuntemattomaan.
Netissä on joku kaverihaku palsta. Itse olen löytänyt sieltä.