Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poliisi pelasti veteläksi menneen koiran autosta Turussa

Vierailija
10.07.2021 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bd826953-1568-435d-8498-2a3076d1b792
Jälleen näitä tapauksia. Turussa on 30-31 astetta lämmintä, kuinka joku voi jättää koiransa paahtumaan tulikuumaan autoon?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme. Turussa on hirveä helle. Kuka voi jättää koiran autoon?

Vierailija
2/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin fiksusti ilmoitettiin poliisille eikä itse menty rikkomaan ikkunaa, autossahan olisi voinut olla ilmastointi päällä vaikkei käynnissä kuten monissa nykyautoissa on. Silloin ikkunan rikkoja joutuu maksamaan ikkunan korjauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin fiksusti ilmoitettiin poliisille eikä itse menty rikkomaan ikkunaa, autossahan olisi voinut olla ilmastointi päällä vaikkei käynnissä kuten monissa nykyautoissa on. Silloin ikkunan rikkoja joutuu maksamaan ikkunan korjauksen.

Koira oli jo mennyt veteläksi!!!

Vierailija
4/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen koiran käyttäytymisestä näkee onko siellä ilmastointi päällä vai ei.

Vierailija
5/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettehän te tiedä jos koira on juuri tullut vaikka eläinlääkäristä ja rauhoituksen jälkeen tokkurainen. Pointti kuitenkin että itse ei mennä rikkomaan ikkunoja vaan poliisille ilmoitettava, muuten joutuu korvausvelvolliseksi jos autossa olikin taukoilmastointi päällä.

Vierailija
6/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravattulan Cittarin pihalla oli kerran vauva jätetty yksin autoon kuumalla säällä...

Vierailija
7/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te tiedä jos koira on juuri tullut vaikka eläinlääkäristä ja rauhoituksen jälkeen tokkurainen. Pointti kuitenkin että itse ei mennä rikkomaan ikkunoja vaan poliisille ilmoitettava, muuten joutuu korvausvelvolliseksi jos autossa olikin taukoilmastointi päällä.

No eiköhän tällä helteellä järkevä ihminen olisi siinä tapauksessa  vienyt tokkuraisen koiransa kotiin ja viileään niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
8/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja oli ilmastointia eli ei niin koiraa ei pidä jättää autoon yksin.

Vierailija
9/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä kauan tämä saa olla täällä kun tässä mainitaan poliisi ja Turku..

Vierailija
10/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä onki ainoa mihin Turun poliisi pystyy.

#joukkotappelupuukotus

Vierailija
11/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kukaan vie eläinlääkäristä tokkuraists koiraa parkkipaikalle odottelemaan vaan suoraan kotiin niin kylllä sen tavallaan tietää ettei ole tullut eläinlääläristä

Vierailija
12/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Vain idiootti jättää lemmikin yksin autoon näillä helteillä. Ohikulkija ei mistään voi tietää onko autossa ilmastointi ja näköjään ihmiset yhä jättää autoihin, joissa ilmastointia ei ole. Poliisi kiitteli tuon ilmoittanutta ja koira pelastui.

Vierailija
13/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin ajetaan kotiin eikä mennä shoppailemaan! Eikä muutenkaan koiraa oteta ostosteissulle mukaan autoon läkähtymään.

Itse ainakin sanon että en huomannut kuka rikkoi ikkunan, jos satun paikalle.

Vierailija
14/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Vain idiootti jättää lemmikin yksin autoon näillä helteillä. Ohikulkija ei mistään voi tietää onko autossa ilmastointi ja näköjään ihmiset yhä jättää autoihin, joissa ilmastointia ei ole. Poliisi kiitteli tuon ilmoittanutta ja koira pelastui.

Niin. Tällä kertaa. Omistaja tekee luultavasti saman uudestaan.

Vierailija
15/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin jättänyt oman koiran vaikka ilmastoituun autoon ja joku ohikulkija olisi rikkonut ikkunan, niin syyttäisin vain itseäni. Joka kesä näistä varoitellaan ja monien kauppojen pihoilla on kylttejä asiasta. Voihan se ilmastointikin mennä pois päältä, jos akku loppuu tai tulee joku oikosulku. Auto helteellä muuttuu koiralle vaaralliseksi minuuteissa.

Vierailija
16/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helevetti ihmisiä vaivaa?? Tästä asiasta on jauhettu vuosikausia ja silti ei joilleki kusipäille mene perille tai eivät vaanvälitä. Eläintenpitokielto tollasille.

Vierailija
17/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti mikä kusipää! Tuohan on eläinrääkkäystä ja koira pitäisi ollaa tuollaiselta pois!

Vierailija
18/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi murtautui. Olisi pyytänyt palokunnan leikkaamaan katon pois.

Vierailija
19/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koira otetaan pois omistajaltaan! Ja käräjille syytteeseen tällaiset eläinrääkkääjät. Eläintenpitokielto vähintään!

Vierailija
20/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää eläinrääkkäystä tuommoinen. Miten kukaan voi olla noin ajattelematon.