Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen housuissa ja t-paidassa, enkä voi vaihtaa kotimekkoa, koska pitää milloin tahansa lähteä vaikka kauppaan tai muille asioille. Läkähdyn kuumuuteen

Vierailija
10.07.2021 |

Plääh.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vain pikkuhoususillaan kotona, ei jaksa muuten olla kun on 31 astetta lämmintä sisällä.

Eilen tuli uusi pesukone ja sitä piti odottaa koko päivä kun ei ollut tarkkaa aikaa annettu. T-paita ja caprihousut päällä odottelin aamusta alkaen ja pesukoneen tuojat tulivat vasta juuri ennen neljää. Istuin tuulettimen edessä koko päivän kun odottelin heitä ja tuloksena oli persuuksista märät housut ja paidan selkämys myös.

Vierailija
22/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön jo aamulla kaikki päivän ateriat, koska muuten tulisi kuitenkin nälkä jossain vaiheessa päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä helteillä asiat kuten kauppareissut pitää hoitaa aamupäivällä kun on viileämpää. Päivällä otetaan rauhallisesti ja vietetään siestaa.

Vierailija
24/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen vain pikkuhoususillaan kotona, ei jaksa muuten olla kun on 31 astetta lämmintä sisällä.

Eilen tuli uusi pesukone ja sitä piti odottaa koko päivä kun ei ollut tarkkaa aikaa annettu. T-paita ja caprihousut päällä odottelin aamusta alkaen ja pesukoneen tuojat tulivat vasta juuri ennen neljää. Istuin tuulettimen edessä koko päivän kun odottelin heitä ja tuloksena oli persuuksista märät housut ja paidan selkämys myös.

No ei kai ne omilla avaimilla sisään tule? Jos soittavat ovikelloa, huudat että "hetki" ja sujautat äkkiä jotain valmiiksi katsottua rynttyytä niskaan, menee max. 30 sek. 

Vierailija
25/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona pikkareissa ja teepaidassa

Ulos puen alaosan

Vierailija
26/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voi mekossa mennä kauppaan? Itse menen just niissä vaatteissa missä satun olemaan, se on jo ihan mennyttä aikaa, että pitäis olla jotku pyhävaatteet päällä kun menee ruokakauppaan tai kaupungille.

Vierailija
27/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä helteillä asiat kuten kauppareissut pitää hoitaa aamupäivällä kun on viileämpää. Päivällä otetaan rauhallisesti ja vietetään siestaa.

Musta taas kaupassakäynti hyvä ajoittaa just kuumimpaan mahdolliseen aikaan, siellä kaupassahan on ihanan viileää :)

Vierailija
28/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotimekoissa me muutkin kaupassa käydään.

Mulla on miesten valtava T-paita, mulle ihana hellemekko. Jos, siis jos uskaltaudun ulos (pelkään  pyörtyväni kuumuuteen), käyn nopeasti uudelleen suihkussa, laitan T-paidan vyötärölle huivin, hellehatun ja sandaalit paljaisiin jalkoihin. Aikaa menee muutaman min.

Vierailija
29/29 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkishaalarit on parhaat. Eipä pääse jää/ pakkanen yllättämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan