Olen housuissa ja t-paidassa, enkä voi vaihtaa kotimekkoa, koska pitää milloin tahansa lähteä vaikka kauppaan tai muille asioille. Läkähdyn kuumuuteen
Kommentit (29)
Mä syön jo aamulla kaikki päivän ateriat, koska muuten tulisi kuitenkin nälkä jossain vaiheessa päivää.
Näillä helteillä asiat kuten kauppareissut pitää hoitaa aamupäivällä kun on viileämpää. Päivällä otetaan rauhallisesti ja vietetään siestaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vain pikkuhoususillaan kotona, ei jaksa muuten olla kun on 31 astetta lämmintä sisällä.
Eilen tuli uusi pesukone ja sitä piti odottaa koko päivä kun ei ollut tarkkaa aikaa annettu. T-paita ja caprihousut päällä odottelin aamusta alkaen ja pesukoneen tuojat tulivat vasta juuri ennen neljää. Istuin tuulettimen edessä koko päivän kun odottelin heitä ja tuloksena oli persuuksista märät housut ja paidan selkämys myös.
No ei kai ne omilla avaimilla sisään tule? Jos soittavat ovikelloa, huudat että "hetki" ja sujautat äkkiä jotain valmiiksi katsottua rynttyytä niskaan, menee max. 30 sek.
Olen kotona pikkareissa ja teepaidassa
Ulos puen alaosan
Miksi ei voi mekossa mennä kauppaan? Itse menen just niissä vaatteissa missä satun olemaan, se on jo ihan mennyttä aikaa, että pitäis olla jotku pyhävaatteet päällä kun menee ruokakauppaan tai kaupungille.
Vierailija kirjoitti:
Näillä helteillä asiat kuten kauppareissut pitää hoitaa aamupäivällä kun on viileämpää. Päivällä otetaan rauhallisesti ja vietetään siestaa.
Musta taas kaupassakäynti hyvä ajoittaa just kuumimpaan mahdolliseen aikaan, siellä kaupassahan on ihanan viileää :)
Vierailija kirjoitti:
Kotimekoissa me muutkin kaupassa käydään.
Mulla on miesten valtava T-paita, mulle ihana hellemekko. Jos, siis jos uskaltaudun ulos (pelkään pyörtyväni kuumuuteen), käyn nopeasti uudelleen suihkussa, laitan T-paidan vyötärölle huivin, hellehatun ja sandaalit paljaisiin jalkoihin. Aikaa menee muutaman min.
Turkishaalarit on parhaat. Eipä pääse jää/ pakkanen yllättämään.
Itse olen vain pikkuhoususillaan kotona, ei jaksa muuten olla kun on 31 astetta lämmintä sisällä.
Eilen tuli uusi pesukone ja sitä piti odottaa koko päivä kun ei ollut tarkkaa aikaa annettu. T-paita ja caprihousut päällä odottelin aamusta alkaen ja pesukoneen tuojat tulivat vasta juuri ennen neljää. Istuin tuulettimen edessä koko päivän kun odottelin heitä ja tuloksena oli persuuksista märät housut ja paidan selkämys myös.