Olen housuissa ja t-paidassa, enkä voi vaihtaa kotimekkoa, koska pitää milloin tahansa lähteä vaikka kauppaan tai muille asioille. Läkähdyn kuumuuteen
Kommentit (29)
Kotimekossa voi hyvin mennä kauppaan.
Juuri nyt ketään ei kiinnosta, kaikilla on hellevaatteet.
Täh? Et siis voi vaihtaa vaatteita jos lähdet asioille?
Vai oliko tämä provo?
Aha...ongelma se on tuokin vai laiskuutta ettei viiti 2 min käyttää vaatteiden vaihtoon...
Ja vaatteita ei saa kesken päivän vaihtaa?
No paistu ja kiehu sitten liemissäsi, laiska 🐖
Täh, mikset vaihda vaatteita kun lähdet?
Ole alasti kunnes lähdet kauppaan, niin säästät puolet vaatteiden vaihtoon menevästä ajasta.
t. Niksi-Pirkko
Kotimekoissa me muutkin kaupassa käydään.
Miksi pitää milloin tahansa lähteä? Minä olen alasti, ja jos lähtisin asioille niin pitäisi kyllä suihkussakin käydä ensin.
En ihan ymmärrä ongelmaa. Olen näillä helteillä kotona vain paitulissa. Jos lähden jonnekin ulos, vaihdan vaatteet. Kuuma on tietysti joka tapauksessa, eipä sillä.
Kotimekko on ehdoton kauppavaate.
Mulla on nyt kotona päälläni vain alushousut, myöhemmin kun lähden käymään kaupassa laitan rintsikat ja mekon ylleni.
Asun yksin.Ihan nakkena täällä olen.Siltion hiostavan kuuma.
Jo on pirunmoinen ongelma sinulla. Tällaisesta en ole ennen kuullut. Ehdotukseni on, että pue se mekko ja vaihda vaatteet kauppaan mennessäsi. Tai mene kauppaan mekossa. Ei kai sinne kauppaan niin kiire voi olla, ettet ehdi vaihtaa vaatteita.
Itse makaan sängyssä koko päivän, koska voi alkaa väsyttää hetkenä minä hyvänsä. Muutenkin on turha nousta, koska illalla on mentävä uudestaan nukkumaan.
Heräsin aamulla kuudelta - alasti - puin päälle ja kävin kaupassa ja torilla suit sait
Palasin kotiin, kävin suihkussa ja laitoin hyvin ilmastoidut kotivaatteet päälle
Käy se näinkin, kokeile ensi kerralla tällaista lähestymistapaa. Mukavaa kaikinpuolin, aamuisin liikkeellä vähemmän väkeä ja yön jäljiltä vilpoisampaakin
Aina voi tulla ylläreitä. Aamuna eräänä ajattelin mennä ilman rintsikoita hihattomassa läpinäkyvässä paidassa ja pikkareissa ulos kahville (oma piha), mutta laitoin kuitenkin hellemekon+ rintsikat. Onni, koska pari vierasta miestä pölähti pihalle.
Jaa no mä ainakin olen kotona tälläkin hetkellä alusvaatteissa ja jos jonnekin pitää lähteä, heitän kamat niskaan ja menoksi. Miksei voi äkkiä vaihtaa lähtiessään toisia vaatteita päälle jos siinä kotimekossa ei voi kauppaan lähteä?
Sama täällä. Koitetaan kestää.