Laihtuuko muutkin näillä helteillä?
Painoa taas tippunut useampi kilo parin viikon aikana vaikka liikunta on vähentynyt ja ruokatottumukset erilaiset normaaliin verrattuna. Syödään lähes päivittäin ulkona tai tilataan kotiin, päivittäin tulee käytyä myös pehmiksellä vaikka ennen olen pitänyt herkkupäivän max. 2 krt viikossa. Toki laihduttajalle tämä iloinen asia mutta kuluttaako helle enemmän kaloreita?
Kommentit (15)
No en minä ainakaan. Kolmen viikon kesäloma nyt takana, enkä uskalla vaakaa päin katsoakaan. Kaikenlaista herkkua ja epäterveellistä ruokaa on mennyt ainakin tuplasti normaaliin verrattuna. Ja juomista puhumattakaan!
Onneksi ensi viikon jälkeen on taas töihin paluu ja tulee normaalit rutiinit. Ei ole enää koko päivää aikaa syödä ja juoda.
En. Lihoan vaan kun en jaksa tehdä mitään terveellistä ruokaakaan. Enkä voi liikkua ollenkaan. Masennun ja mässytän liikaa jäätelöä. Syksyisin painatan pitkin metsiä monta tuntia päivässä, sitä tässä odottelen.
Mä laihdun jonkun verran vaan kun ei ole ruokahalua. Normaalisti viileällä liikun aika paljon joka myös pitää yllä sitä tervettä ruokahalua.
Kyllähän keho kuluttaa enemmän energiaa viilentymiseen kun ei tämä ole Suomessa ihmiselle luontaista, varmaan tasottuisi ajan myötä.
En laihdu vaan lihon. Juon hirveesti, kun on sellainen työ mutten juuri pissaa.
Turvotus on lisääntynyt siten ettei mitkään vaatteet mahdu päälle.
Joka kesä painoa lähtee 10-15 kiloa koska syön lähinnä hedelmiä. Ei jaksa tehdä mitään ruokaa eikä syödä mitään lämmintä.
Hikoilen ainaskin tavallista enemmän. Kai sitä voi vähän laihtua, kun oon mökillä enkä kotona jääkaapilla.
Mä laihdun näillä helteillä ihan liikaa. Ei vaan jaksa syödä ja teen raskasta työtä.
Lihon, tuskailen kuumuudesta ja suren etten voi juosta lenkkejä. Sitten syön lisää.
En todellakaan. Pelkkää einestä tai helposti valmistettavaa herkkua syön, enkä liiku kuin kauppaan. Siinä minun loma. Kaljaa ei ole onneksi tällä viikolla tehnyt enää mieli, kun huimaa muutenkin koko ajan.
Musta taas tuntuu, että paisun. Nestettä varmaan.
Kyllähän tässä vähemmästäkin laihtuu. Kuka pystyy syömään tällaisella kelillä.
Saa nähdä onko syksyllä enää muuta kuin luut jäljellä.
Kyllä hallituksen pitäisi jotakin tehdä tällaisessa tilanteessa. Laittaa armeija jakamaan ilmastointikoneita ihmisten koteihin (moni ei näillä keleillä pysty lähtemään ulos edes). Tai järjestää tiloja joissa olisi kylmä ja ihmiset voisivat majoittua niissä (vaikka jäähallit poikkeustilalain turvin). Ja niin edespäin.
Tuntuu uskomattomalta, että jotkut voivat lihoa jopa tällaisilla helteillä.
Miten voikin olla sellainen elämänhallinta yhtään kellään...
Samassa paino näyttää pysyvän kesät ja talvet. Teinit jo huomautti jäätelöistä. Sä olet isi syönyt enemmän jäätelöitä kuin me. Sanoin että minä ne maksoin. Annoin vielä kortin että hakekaa lisää kun ovat noin vähissä.
Nestettä se vaan on, kuivut. Läski tiivistyy.