Käytätkö Body Shopin tuotteita ?
Opiskeluvuosilta tuttu,olen pitänyt hieman kalliina aina. Mutta nyt vanhempana ja vauraampana ajattelin kokeilla taas. Ovat kai hieman vastuullisempi valinta kuin perusniveat
Kommentit (12)
Body Shop on nyt muuttanut omistajaa niin monesti, että en enää ole seurannut heidän tuoteselosteitaan. Sehän riippuu siitä mikä on sinulle tärkeää. Eläinkokeettomuus kai on edelleen body shopille tärkeää (tarkista), mutta mikromuoveista ja luonnollisuudeta en menisi takuuseen (tarkista).
Olen käyttänyt nyt ihan luomutuotteita, merkillä ei niin väliä.
Naamiot on ihan huippuja! Esim. Tämä https://www.thebodyshop.fi/nicaraguan-coffee-intense-awakening-mask
Biohajoavuus eniten lähellä sydäntä. Täytyy tarkistaa. Kiitos.
Naamiot myös hyvä vinkki.
Ap
Body shopin asiakas jo 30v. I ❤ Body shop
Olen käyttänyt vartalovoiteita varsinkin talvella. En joka päivä, mutta joskus on ihana levittää kunnolla kosteuttava voide. Oliivi vartalovoide oli viimeksi.
On tosi hyviä tuotteita. Kalliita, mutta ei liian kalliita. Hinta-laatusuhteeltaan hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt vartalovoiteita varsinkin talvella. En joka päivä, mutta joskus on ihana levittää kunnolla kosteuttava voide. Oliivi vartalovoide oli viimeksi.
Nämä on kivoja ja kevyitä, mutta todella kosteuttavia.
https://www.thebodyshop.fi/vartalo/tuotetyypin-mukaan/vartalojogurtit
Vierailija kirjoitti:
On tosi hyviä tuotteita. Kalliita, mutta ei liian kalliita. Hinta-laatusuhteeltaan hyviä.
Minusta ovat kalliita laatuunsa nähden.
Firma kuuluu nykyisin L'Orealille. Onko se mielestäsi vastuullinen yhtiö?
Käytetään seksissä niitä maku huulirasvoja. Miehen suosikki on kiivi. Ei suostu ilman nuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Firma kuuluu nykyisin L'Orealille. Onko se mielestäsi vastuullinen yhtiö?
"Nykyisin" eli vuosina 2006-2017.
Pese pää ja naama pelkällä viileällä vedellä niin ei tarvitse läträtä niitä kalliita rasvoja. Mitä järkeä on muutenkaan pestä rasvoja pois vain sen takia että rasvaat itsesi uudestaan..