Onko miehiä, joita ei kiinnosta naisten peput?
Olisi ihanaa löytää mies, joka ei välitä naisten pepuista. Komeat miehet eivät minua kiinnosta, tykkään persoonallisista.
T. Huonopeppuinen nainen
Kommentit (22)
Voi olla. Lihavalla naisella valtava selluliitti läjä
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on huono peppu? Voiko sellaista olla olemassakaan?
Löysä, pieni, rasvaton ja lihakseton epäpeppu
T. Ap
Laihalla naisella voi olla myös samanlainen luiseva littana peba kuin paikallisilla kyläjuoppoukoilla.
Miksi et treenaa huonoa peppuasi? Se olisi se helpompi vaihtoehto.
Mulla on lihavana ihmisenä 2 kertaa Kardashianin takamus. Eipä se ole miehiä haitannut. Itseäni kammottaa nähdä peppuni peilistä.
Niitä muita miehiä kiinnostaa miesten peput tai naisten rahat. Joku amerikkalainen upseeri voisi kiinnostua sinusta.
Olin ennen kiinnostunut naisten pepuista, mutta kukaan ei suostunut näyttämään vessassa kuinka se toimii joten nykyään olen tissimies
Katsoo ne naisetkin. Meillä oli tuttavani lesbon kanssa varsin hauskaa. Oltiin molemmat katsomassa löytyykö naisia. Humalassa ehdotteli kunnolla levottomia. Kiinostaako sua enemmän miehet vai naiset? Vai haluaisitko meitä molempia yhtäaikaa? Mä näin kuinka sen naisen silmät aivan suureni. Joi äkkiä lasinsa tyhjäksi ja lähti meneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä, pieni, rasvaton ja lihakseton epäpeppu
T. Ap
Jumppaa.
En katso erikseen peppuja, tissejä tai muutakaan ruumiinosaa. Mutta jos jokin osa on aivan pakko erotella, niin se on kasvot. En ole nähnyt yhtään huonoa peppua. Jos nainen näyttää viehettävältä, niin peput, tissit yms. ovat juuri sopivat sellaisenaan.
Jotenkin tämä koko keskustelu pelkkien ruumiinosien viehättävyydestä tuntuu absurdilta. Kokonaisuus ratkaisee.
Ei kiinnosta peput. Olen 100% tissimies
Vierailija kirjoitti:
En katso erikseen peppuja, tissejä tai muutakaan ruumiinosaa. Mutta jos jokin osa on aivan pakko erotella, niin se on kasvot. En ole nähnyt yhtään huonoa peppua. Jos nainen näyttää viehettävältä, niin peput, tissit yms. ovat juuri sopivat sellaisenaan.
Jotenkin tämä koko keskustelu pelkkien ruumiinosien viehättävyydestä tuntuu absurdilta. Kokonaisuus ratkaisee.
Kyllä, koko naisuus.
On olemassa miehiä, jotka seurustelevat ihmisen kanssa eikä vartalon. Ne ovat niitä parhaita.
no eehän semmone mies voi olla terve
😂
Kyllä. Harvinaisen typerä kysymys AP:lta. Kaikki miehet ei ole samanlaisia!
Onko naisia, joille miehen varallisuudella ei ole väliä? Olisi ihanaa löytää nainen, joka ei välitä miehen rahoista. Kauniit naiset eivät minua kiinnosta, tykkään persoonallisista.
T. Köyhä mies
Mikään ei ole kauniinpaa kuin nuoren naisen sileä pylly. Nuuh.
Kaikki tykkää pepuista. Mukava emäntää tikuttaa iltaisin anaaliin. Nukuttaa sen jälkeen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on lihavana ihmisenä 2 kertaa Kardashianin takamus. Eipä se ole miehiä haitannut. Itseäni kammottaa nähdä peppuni peilistä.
Hyi, en ihmettele, sehän on kuin sontavaippa täynnä sitä itseään ja paljaampana näyttää pottupellolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, en ihmettele, sehän on kuin sontavaippa täynnä sitä itseään ja paljaampana näyttää pottupellolta.
:D