Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli toisesta ketjusta mieleen, että mikäli ostat merkkivaatteen/laukun ym niin haluatko että merkki näkyy?

Vierailija
10.07.2021 |

Koska kalliimmat merkkivaatteet (ei kaikki) ovat yleensä parempilaatuisia niin ostan niitä. En ole merkkiuskollinen ja hakemalla haen tuotetta missä ei logo näy tai saa näkyä mutta hyvin pienellä ja huomaamattomalla kirjailulla.
Kesti kauan löytää ihan perus t-paita ilman kirjavaa logoa mut vihdoinkin löysin yksivärisen paidan jossa on logo ihan pienellä hihan reunassa.
Vähän ärsyttävää kun vaatteen/laukun merkki on isolla.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisen merkkivaatteen tunnistaa ihan siitä vaatteen mallista ja laadusta. Ei tarvita logoja.

Vierailija
2/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Logo, jos sellainen on, pitää olla huomaamaton.

Tästä syystä en ikinä ole esim. ostanut LV-laukkuja, jotka on tehty siitä impregnoidusta kankaasta, jota logot koristavat. Käytän paljon mieluummin esim. Pradaa, jossa pieni logo on laukun lukossa. Tai Loewen laukkua, jota harvat edes tunnistavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä varattomammat ostavat isolla logolla brändättyjä "merkkivaatteita" näyttääkseen että muka pätäkkää löytyy. Varsinkin urhriluvaatemerkit on 🤮

Vierailija
4/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi hienoa, kun iltapuvuissa, miesten puvuissa jne. lukisi myös isolla valmistajan nimi tai logo?

Vierailija
5/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisin laadukkaita merkkivaatteita, haluaisin, että logo näkyy, ei kuitenkaan kovin isona.

Vierailija
6/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se on rahvaanomaista. Logo ei saa näkyä, tai ainakin sen pitää olla hyvin huomaamaton.

Vierailija
7/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama kuka tuotteen on valmistanut, kunhan se on kestävä ja laadukas. Eli aivan sama onko logo näkyvissä vai ei. Itseäni vartenhan minä niitä ostan, enkä mainostaakseni muille (vieraille ihmisille), että minulla on tässä nyt merkkituote.

Vierailija
8/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Se on rahvaanomaista. Logo ei saa näkyä, tai ainakin sen pitää olla hyvin huomaamaton.

Tämän vuoksi en käytä esim. kaappini periltä löytyviä LV-laukkuja. Niistä on tullut huonon maun symboleita.

Vierailija
9/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sellaiset tuotteet on rumia, joissa on isolla logo.

Vierailija
10/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele asiaa en niin yhtään. 

Vierailija
11/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai merkin tulee näkyä! Enhän minä turhaan maksa Bemaristani kymppitonnia ylimääräistä muihin samoista osista koottuihin kinnereihin verrattuna, ellei merkki ja munuaiset näy!

Vierailija
12/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En myöskään sitä, että se huutaa kirkolta kotiin jotain tiettyä firmaa.

Vierailija
13/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä laadukkaita juoksulenkkareita siis suosittelisit?

Vierailija
14/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en käytä esim. kaappini periltä löytyviä LV-laukkuja. Niistä on tullut huonon maun symboleita.

Ei niistä ole tullut. Ovat OLLEET aina...

kertoo vain jotain sinusta. Olet ehkä kasvanut ihmisenä.

Vierailija
15/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et halua, että logo näkyy, kun siitähän sinä maksatkin. Ilman logoa olisi tavara markettikamaa.

Vierailija
16/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten kalliin merkkilaukun. Olen pitänyt sitä pari kertaa, kun logo on mielestäni liian näkyvä enkä saa sìtä siististi irrotettua.

Vierailija
17/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska minulle ei makseta mainostamisesta. Niin tyhmä en ole, että sitä ilmaiseksi tekisin. Merkkivaatteita minulla on jonkin verran, mutta vain second handina ostettu. En maksa brändistä vaan laadusta, ja laatua on sekä nimekkäissä että nimettömissä - kuten laaduttomuuttakin.

Vierailija
18/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi hienoa, kun iltapuvuissa, miesten puvuissa jne. lukisi myös isolla valmistajan nimi tai logo?

Olisi se kyllä hienoa että puvussani olisi selässä kirjoitettu isolla Dressman

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme