Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 16-vuotiaalla pojalla olla sukulaisen rippijuhlissa mustat shortsit/caprit?

Vierailija
10.07.2021 |

Vai pitääkö olla pitkät housut helteelläkin? Valkoinen t-paita on housujen kanssa.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viikko sitten rippijuhlissa ja ihmettelen suuresti eikö ihmiset tiedä vai eikö välitä kuinka kirkkoon pukeudutaan.

Iso osa oli lähes alasti miniskidimekoissaan ja miehet shortseissa.

Yhdellä naisella punaiset caprit ja kirkuvan punaiset lenkkarit. Sopii ihan jonnekin muualle kuin kirkkoon toisten juhliin.

Vierailija
42/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin viikko sitten rippijuhlissa ja ihmettelen suuresti eikö ihmiset tiedä vai eikö välitä kuinka kirkkoon pukeudutaan.

Yhdellä naisella punaiset caprit ja kirkuvan punaiset lenkkarit. Sopii ihan jonnekin muualle kuin kirkkoon toisten juhliin.

Eikö kirkkoon mennä ihan muuta varten kuin kyttäämään ja arvostelemaan muiden pukeutumista. Ei sillä kyllä itsekin totesin puolisolle rippijuhliin jälkeen että hyvähän se on että ihmisillä on jotakin pohdittavaa ja jämmästeltävää. Ei käy elämä tylsäksi.

Vierailija
44/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kirkkoon mennä ihan muuta varten kuin kyttäämään ja arvostelemaan muiden pukeutumista. Ei sillä kyllä itsekin totesin puolisolle rippijuhliin jälkeen että hyvähän se on että ihmisillä on jotakin pohdittavaa ja jämmästeltävää. Ei käy elämä tylsäksi.

Muutahan minä sinne meninkin, mutta ihmisten typeryys kiinnitti huomiota.

Olisi voinut jättää kirkon väliin ja osallistua vain juhlatilaisuuteen, mikäli pukeutuminen asiallisesti ei onnistu.

Vierailija
45/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aikuinen mies on kesällä häät, hautajaiset ja rippijuhlat ihan puvussa eli kyllä se teini siinä paidassa ja pitkissä lahkeissa kestää.

Vierailija
46/47 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutahan minä sinne meninkin, mutta ihmisten typeryys kiinnitti huomiota.

Olisi voinut jättää kirkon väliin ja osallistua vain juhlatilaisuuteen, mikäli pukeutuminen asiallisesti ei onnistu.

Vähän sama vika mutta takana istujat olivat kyllä pukeutuneet asiallisesti he vain kommentoivat kaikkea 'kuiskaten" "kato nyt totakin", 'kukahan toi nyt sitten on", "mä en muuten aijo mennä ehtoolliselle, mitähän toi sielä tekee" jne. No onneksi usein ei tarvitse rippikirkkoon osallistua lapsia kun on vain kaksi.

Vierailija
47/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluspaita ja pitkät mustat housut oli, muilla saman ikäisillä samoin. Eli hyvät neuvot annoitte, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan