Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinien vanhemmat ryhdistäytykää!

Vierailija
10.07.2021 |

Olen nähnyt niin paljon surkeaa käytöstä teineiltä, että ihmettelen miten voi vanhemmat olla niin epäonnistuneita kasvatuksessa. Teininne saavat näköjään juosta kolmen jälkeen yöllä ulkona häiriköimässä naapurustossa asujia. Ja kyse ei edes ole mistään pienistä häiriöistä vaan kunnon metelistä kaiuttimien ja kovaäänisten kanssa. Lisäksi nämä einarit mm. räkivät ja sylkevät minne huvittaa, vaikka sitten oltaisiin sisätiloissa ja ympärillä riehuisi pandemia.

Että sellaisia terkkuja teille surkeille kasvattajille.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kasvatat lasta, jos et ole itse paikalla?

Minäkin sain vasta myöhemmin selville, että poika karkaili yöllä. Minulla ei olut aavistustakaan: minä nukuin.

Vierailija
2/3 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ottaa yhteys niiden häiriköiden todellisiin vanhempiin, eikä heitellä tänne kasvatuskritiikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit eivät ole mikään homogeeninen ryhmä. Kaikissa ikäryhmissä on omat häirikkönsä, ml. teinit. Oma teini urheilee, on säännöllinen rytmi (nukkumaan ajoissa niin herää aamutreeneihin) eikä rieku yömyöhään. Kaveritkin samanlaisia, hyvätapaisia ja kohteliaita nuoria miehiä. Asutko pk-seudulla huonolla asuinalueella kun on noinkin levotonta? Suosittelen muuttamista rauhallisempaan paikkaan.