Onko tatuoimattomia naisia enää olemassa Suomessa?
Vai onko kaikki jo voimaantuneita? Surullista kun tykkäisin luonnollisesta naisesta joka ei ole mennyt pilaamaan ihoaan :(
Kommentit (33)
Täällä yksi. Toivon että sinua ei haittaa verestävä atooppinen ihottuma,jota on mm, pepussani ja alan raapia itseäni jopa kesken seksin tai runsasluomisuus, osa luomista kasvaa vielä karvaa. Lisäksi olen lihava,
Kyllähän tatuoidut miehet ja naiset haisee kauas elämäkolulaisilta ja muutenkin "white trash"-kulttuurilta.
Terv. akateeminen, pitkä, normaalipainoinen, alle 40v suht. varakas Tesla-kuski. Alfa-chadiksikin haukuttu, laatunaista etsin
Vierailija kirjoitti:
Juu on tatuoimattomia, vieläpä pitkähiuksisia ja normaalipainoisia. Seuraava kysymys.
Jep, minä. Ja vielä vapaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tatuoidut miehet ja naiset haisee kauas elämäkolulaisilta ja muutenkin "white trash"-kulttuurilta.
Terv. akateeminen, pitkä, normaalipainoinen, alle 40v suht. varakas Tesla-kuski. Alfa-chadiksikin haukuttu, laatunaista etsin
Suurin osa tuntemistani tatuoiduista ihmisistä ei ole valkoisia eikä trashia. Mistä mahdat puhua?
Vierailija kirjoitti:
Täällä näin🙋🏼♀️!
Valitsethan minut!?!
T: Lihava ja ruma nainen, joka ei voi sietää seksiä
Sinulle sopii kaltaisesi toinen nainen kumppaniksi . Turha miehiä vaivata aseksuaalisuudellaan.
Juu täältä löytyy! Punatukkaisena olen kesät päästä varpaisiin pisamainen, siihen ei muut kuviot nahkaan passaa. Muutenkin olen sitä mieltä että ihmiskeho on kaunis sellaisenaan, kun on siisti ja pidetty itsestä huolta.
Tatuoiminen on näköjään hyvä tapa karkottaa epäkelvot miehet pois luotaan. Pitäisikö munkin laittaa jokin tatuonti?
Tatuoidut isokokoiset naiset näyttävät ihan rekkiksiltä.
Minulla ei ole tatuointeja, mutta luomia minulla on varmasti toistasataa. Aloittajan mielestä pieni tatuointi olkapäässä on rumempi mitä kymmeniä luomia selässä. Itse olen eri mieltä, mutta mitäpä minä naisena tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vai alfa-chad. Huutonaurua!
Vierailija kirjoitti:
Tatuoidut isokokoiset naiset näyttävät ihan rekkiksiltä.
Rekkiksiltä?
Enemmän kyllä olen nähnyt tatuoituja miehiä. Ap joko trollaa tai viettää aikansa jossain tatuointibaarin kulmilla.
Tai sitten sulla on jokin tatuointikulttuurin läheisesti liittyvä naisten tykkäys. Mikä se voisi olla? Mistä tatuoidut naiset pitää muuten kuin tatuoinneista?