Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tatuoimattomia naisia enää olemassa Suomessa?

Vierailija
10.07.2021 |

Vai onko kaikki jo voimaantuneita? Surullista kun tykkäisin luonnollisesta naisesta joka ei ole mennyt pilaamaan ihoaan :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kyllä olen nähnyt tatuoituja miehiä. Ap joko trollaa tai viettää aikansa jossain tatuointibaarin kulmilla.

Tai sitten sulla on jokin tatuointikulttuurin läheisesti liittyvä naisten tykkäys. Mikä se voisi olla? Mistä tatuoidut naiset pitää muuten kuin tatuoinneista?

Vierailija
22/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Toivon että sinua ei haittaa verestävä atooppinen ihottuma,jota on mm, pepussani ja alan raapia itseäni jopa kesken seksin tai runsasluomisuus, osa luomista kasvaa vielä karvaa.  Lisäksi olen lihava,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tatuoidut miehet ja naiset haisee kauas elämäkolulaisilta ja muutenkin "white trash"-kulttuurilta.

Terv. akateeminen, pitkä, normaalipainoinen, alle 40v suht. varakas Tesla-kuski. Alfa-chadiksikin haukuttu, laatunaista etsin

Vierailija
24/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu on tatuoimattomia, vieläpä pitkähiuksisia ja normaalipainoisia. Seuraava kysymys.

Jep, minä. Ja vielä vapaakin.

Vierailija
25/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tatuoidut miehet ja naiset haisee kauas elämäkolulaisilta ja muutenkin "white trash"-kulttuurilta.

Terv. akateeminen, pitkä, normaalipainoinen, alle 40v suht. varakas Tesla-kuski. Alfa-chadiksikin haukuttu, laatunaista etsin

Suurin osa tuntemistani tatuoiduista ihmisistä ei ole valkoisia eikä trashia. Mistä mahdat puhua?

Vierailija
26/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä näin🙋🏼‍♀️!

Valitsethan minut!?!

T: Lihava ja ruma nainen, joka ei voi sietää seksiä

Sinulle sopii kaltaisesi toinen nainen kumppaniksi . Turha miehiä vaivata aseksuaalisuudellaan.

Vierailija
27/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täältä löytyy! Punatukkaisena olen kesät päästä varpaisiin pisamainen, siihen ei muut kuviot nahkaan passaa. Muutenkin olen sitä mieltä että ihmiskeho on kaunis sellaisenaan, kun on siisti ja pidetty itsestä huolta.

Vierailija
28/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoiminen on näköjään hyvä tapa karkottaa epäkelvot miehet pois luotaan. Pitäisikö munkin laittaa jokin tatuonti?

Vierailija
29/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoidut isokokoiset naiset näyttävät ihan rekkiksiltä.

Vierailija
30/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tatuointeja, mutta luomia minulla on varmasti toistasataa. Aloittajan mielestä pieni tatuointi olkapäässä on rumempi mitä kymmeniä luomia selässä. Itse olen eri mieltä, mutta mitäpä minä naisena tiedän.

Vierailija
31/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai alfa-chad. Huutonaurua!

Vierailija
32/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä yksi. Olen tosin varattu.

Vierailija
33/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tatuoidut isokokoiset naiset näyttävät ihan rekkiksiltä.

Rekkiksiltä?