Naiset ärsyttääkö teitä, jos olette vihaisia ja sitä vähätellään sillä asenteella että "Sil on vaan menkat ja on sen takia känkkäränkkääpäivä"
Ärsyttääkö teitä, jos olette vihaisia eikä sitä oteta tuon vakavammin?
Kommentit (33)
Miksi menkkaisena olisi känkkäränkkä? Silloinhan se ilo taas alkaa.
Ennen koronaa naiset käyttivät poissaoloihin menkkakorttia ERITTÄIN usein. Ja kas, aina ma tai pe.
Aina on tosi fiksua sylkeä oma paha toisten naamalle, kuten menkat. Jaettu sonta on moninkertainen ilo?
Nuorten naisten kiukku on jotenkin hellyyttävää, söpöä, huvittavaa :D
Sellainen nuorten naisten ylimielinen vittumainen asenne vituttaa kyllä enemmän...
Ei ärsytä. Sitäpaitsi se on about viikko ennen menkkoja kun koko maailma on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten tiuskitte jostain olemattomasta syystä? Oletteko mielisairaita?
Miehetkö eivät tiuski? Salli minun nauraa!
Kyllä, koska en ollut kärttyinen kuukautisten aikana vaan pari päivää ennen kuukautisia. Nyt vaihdevuodet ja minulla ei ole ollut mitään mielialan muutoksia eli turhaa yleistystä sekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten tiuskitte jostain olemattomasta syystä? Oletteko mielisairaita?
Miehetkö eivät tiuski? Salli minun nauraa!
Naiset on talutettavia kaikki enemmän tai vähemmän. Kun mies tuhlaa resurssejaan naisten lapselliseen vastarintaan, joskus hihat palaa, oikeututesti.
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppisillä naisilla on AINA vaihdevuodet, jotka aiheuttaa sitä sun tätä. Raivostuttavaa 😤
Muista en tiedä, mutta ainakin mulla nimenomaan kaikki raivo johtuu vaihtareista. Aiemmin sama oli kierron keskivaiheilla kun ihan joka stanan asia joka ei mennyt mieleni mukaan sai veren kiehumaan sekunneissa. Nyt sitten tuo fiilis on suunnilleen 24/7, kiitos vaihtareiden ja niiden aiheuttaman sekä henkisen että fyysisen epämukavuuden vuoksi.
Siitä en viitsi kilahtaa jos joku toteaa tosiasian ääneen.
Naiset pitäisi kuukautisten ja vaihdevuosien aikaan eristää muusta maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on krooniset vaihdevuodet jotka tekee lyhytpinnaiseksi silloin kun on tekemisissä idioottien kanssa.
Mulla on vaihdevuodet eikä kyllä ole tuota ongelmaa. Toisaalta ei ollut mitään ongelmia myös menkkojen aikaan. Liekö syynä, että olen aina pitänyt terveydestä hyvää huolta.
Jos on PMS-oireita, niin ehdottomasti sokeri, vehnä ja alkoholi ainakin pois ja paljon muutakin siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitäisi kuukautisten ja vaihdevuosien aikaan eristää muusta maailmasta.
No ei ole vaihdevuodet ainakaan meikäläiseen vaikuttaneet mitenkään.
Aikuisen ihmisen itsehillinnän puutteeseen on vaikea suhtautua empaattisesti. Lähinnä koska se näyttäytyy jonkun sortin kehitysvammaisuutena.