Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ärsyttääkö teitä, jos olette vihaisia ja sitä vähätellään sillä asenteella että "Sil on vaan menkat ja on sen takia känkkäränkkääpäivä"

Vierailija
09.07.2021 |

Ärsyttääkö teitä, jos olette vihaisia eikä sitä oteta tuon vakavammin?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tuollaista kohdannut. Enkä myöskään vähättele uhmaikäisen lapseni kiukkua sanomalla että on vaan uhmaikää. Jos ihan oikeasti vituttaa se että on väärä lautanen tai puhun väärällä tavalla, niin voi siitä uhmaiästä huolimatta suhtautua asioihin empaattisesti ja vähättelemättä. Sama pätee menkkoihin, raskauteen, teini-ikään jne.

Aikuisen ihmisen itsehillinnän puutteeseen on vaikea suhtautua empaattisesti. Lähinnä koska se näyttäytyy jonkun sortin kehitysvammaisuutena.

Vierailija
22/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menkkaisena olisi känkkäränkkä? Silloinhan se ilo taas alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen koronaa naiset käyttivät poissaoloihin menkkakorttia ERITTÄIN usein. Ja kas, aina ma tai pe.

Vierailija
24/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tosi fiksua sylkeä oma paha toisten naamalle, kuten menkat. Jaettu sonta on moninkertainen ilo?

Vierailija
25/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten kiukku on jotenkin hellyyttävää, söpöä, huvittavaa :D

Sellainen nuorten naisten ylimielinen vittumainen asenne vituttaa kyllä enemmän...

Vierailija
26/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Sitäpaitsi se on about viikko ennen menkkoja kun koko maailma on paskaa.

Vierailija
27/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten tiuskitte jostain olemattomasta syystä? Oletteko mielisairaita?

Miehetkö eivät tiuski? Salli minun nauraa!

Vierailija
28/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska en ollut kärttyinen kuukautisten aikana vaan pari päivää ennen kuukautisia. Nyt vaihdevuodet ja minulla ei ole ollut mitään mielialan muutoksia eli turhaa yleistystä sekin.

Vierailija
29/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten tiuskitte jostain olemattomasta syystä? Oletteko mielisairaita?

Miehetkö eivät tiuski? Salli minun nauraa!

Naiset on talutettavia kaikki enemmän tai vähemmän. Kun mies tuhlaa resurssejaan naisten lapselliseen vastarintaan, joskus hihat palaa, oikeututesti.

Vierailija
30/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli nelikymppisillä naisilla on AINA vaihdevuodet, jotka aiheuttaa sitä sun tätä. Raivostuttavaa 😤

Muista en tiedä, mutta ainakin mulla nimenomaan kaikki raivo johtuu vaihtareista. Aiemmin sama oli kierron keskivaiheilla kun ihan joka stanan asia joka ei mennyt mieleni mukaan sai veren kiehumaan sekunneissa. Nyt sitten tuo fiilis on suunnilleen 24/7, kiitos vaihtareiden ja niiden aiheuttaman sekä henkisen että fyysisen epämukavuuden vuoksi.

Siitä en viitsi kilahtaa jos joku toteaa tosiasian ääneen.

Vierailija
31/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitäisi kuukautisten ja vaihdevuosien aikaan eristää muusta maailmasta.

Vierailija
32/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on krooniset vaihdevuodet jotka tekee lyhytpinnaiseksi silloin kun on tekemisissä idioottien kanssa.

Mulla on vaihdevuodet eikä kyllä ole tuota ongelmaa. Toisaalta ei ollut mitään ongelmia myös menkkojen aikaan. Liekö syynä, että olen aina pitänyt terveydestä hyvää huolta. 

Jos on PMS-oireita, niin ehdottomasti sokeri, vehnä ja alkoholi ainakin pois ja paljon muutakin siinä sivussa. 

Vierailija
33/33 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitäisi kuukautisten ja vaihdevuosien aikaan eristää muusta maailmasta.

No ei ole vaihdevuodet ainakaan meikäläiseen vaikuttaneet mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi