Naiset ärsyttääkö teitä, jos olette vihaisia ja sitä vähätellään sillä asenteella että "Sil on vaan menkat ja on sen takia känkkäränkkääpäivä"
Ärsyttääkö teitä, jos olette vihaisia eikä sitä oteta tuon vakavammin?
Kommentit (33)
Ei ole onneksi yläasteen jälkeen tarvinnut olla missään tekemisissä tuollaisten ihmisten kanssa :D
N28
Tietysti. Ja kyllä ärsyttäisi jos joku ihan mistä tahansa syystä käyttäisi sanaa "känkkäränkkäpäivä" :D En ole mikään viisivuotias.
Naiset voisivat käyttää varoituslappua. Pms raivo, älä puhu minulle.
Yli nelikymppisillä naisilla on AINA vaihdevuodet, jotka aiheuttaa sitä sun tätä. Raivostuttavaa 😤
Kyllä. Se tuntuu siltä et multa vietäis oikeuksia tunteisiin ja etten oo mitää Muuta ku kiukutteleva menkkäpöksy
Enpä ole tuollaista kohdannut. Enkä myöskään vähättele uhmaikäisen lapseni kiukkua sanomalla että on vaan uhmaikää. Jos ihan oikeasti vituttaa se että on väärä lautanen tai puhun väärällä tavalla, niin voi siitä uhmaiästä huolimatta suhtautua asioihin empaattisesti ja vähättelemättä. Sama pätee menkkoihin, raskauteen, teini-ikään jne.
Onko teillä kuukautset kun olette noin kiukkuisia ja määrätietoisia?
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppisillä naisilla on AINA vaihdevuodet, jotka aiheuttaa sitä sun tätä. Raivostuttavaa 😤
Samoin miehillä, kun mikään ei enää toimi.
Voimme käyttää sanaa vaihdevuodet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sotien ja mellakoiden vuoksi vaikuttaa siltä, että valtaosalla miehistä on kuukautiset - ihan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sotien ja mellakoiden vuoksi vaikuttaa siltä, että valtaosalla miehistä on kuukautiset - ihan koko ajan.
Tai vaihdevuodet - jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin miehillä, kun mikään ei enää toimi.
Voimme käyttää sanaa vaihdevuodet.
Ja silloin alkaa karjuminen "miehillä ei ole vaihdevuosia" . Miksi ne keski-iän ylittäneet miehet on niin äkäisiä. Kerran APTEEKISSA kysyin vanhemmalta mieheltä neuvoa , tilanne päättyi vartijan tuloon : D D D
Olen huomannut että naiset käyttävät myös tuota itse jos selitellään omaa tiuskimista. Onko se niin vaikea nähdä sen oman käytöksen vaikutus myös muihin ihmisiin? Samaan kastiin menee esim "olen pikkumyy" ja muut, millä vain oikeutetaan sitä huonoa käytöstä. Parempi olisi vain pyytää anteeksi ja todeta olleensa idiootti.
Ei. Sanoja vaan osoittaa typeryytensä.
Ei normaalit ihmiset puhu tuollaisia.
No miksi sitten tiuskitte jostain olemattomasta syystä? Oletteko mielisairaita?
Mulla on krooniset vaihdevuodet jotka tekee lyhytpinnaiseksi silloin kun on tekemisissä idioottien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitä on pakko olla ettei kaikenmaailman valtion loiset varasta ihmisten rahoja verotuksen kautta.
Demokratiata jaq hyvinvointiyhteiskuntaa ne käyttää mieluiten hyväkseen kun päättää vielä mitä asioita saa äänestää ja mitä ei.
Eipä noin kommentoivat muutenkaan järjellään tai keskustelutaidoillaan loista.