Onko muilla niin että talvella käy eriväriset meikit kuin kesällä? Ja en nyt puhu meikkivoiteesta!
Eli talvella käy kylmän sävyiset meikit poskipuna ja huulipuna yms mutta kesällä käy paremmin korallinen tai lämmin punainen huulipuna ja persikkainen poskipuna.
Kommentit (32)
Mä oon aika saman värinen väritykseltäni kuin Petra Korpi. Muuta samaa meissä ei sitten olekaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voit olla myös soft summer. Iso osa suomalaisista on kesiä, eli kylmät ja vaaleat värit sopivat. Itse olen soft summer ja kesällä shaded soft summer. Kesällä kultakorutkin sopivat. True summerille ei oikein silloinkaan, eli hopealla ja valkokullalla mennään.
Mulla just toisinpäin :D Talvella kultakorut ja kesällä hopea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla myös soft summer. Iso osa suomalaisista on kesiä, eli kylmät ja vaaleat värit sopivat. Itse olen soft summer ja kesällä shaded soft summer. Kesällä kultakorutkin sopivat. True summerille ei oikein silloinkaan, eli hopealla ja valkokullalla mennään.
Mulla just toisinpäin :D Talvella kultakorut ja kesällä hopea.
Mäkin huomasin että kesällä sopii paremmin hopeakorut ja niitä oonkin nyt käyttänyt. Talvella käytin myös kultaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sitten on, kun kultakorut sopii parhaiten joka vuodenaikaan, ja hopeat ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sitten on, kun kultakorut sopii parhaiten joka vuodenaikaan, ja hopeat ei?
True spring tai true autumn
Ap
Minä meikkaan harvoin ja samat meikit käykööt kesällä että talvella
laitan luomiväriä ja huulipunaa , vain Erittäin harvoin ripsiväriä en koskaan poskipunaa., enkä mitään rajauksia
,Mitä sitä ukkojen takia maalaa ihteään !
Ja näyttää joltakin petolinnulta.
Vaatteiden värit vaikuttavat myös siihen mikä meikki näyttää hyvältä. Kesällä värimaailma on mahdollisesti vaaleampi ja käytetään kirkkaampia värejä, kun taas talvella on enemmän tummia ja murrettuja värejä.
Talven ja kesän juhlameikissä valon vaikutus on erityisen merkittävä. Kesäjuhlissa luonnonvaloa riittää, mutta talvella juhlitaan sähkövalojen loisteessa.
Jos on neutraali ihonväri, voi rusketessa taittaa enemmän lämpimämpään suuntaan, kun taas talvella kylmemmät menee.
Voin miehenä sanoa että oikein hyvin pirtsakan näköinen pinkkitukka vaaleanpunaisen takin kanssa ja räväkät meikit naamalla oleva tyär paisto silmään kun hölkkäämässä olin tänä aamuna. Oikein erottui joukosta kun muut pitää mustaa tummaa ja katsoo maata kohti. Mutta tämä oikein räväkkänä iloinen hymy naamalla asteli menemään oikein kivan töyhtönki oli laittanut että on joukosta erottuva. hyvin nostatti mieltä. :)
Joo oon tätä miettinyt koska kirkkaat värit vaatteissa on huonoja. Jos on siis tosi kirkas oranssi tai keltainen niin ei sovi.
Ap