Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla niin että talvella käy eriväriset meikit kuin kesällä? Ja en nyt puhu meikkivoiteesta!

Vierailija
09.07.2021 |

Eli talvella käy kylmän sävyiset meikit poskipuna ja huulipuna yms mutta kesällä käy paremmin korallinen tai lämmin punainen huulipuna ja persikkainen poskipuna.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla myös soft summer. Iso osa suomalaisista on kesiä, eli kylmät ja vaaleat värit sopivat. Itse olen soft summer ja kesällä shaded soft summer. Kesällä kultakorutkin sopivat. True summerille ei oikein silloinkaan, eli hopealla ja valkokullalla mennään. 

Joo oon tätä miettinyt koska kirkkaat värit vaatteissa on huonoja. Jos on siis tosi kirkas oranssi tai keltainen niin ei sovi.

Ap

Vierailija
22/32 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika saman värinen väritykseltäni kuin Petra Korpi. Muuta samaa meissä ei sitten olekaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit olla myös soft summer. Iso osa suomalaisista on kesiä, eli kylmät ja vaaleat värit sopivat. Itse olen soft summer ja kesällä shaded soft summer. Kesällä kultakorutkin sopivat. True summerille ei oikein silloinkaan, eli hopealla ja valkokullalla mennään. 

Mulla just toisinpäin :D Talvella kultakorut ja kesällä hopea.

Vierailija
24/32 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla just toisinpäin :D Talvella kultakorut ja kesällä hopea.

Mäkin huomasin että kesällä sopii paremmin hopeakorut ja niitä oonkin nyt käyttänyt. Talvella käytin myös kultaa.

Ap

Vierailija
25/32 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sitten on, kun kultakorut sopii parhaiten joka vuodenaikaan, ja hopeat ei?

Vierailija
26/32 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se sitten on, kun kultakorut sopii parhaiten joka vuodenaikaan, ja hopeat ei?

True spring tai true autumn

Ap

Vierailija
27/32 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/32 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä meikkaan harvoin ja samat meikit käykööt kesällä että talvella

laitan luomiväriä ja huulipunaa , vain Erittäin harvoin ripsiväriä en koskaan poskipunaa., enkä mitään rajauksia

,Mitä sitä ukkojen takia maalaa ihteään !

Ja näyttää joltakin petolinnulta.

Vierailija
29/32 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteiden värit vaikuttavat myös siihen mikä meikki näyttää hyvältä. Kesällä värimaailma on mahdollisesti vaaleampi ja käytetään kirkkaampia värejä, kun taas talvella on enemmän tummia ja murrettuja värejä.

Talven ja kesän juhlameikissä valon vaikutus on erityisen merkittävä. Kesäjuhlissa luonnonvaloa riittää, mutta talvella juhlitaan sähkövalojen loisteessa.

30/32 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on neutraali ihonväri, voi rusketessa taittaa enemmän lämpimämpään suuntaan, kun taas talvella kylmemmät menee.

Vierailija
31/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on

Vierailija
32/32 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin miehenä sanoa että oikein hyvin pirtsakan näköinen pinkkitukka vaaleanpunaisen takin kanssa ja räväkät meikit naamalla oleva tyär paisto silmään kun hölkkäämässä olin tänä aamuna. Oikein erottui joukosta kun muut pitää mustaa tummaa ja katsoo maata kohti. Mutta tämä oikein räväkkänä iloinen hymy naamalla asteli menemään oikein kivan töyhtönki oli laittanut että on joukosta erottuva. hyvin nostatti mieltä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi