Oletko ikinä harjoittanut mustaa magiaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Onko palstan modet uskovaisia kun poisti mun kommentin? Onko Luciferin palvominen kiellettyä? Uskonto missä muutkin.
Itse en halua olla tekemisissä luciferin ja kumppaneiden kanssa mutta onhan se syrjivää ettei siitä saa puhua. Ja mode tosiaan taitaa olla joku superuskovainen, varmaa lähettää nuo lapselliset jänkkäävät vastaukset viesteihini ja alapeukuttaa.
Se että pistää pään pensaaseen ei poista synkkää energiaa/uskomuksia tältä pallolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasten leikkejä
No ei kyllä lasten, mutta lastenmielisten ehkä.
Uskallan kyllä väittää ettei mustemmissa rituaaleissa ole mitään "lastenmielistä"
Ei tosiaan, lapsellisuutta kyllä senkin edestä
Ymmärrät varmaan ettei oikeissa rituaaleissa pidetä raamattua väärinpäin ja pölistä höppönlöppöä samalla hyppelehtien takaperin..? Oikeat rituaalit mitä mustan magian sairaimmat kulttilaiset toteuttavat ovat jotain hyvin sairasta, eläin ja ihmisuhrauksia, elimiä silvottuina, veren juomista jne..kerroppas vielä kerran kuinka uhrien silvonta on "lapsellisuutta"
Ei kannata mölistä asioista mistä ei tiedä mitään.
Oletkohan katsonut liikaa telkkua?
Tosin näissä äärimmäisen harvinaisissa ihmisuhritapauksissakin onhan se lapsellista tehdä väkivaltaa mielikuvitusolentojen takia.
Sinähän se tässä töllöä katsot jos joku. Minä en edes omista telkkua kun ei kiinnosta;) "Äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa" puhut vain suomesta tolvana. Mitä SINÄ mukamas tiedät magiasta ja vastaavasta, ethän edes tiedä sen alkeita puhumattakaan mitä eri tyylejä muissa maissa harrastetaan ja kuinka laajaa se oikeasti on.
Niin kuin sanoin aikaisemmin, ei kannata puhua asioista mistä ei tiedä mitään.
Huutista sulle
No en varsinaisesti, ihan etänä vähän sivusta kilttejä pieniä loitsuja täältä lähettelen.
Palstailen tässä samalla, päivitän polttoaineenkulutus-exceliä ja leikkaan koiralta kynsiä
En ole. Ystäväni harrastaa valkoista (eli sitä hyväntahtoista) magiaa.
Sinähän se tässä töllöä katsot jos joku. Minä en edes omista telkkua kun ei kiinnosta;) "Äärimmäisen harvinaisissa tapauksissa" puhut vain suomesta tolvana. Mitä SINÄ mukamas tiedät magiasta ja vastaavasta, ethän edes tiedä sen alkeita puhumattakaan mitä eri tyylejä muissa maissa harrastetaan ja kuinka laajaa se oikeasti on.
Niin kuin sanoin aikaisemmin, ei kannata puhua asioista mistä ei tiedä mitään.