Minkälainen on ihminen ilman seksihaluja?
Onko kyse jostain fyysisestä heräämisestä, joka toisille on tapahtunut ja toisille taas ei?
Kommentit (73)
Vaikka minä, suht seksikäs ja räväkkä nainen mutta seksi ei kiinnosta pätkääkään ja jos harvoin haluttaa hoitelen itse itseni:)
Viimeisetkin halut rapisivat kun tajusi miten välinpitämätöntä ja tautista porukka on nykyään, ei ole sen väärti että jatkuvasti stressaat tuleeko toosaan tuskaisia herpesrakkuloita tai kukkakaaleja. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Mulla herää kyllä voimakkaat seksihalut aina, kun tutustun johonkin naiseen joka on viehättävä, mielenkiintoinen, persoonallinen, arvoiltaan ja elämäntyyliltään samantyyppinen, sellainen jonka kanssa haluaisin parisuhteeseen. Ei mikään "räväkkä" tai "rock-henkinen", vaan mieluummin oman tiensä kulkija joka ei tee numeroa itsestään.
Eli seksihalujen ilmaantuminen vaatii selkeän ihmisen, johon ne kohdistuvat. Olen ollut tällainen teini-iästä asti. Yhtään ainutta yhden yön suhdetta tai muunlaista irtoseksikokemusta ei ole tähän ikään tullut enkä edes tajua, miten sellaisessa toimisin. Onneksi elämä on ollut täynnä hyviä ihmissuhteita ja myös seksiä.
"Ongelmaksi" tämä koitui ainoastan kun kokeilin tinderiä muutama vuosi sitten. Tapasin ihastuttavia naisia, mutta koska en parien ekojen treffien jälkeen ehdottanut mitään seksuaalista vaan suunnittelin kovasti esim. pientä saaristoretkeä tms. niin se tulkittiin kiinnostuksen puutteeksi tai kaverillisuudeksi. Se oli kyllä harmillista. Antakaa minun tutustua sisimpäänne, mieleenne, sydämeenne! Tulossa on taatusti aika jolloin haluan rakastella päivittäin, mutta ei semmoista voi tuntemattoman kanssa mitenkään väkisin käynnistää.
M46
Kuulostaa sille, että olet demiseksuaali. Demiseksuaalisuus on yksi aseksuaalisuuden muoto, mutta halun syttyminen vaatii tunteita ja kohteen tuntemisen ensin.
Alloseksuaalisuus on myös aseksuaalisuuden muoto. Siinä henkilö kokee seksuaalista halua riippumatta onko kohteeseen tunnesidettä vai ei, mutta se halun syttyminen toista ihmistä kohtaan tapahtuu erittäin, erittäin harvoin.
Näin naisena uskon, että on useita naisia, joilla seksuaalinen halu on kuollut/nuupahtanut joko turhanpäiväisen seksin tai hormonihoidon takia. Tai molempia.
Jos sulle tarjotaan nälkäisenä soppaa niin, että saat siitä joka kerta vaan lusikallisen, ehkä kaksi, ei jossain vaiheessa kiinnosta lähteä ruokapöytään enää ollenkaan. Miksi vaivautua? Nälkä jää kuitenkin, samalla kun se toinen sopankeittäjä mättää mahansa täyteen ja on tyytyväinen.
Hormonilääkitys saa kropan kuvittelemaan, että tässä on nyt pulla jo uunissa. Miksi sitä seksiäkään pitäisi harrastaa? Ei mitään elollista luontokappaletta aja mikään kohti lisääntymisaktia, jos se on jo saanut oman pullansa uuniin. Ne ihmiset emme eroa luonnosta, vaikka niin kuvittelemmekin.
Kiinnostunut omasta sukupuolestaan, puoliso vain kulissi. Ei tunne minkäänlaisia fyysisiä haluja puolisoaan kohtaan, johtuen osaksi siitä, että puolisonsa ei ole ulkonäöltään intohimoja sytyttävä vaan enemmänkin ruma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin olenko aseksuaali vai mikä on koska olen kaksi kertaa elämässäni harrastanut seksiä ja siihen se jäi. Nykyisin harrastan vain itsetyydytystä ja sitä sitten taas todella usein. Minä en edes yritä lähestyä naisia koska saan nautinnon oman käden kautta. Olen 31 vuotias mies, testosteroinit varmaan kunnossa koska lihaksia on sekä karvankasvu on voimakasta.
Ja sinkkuuteeni syy tulee oikeastaan tuosta mitä yläpuolella sanoin eli en edes yritä saada naista koska oman käden kautta saan tarpeeksi nautintoa.Etkö tarvitse ihmissuhdetta muuten? Nainen olisi tarpeen siinä tapauksessa,jos tekisi mieli seksiä, mutta oma käsi riittää? Naista tarvittaisiin vain seksiin, jos johonkin tarvittaisiin?
Oho joku vastasi viestiini no vastaan takaisin.
Kyllä minä tarvitsen ihmissuhdetta ja minä lasken ystävyyssuhteet ihmissuhteiksi ja minulla on ystävinä niin naisia kuin miehiäkin. Mutta ongelma on minulla juuri siinä kun minä en naista edes tarvitse koska minulle riittää vallan mainiosti oma käsi ja sen tuoma nautinto. Ja hetero minä olen, vain naiset herättävät haluni koska he näyttävät hyvälle.
Käyttäjä18499 kirjoitti:
Olen aseksuaali. Seksi ei ole koskaan antanut minulle mitään. Itse päinvastoin ihmettelen ihmisten suunnatonta kiinnostusta seksiin ja sukupuolielimiin. En pysty käsittämään. Mitä ihmiset siitä saa?
Komppaan täysillä, seksi on aikaa vievää, turhaa ja yököttävää, elämä ilman sitä on huomattavasti mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla herää kyllä voimakkaat seksihalut aina, kun tutustun johonkin naiseen joka on viehättävä, mielenkiintoinen, persoonallinen, arvoiltaan ja elämäntyyliltään samantyyppinen, sellainen jonka kanssa haluaisin parisuhteeseen. Ei mikään "räväkkä" tai "rock-henkinen", vaan mieluummin oman tiensä kulkija joka ei tee numeroa itsestään.
Eli seksihalujen ilmaantuminen vaatii selkeän ihmisen, johon ne kohdistuvat. Olen ollut tällainen teini-iästä asti. Yhtään ainutta yhden yön suhdetta tai muunlaista irtoseksikokemusta ei ole tähän ikään tullut enkä edes tajua, miten sellaisessa toimisin. Onneksi elämä on ollut täynnä hyviä ihmissuhteita ja myös seksiä.
"Ongelmaksi" tämä koitui ainoastan kun kokeilin tinderiä muutama vuosi sitten. Tapasin ihastuttavia naisia, mutta koska en parien ekojen treffien jälkeen ehdottanut mitään seksuaalista vaan suunnittelin kovasti esim. pientä saaristoretkeä tms. niin se tulkittiin kiinnostuksen puutteeksi tai kaverillisuudeksi. Se oli kyllä harmillista. Antakaa minun tutustua sisimpäänne, mieleenne, sydämeenne! Tulossa on taatusti aika jolloin haluan rakastella päivittäin, mutta ei semmoista voi tuntemattoman kanssa mitenkään väkisin käynnistää.
M46
Kuulostaa mahtavalta. ❤️ Muhun tuollainen todellakin vetoaisi. Tulee ihan surullinen olo, kun nykymaailmassa sitä, että haluaa vain hyvin tuntemaansa kumppania, jota rakastaa, pidetään jonkinlaisena poikkeamana, Aseksuaalisuuden muotona. 😳 Että normaalia on mukamas vaan himoita kaikkea ja kaikkia.. Mun mielestä pitäisi olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että ihmiset tarvisivat vahvan tunnesiteen seksiin. Oon varmaan liian romanttinen tähän maailmaan.. Itsekin kai jonkinsortin aseksuaali.
Ihan samanlainen kuin sinä ja kaikki muutkin. Inhimillinen ihminen. Hänellä ei vain ole seksihaluja johtuen seksuaalisuudesta (aseksuaali), lääkityksestä tai sairaudesta tai jostain muusta syystä. Ei siinä sen kummempaa. Ei kaikkien tarvitse olla seksuaalisia ja kiinnostuneita seksistä.
Itse en ymmärrä seksiä ollenkaan, hikistä, limaista ja inhottavaa puuhaa, ajan voi käyttää paremminkin. Sukuelimet ovat rumiakin vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua harrastaa seksiä koska se on aina pettymys. Nautin läheisyydestä ja koskettelusta kyllä ja kiihotunkin, mutta itse seksi ei tunnu miltään, lähinnä työltä. Eipä sitä sitten luonnollisesti tee mielikään. Itsetyydytyskään ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen nuorehko nainen enkä ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen kun ei vaan kiinnosta. Yhdellekään miehelle ei riitä pelkkä koskettelu ja suutelu joten helpompi vaan sitten olla kokonaan ilman.
Entä toisen naisen kanssa? Eihän nainen noin ylipäätään tarvitse penetraatiota yhtään mihinkään.
Ei se toimi kun toiset naiset eivät kiihota yhtään. Jos osuu sopiva mies kohdalle niin kiihotun paljonkin, mutta se tunne kuolee sillä sekunnilla kun pitäisi sitä seksiä alkaa harrastamaan. En vaan saa siitä mitään irti. Sitä vaan odottaa että toinen tulisi jo. On minulla fantasioitakin mutta ne eivät liity aktiin vaan kosketteluun ja suuteluun, enkä koskaan koskettele itseäni fantasioidessani koska se tavallaan pilaa sen fiiliksen.
Sormettaminen on joskus tuntunut hyvältä, kun on ollut sellainen mies jolla ei ollut kiire mihinkään eikä ollut paineita edetä siitä mihinkään. Eikä sitten edettykään.
En tiedä mikä minua vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua harrastaa seksiä koska se on aina pettymys. Nautin läheisyydestä ja koskettelusta kyllä ja kiihotunkin, mutta itse seksi ei tunnu miltään, lähinnä työltä. Eipä sitä sitten luonnollisesti tee mielikään. Itsetyydytyskään ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen nuorehko nainen enkä ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen kun ei vaan kiinnosta. Yhdellekään miehelle ei riitä pelkkä koskettelu ja suutelu joten helpompi vaan sitten olla kokonaan ilman.
Entä toisen naisen kanssa? Eihän nainen noin ylipäätään tarvitse penetraatiota yhtään mihinkään.
Ei se toimi kun toiset naiset eivät kiihota yhtään. Jos osuu sopiva mies kohdalle niin kiihotun paljonkin, mutta se tunne kuolee sillä sekunnilla kun pitäisi sitä seksiä alkaa harrastamaan. En vaan saa siitä mitään irti. Sitä vaan odottaa että toinen tulisi jo. On minulla fantasioitakin mutta ne eivät liity aktiin vaan kosketteluun ja suuteluun, enkä koskaan koskettele itseäni fantasioidessani koska se tavallaan pilaa sen fiiliksen.
Sormettaminen on joskus tuntunut hyvältä, kun on ollut sellainen mies jolla ei ollut kiire mihinkään eikä ollut paineita edetä siitä mihinkään. Eikä sitten edettykään.
En tiedä mikä minua vaivaa.
Ei mikään. Sulla on tollanen seksuaalisuus, ja se on ihan ok❣️ Toivon että löydät joskus kunppanin, joka nauttii samanlaisista asioista kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ymmärrä seksiä ollenkaan, hikistä, limaista ja inhottavaa puuhaa, ajan voi käyttää paremminkin. Sukuelimet ovat rumiakin vielä.
Tämä. Puhumattakaan hajusta. Kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole raskaana ollut oikein seksihaluja. Lisäksi miehelläni on liian iso varustus, mikä tekee seksistä usein kivuliasta, pelkään nykyään sitä kipua.
Kelpaako pojalle ettei pääse enää lypsämään lettuasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Kuulostaa sille, että olet demiseksuaali. Demiseksuaalisuus on yksi aseksuaalisuuden muoto, mutta halun syttyminen vaatii tunteita ja kohteen tuntemisen ensin.
Alloseksuaalisuus on myös aseksuaalisuuden muoto. Siinä henkilö kokee seksuaalista halua riippumatta onko kohteeseen tunnesidettä vai ei, mutta se halun syttyminen toista ihmistä kohtaan tapahtuu erittäin, erittäin harvoin.[/ Allot ovat aseksuaalien vastakohtia, itse asiassa, eli alloseksuaali=normi-ihminen joka haluaa seksiä. Demi on aseksuaalisuuden ’sateenvarjon’ alla kyllä
Mulla on ollut aina voimakas libido, mutta nyt alkaa olla joku sellainen taso saavutettu, ettei ole enää seksihaluja nimeksikään ja seksuaalisuuteni on jotenkin kuolllut.
Haluan vaan olla yksin ja elää seksittä kaukana miehistä.
N28
Vitutta anäin reilu nelikympoisenä naisena kun halut suurimmillaan niin mies pari v vanhempi ei halua enää seksiä. Kuulemma ei haluja enää. Voisko sen takia erota? Lomareissulla juttelin 50v miehen kanssa ja hän myös haluaa seksiä joka päivä ja hänen vaimo taas ei. Kai täs jotain tarttis tehdä. Vai odotanko vaihdevuosia, sen jälkeen ei enää halua seksiä vai?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut aina voimakas libido, mutta nyt alkaa olla joku sellainen taso saavutettu, ettei ole enää seksihaluja nimeksikään ja seksuaalisuuteni on jotenkin kuolllut.
Haluan vaan olla yksin ja elää seksittä kaukana miehistä.N28
Mutta etkö ole kiinnostunut jakamaan itseäsi jos ihana mies sattuisi kohdalle?
t. toinen nymfo neitsyt N28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vaan olla yksin ja elää seksittä kaukana miehistä.N28
Mutta etkö ole kiinnostunut jakamaan itseäsi jos ihana mies sattuisi kohdalle?
t. toinen nymfo neitsyt N28
En, koska ei kiinnosta enää tutustua miehiin.
Eli jos sattuu ”ihana mies” kohdalle, niin suojaan itseni enkä lähde tutustumaan sen enempää.
N28 (en neitsyt enkä nymfokaan ole ikinä ollut, korkea libido vain)
M46