Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen on ihminen ilman seksihaluja?

Vierailija
09.07.2021 |

Onko kyse jostain fyysisestä heräämisestä, joka toisille on tapahtunut ja toisille taas ei?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlaiseni? Ihan tavallinen liikunta-alalla oleva 30-vuotias nainen, yhden lapsen äiti. Seksi on minulle yhdentekevää, vaikk se olisi kuinka hyvää. Ei vaan kiinnosta millään tasolla eikä ole koskaan oikeastaan kiinnostanut. Ei siinä ole mitään hirveää ja parisuhteessa sitä onkin, koska toinen osapuoli välillä innostuu, hänellekään ei iso juttu. Ei olla masentuneita tai ahdistuneita, paljon kiinnostuneksen kohteita ja entisiä kumppaneitakin on. Mun ei ole vaan koskaan tehnyt mieli seksiä eikä orgasmissa ole mitään ihmeellistä mulle. Koen sen lähinnä vapauttavaksi.

Vierailija
22/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole raskaana ollut oikein seksihaluja. Lisäksi miehelläni on liian iso varustus, mikä tekee seksistä usein kivuliasta, pelkään nykyään sitä kipua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä mietin olenko aseksuaali vai mikä on koska olen kaksi kertaa elämässäni harrastanut seksiä ja siihen se jäi. Nykyisin harrastan vain itsetyydytystä ja sitä sitten taas todella usein. Minä en edes yritä lähestyä naisia koska saan nautinnon oman käden kautta. Olen 31 vuotias mies, testosteroinit varmaan kunnossa koska lihaksia on sekä karvankasvu on voimakasta.

Ja sinkkuuteeni syy tulee oikeastaan tuosta mitä yläpuolella sanoin eli en edes yritä saada naista koska oman käden kautta saan tarpeeksi nautintoa.

Vierailija
24/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummajaiset :D

Vierailija
25/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fägetti

Vierailija
26/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan omasta puolestani: Nainen, jolla on vaihdevuodet

Noin kai se voi mennä, itselläni onneksi säilyi fyysinen kyky nauttia.

Vierailija
27/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka syö ketipinoria, tainnutti seksihalut kokonaan. 

Vierailija
28/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla vaihdevuosien alkua? Meidän suvussa naisilta loppuu kuukautiset kun täyttävät 50v. siihen on alle 10 vuotta. Olen ihan tyytyväinen kun aivotoiminta on siirtynyt kokonaan korvien väliin.

Vierailija
29/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt siitä, ettei halua harrastaa seksiä vai siitä ettei halua edes itsetyydytystä?

Hyvä kysymys.

Aseksuaali ei harrasta seksiä eikä itsetyydytystä.

Kyllä moni harrastaa itsetyydytystä. Aseksuaalisuus on seksuaalisen halun puutetta toiseen ihmiseen.

Vierailija
30/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jolla on mielenkiintoisampaa tekemistä. Luulen, että nykyinen seksin ihannointi johtuu siitä kun ihmiset ovat pitkästyneitä ja paremman ajankulun puutteessa sitten seksihalut nousee pintaan.

Vierailija
31/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt siitä, ettei halua harrastaa seksiä vai siitä ettei halua edes itsetyydytystä?

Hyvä kysymys.

Aseksuaali ei harrasta seksiä eikä itsetyydytystä.

"Aseksuaalisuus on seksuaalisen suuntautumisen muoto, jossa henkilö (aseksuaali) kokee hyvin vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa toisia henkilöitä kohtaan.[1] Tästä huolimatta aseksuaalilla voi olla jopa voimakas sukuvietti (sex drive / libido). Hän voi kokea toisia henkilöitä kohtaan muunlaista vetovoimaa, esimerkiksi aistillista (halaamisen tms. kaipuu) tai romanttista vetovoimaa (rakkauden kaipuu)."

Wikipedia

Vierailija
32/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan saanut kunnollista orgasmia mutta haluan silti seksiä.

Vierailija
33/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut sellaista eläimellistä himoa toiseen ihmiseen, toisin kuin runkatessa.

Nuoruuden panoyritykset olivat niin äärimmäisen noloja kokemuksia, että menin tavallaan henkisesti lopullisesti lukkoon. Kauniita naisia edessä levällään, eikä seiso kunnolla. Ei pysty hommaan. Helvetin noloa.

Runkatessa seisoo vaikka tunnin.

Vierailija
34/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kohdallani se johtuu rumasta ulkonäöstä. Olen liian ruma seksiin, joten en tunne mitään halujakaan.

Mulla taas on korkeat seksihalut, mutta en saa läskeyteni takia seksiä. Se on oikeastaan vielä kamalampaa.

Voi rakennuttaa jonkun liikuteltavan kopperon jonka seinässä on glory hole. Silloin ei ulkonäkö haittaa.

Vierailija
35/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan ollut sellaista eläimellistä himoa toiseen ihmiseen, toisin kuin runkatessa.

Nuoruuden panoyritykset olivat niin äärimmäisen noloja kokemuksia, että menin tavallaan henkisesti lopullisesti lukkoon. Kauniita naisia edessä levällään, eikä seiso kunnolla. Ei pysty hommaan. Helvetin noloa.

Mulla on tämä. Itselläni syynä tosin kova hc-poken ja muunkin kulutus; en syty enää norminaisvartaloista tai tavallisista jutuista. Pari kovan tason kokemusta ja kimppaa Aasian reissuilla joissa turhankin kovaa menoa, ja se oli siinä - ei juurikaan stondista tavallisessa seksissä, eikä mitään toiveita parisuhteesta, joskaan ei enää sellaiseen haluakaan.

Vierailija
36/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän orgasmeista, mutta en halua toista ihmistä siihen mukaan, sillä esileikit ja toisen ihmisen vartalo tai nautinto eivät kiinnosta lainkaan. Hyvä vibraattori on kaikki, mitä tarvitsen. Pääsen suoraan asiaan silloin, kun haluan ja saan sen nautinnollisen laukeamisen 2-5 kertaa peräkkäin 10 minuutin aikana.

Vierailija
37/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tämä. Itselläni syynä tosin kova hc-poken ja muunkin kulutus; en syty enää norminaisvartaloista tai tavallisista jutuista. Pari kovan tason kokemusta ja kimppaa Aasian reissuilla joissa turhankin kovaa menoa, ja se oli siinä - ei juurikaan stondista tavallisessa seksissä, eikä mitään toiveita parisuhteesta, joskaan ei enää sellaiseen haluakaan.

Otan osaa 😳

Vierailija
38/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua harrastaa seksiä koska se on aina pettymys. Nautin läheisyydestä ja koskettelusta kyllä ja kiihotunkin, mutta itse seksi ei tunnu miltään, lähinnä työltä. Eipä sitä sitten luonnollisesti tee mielikään. Itsetyydytyskään ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen nuorehko nainen enkä ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen kun ei vaan kiinnosta. Yhdellekään miehelle ei riitä pelkkä koskettelu ja suutelu joten helpompi vaan sitten olla kokonaan ilman.

Vierailija
39/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua harrastaa seksiä koska se on aina pettymys. Nautin läheisyydestä ja koskettelusta kyllä ja kiihotunkin, mutta itse seksi ei tunnu miltään, lähinnä työltä. Eipä sitä sitten luonnollisesti tee mielikään. Itsetyydytyskään ei kiinnosta pätkän vertaa. Olen nuorehko nainen enkä ole harrastanut seksiä kolmeen vuoteen kun ei vaan kiinnosta. Yhdellekään miehelle ei riitä pelkkä koskettelu ja suutelu joten helpompi vaan sitten olla kokonaan ilman.

Entä toisen naisen kanssa? Eihän nainen noin ylipäätään tarvitse penetraatiota yhtään mihinkään.

Vierailija
40/73 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä mietin olenko aseksuaali vai mikä on koska olen kaksi kertaa elämässäni harrastanut seksiä ja siihen se jäi. Nykyisin harrastan vain itsetyydytystä ja sitä sitten taas todella usein. Minä en edes yritä lähestyä naisia koska saan nautinnon oman käden kautta. Olen 31 vuotias mies, testosteroinit varmaan kunnossa koska lihaksia on sekä karvankasvu on voimakasta.

Ja sinkkuuteeni syy tulee oikeastaan tuosta mitä yläpuolella sanoin eli en edes yritä saada naista koska oman käden kautta saan tarpeeksi nautintoa.

Etkö tarvitse ihmissuhdetta muuten? Nainen olisi tarpeen siinä tapauksessa,jos tekisi mieli seksiä, mutta oma käsi riittää? Naista tarvittaisiin vain seksiin, jos johonkin tarvittaisiin?