Miten reagoisit jos tyttäresi yhtäkkiä ilmoittavasi menevänsä naimisiin?
Kommentit (14)
En mitään. Aikuisen ihmisen asiat ei kuulu minulle.
Ois ihanaa jos selviäis, että mulla on aikuinen tytär.
Sen verran nuori tytär vielä että ei onnistuisi pelkällä ilmoituksella.
Tap p aisin sen pervon setämiehen ja ripustaisin munista roikkumaan torille esimerkiksi. Tyttäreni on vasta 16v.
Kauhistuisin ja yrittäisin puhua järkeä.
Minä ilmoitin äidilleni vasta, kun oltiin jo menty naimisiin.
Kovin ilahtui uutisesta ja onnitteli.
Vierailija kirjoitti:
Tap p aisin sen pervon setämiehen ja ripustaisin munista roikkumaan torille esimerkiksi. Tyttäreni on vasta 16v.
Miksi epäilet että tytär haluaisi naimisiin setämiehen kanssa, eikö ole mahdollista että se sulhanenkin olisi 16v.
Olisin todella yllättynyt ja kauhuissani. Tyttäreni on 3 v. 😆
Hämmästyisin kovasti, sillä minulla ei ole lapsia.
No, olishan se uutinen, jos täysi-ikäinen tytär tulisi ovelle: "Moi! Sä oot mun äiti ja oon menossa muuten naimisiin!"
Ekana ei kävis mielessä, että "Ai!Oot sitte menossa naimisiin, vaikka vasta ootte nähny".
Onnittelisin lämpimästi! (ei ole tytärtä, on aikuinen poika- saman tekisin toki hänellekin).
Jestas pettää sua viimeistään kun oot paksuna. Ootko nyt paksuna. Ei oo mitään kiirettä mennä naimisiin. Ei tartte mennä koskaan. Tuu nyt tyttö pois sieltä pinkiltä rakkaushattaralta. Miten sä sinne jouduit iso likka!!!!!!!!!
Miksi? Ei edes lapsia ole pakko hankkia. Nyt ja viime vuonna lapsia syntyy pikkasen enemmän mut sit taas syntyvyys laskee. Turhaa hommaa koko avioliitto.
ai Dännyn kanssa :D