Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkujen juhlat ”koirat tervetuloa”

Vierailija
09.07.2021 |

Lapset eivät, mutta koirat toivotetaan erikseen tervetulleeksi😂

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. jos ne on sinkkubileet, niin onko ne lasten paikka? 

käsittääkseni lastenjuhlat on erikseen. 

Vierailija
2/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh koirien läsnäollessa voi olla kännissä ja huumeissa, toisin kuin lasten.

Eli on ne vähän eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lasten pitäisi päästä sinkkubileisiin?  avaatko vähän tätä ajatustasti, ap? 

Vierailija
4/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis onko sinkut rakkeja vai heeei

😮

Vierailija
5/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs YH äiti täällä itkee. Ei kukaan pysty pitämään hauskaa räkänokkiesi rääkyessä.

Vierailija
6/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan, siis kukaan, ei halua kakaroita sinkkubileisiin. Tämän pitäisi olla itsestäänselvää kaikille, ei siitä tarvitse ottaa nokkiinsa.

Vierailija
7/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa,,, huvittavaa, muutess vastaatko itse vai minä koirien läsnäoloon. Tähän pyrit....

Vierailija
8/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa,,, huvittavaa, muutess vastaatko itse vai minä koirien läsnäoloon. Tähän pyrit....

Mitä selität?

Niin se vaan on, yhdenkään lapsen läsnäollessa en tule kekkaloimaan kännissä ja huumeissa, mutta jos jonkun koira hengaa siinä lähettyvillä/näköetäisyydellä niin ihan sama se minulle, ei häiritse hauskanpitoani.

Olettaen siis, että se joku huolehtii itse koirastaan eikä koira tärise paniikissa jossain ihan missä sattuu ilman, että sillä on joku turvallinen tuttu henkilö siinä.

Vierailija
9/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella sinkulla on lemmikki ja mikäpä sen kivempaa kuin voida ottaa se mukaan illanviettoon, että voi juhlia pidempään, eikä tarvitse kotiin mennä klo 22 ulkoiluttamaan sitä.

Vierailija
10/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monella sinkulla on lemmikki ja mikäpä sen kivempaa kuin voida ottaa se mukaan illanviettoon, että voi juhlia pidempään, eikä tarvitse kotiin mennä klo 22 ulkoiluttamaan sitä.

Tämä juuri.

Jos minä lähden bilettämään, niin lapseni on joka tapauksessa silloin hoidossa/kaverillaan ja voin uppoutua rauhassa reissuuni ilman mitään aikatauluja, mutta koiranomistajat sen sijaan harvemmin pistää koiraansa hoitoon bileiden ajaksi, joten joutuvat kuljettamaan mukana tai lähtemään aikaisin koiran luokse.

Sen puoleen ymmärrän, miksi jotkut kuljettavat koiriaan mukana siellä sun täällä.

Ne koirat kun ei opi huolehtimaan itse itsestään eikä mene kaverille yökylään, koiran isovanhemmat ei pyydä sitä luokseen jne.

Vierailija
11/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan mahtavat bileet! Menisin kolmen koirani kanssa ilman muuta. 

Pikkulapset pilaa KAIKKI juhlat.

Vierailija
12/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettava ajatuskin että joku rassukka sinkunrääpäle tulisi paikalle rakkinsa kanssa, potkisin ulos piskin ja sinkun perään.

Sinänsä hyvä, että bailaavat keskenään, eivät häiritse oikeita ihmisiä.

En minäkään tykkää tästä kulttuurista jossa lasten dissaaminen on ok ja koirista hössötetään (on alkanut mennä maku koko koiriin tämän vuoksi, ennen tykkäsin niistä), mutta meneeköhän sulla vähän yli?? :D

13/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat ovat mukavampaa seuraa kuin lapset.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän hyvä idea nuo sinkkujen koirabileet! Menisin heti, jos olisin sinkku.

Miksi mua naurattaa vastaava ajatus sinkkujen kissabileistä? Kissat kulkisivat pitkin seiniä ja lymyäisivät jossain. Koirat sen sijaan ovat sosiaalisia ja rikkovat heti jään.

Vierailija
15/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme aloitus. Kyllä munkin illanistujaisiin olisi koirat tervetulleita, lapset mielellään eivät. Mitä sitten?

Vierailija
16/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme aloitus. Kyllä munkin illanistujaisiin olisi koirat tervetulleita, lapset mielellään eivät. Mitä sitten?

Ai kyse olikin sinkkubileistä, no siis siltikin😂

Miksi lasten pitäisi mennä sinkkubileisiin?

Vierailija
17/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira-allergisena sinkkuna jäisi nämäkin kemut väliin.

Vierailija
18/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti koira voi olla kiva sinkulle. Lapsi saattaa (iästä riippuen) riehua, kirkua ja kuolata pitkin tapetteja. ;)

Vierailija
19/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ok. jos ne on sinkkubileet, niin onko ne lasten paikka? 

käsittääkseni lastenjuhlat on erikseen. 

Koiratkin voisivat jäädä kotiin/hoitoon.

t. yo-juhlissa ollut, jossa kaksi vierasta oli tuonut omat koiransa mukaan. Perheessä oli ennestään 2 omaa koiraa. Vieraat koirat eivät tunteneet talon koiria eikä toisiaan. Siinä oli sitten kiva ryhmäytymusilta kun koirat nokittelivat toisiaan. Päänsärkyistä touhua ja koiravieraiden tilannetaju nolla.

Vierailija
20/56 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älyttömän hyvä idea nuo sinkkujen koirabileet! Menisin heti, jos olisin sinkku.

Miksi mua naurattaa vastaava ajatus sinkkujen kissabileistä? Kissat kulkisivat pitkin seiniä ja lymyäisivät jossain. Koirat sen sijaan ovat sosiaalisia ja rikkovat heti jään.

Mulla taas tulee sellainen mielikuva ”sinkkujen koirabileistä”, että siellä ei tapahdu mitään jännää eikä hauskaa, vaan lauma ennen aikojaan tätiytyneitä lapsettomia, vähän pullavia naisia istuskelee paikallaan, hössöttää koirista ja kommentoi viinilasi kädessä jotain Sessen liikkeitä.

Eli äärimmäisen tylsät ”bileet”.