Kysymys naisille: Tiedätkö olevasi hyvä suihin ottaja??
Ja jätetyksi tulleet, ex-muijiaan haikeina muistelevat ukot voivat pitää kerrankin turpansa kiinni.
Kommentit (31)
Tiedän, oispa joku mieskin joskus hyvä pillunnuolija 😂👍
No olen. Ei kauaa kestä kun laitan 'vaihteen' päälle. Tykkää oma ja joku vieraskin on joskus nautiskellut. Minuakin kiihottaa.
Useampi mies on todennut minulle olevani todella hyvä suihinottaja, mutta ilmeisesti miehet sanovat niin kaikille, joilta saavat suuhoidon 💁
Vierailija kirjoitti:
Useampi mies on todennut minulle olevani todella hyvä suihinottaja, mutta ilmeisesti miehet sanovat niin kaikille, joilta saavat suuhoidon 💁
Ei sano kaikille. Lähinnä niille joiden pitäisi vähän kehittää taitoa ja olla innokkaammin mukana touhussa.
Tiedät itsekkin olevasi hyvä jos miehellä tulee nopeasti vaikka et käsillä koske kertaakaan koko vehkeeseen. Niitä on harvassa mutta joskus on tullut vastaan. Eikä sellaiselle tarvi sanoa, että on hyvä.
En tiedä miten mitataan hyvä suuseksi. Palaute antamistani suikkareista on ainakin ollut myönteistä ja esimerkiksi viime yönä sain kolme kertaa ja vielä aamulla yhdet heräiltyämme. Aamupanoon ei tosin suuseksiä tarvittu. Nautin miehen jämäkän kalun imeskelystä sellaisenaankin ja olen ylpeä oppimistani kielityöskentelystä imeskelyn lomassa, mutta intoa vaan lisää se, kun tiedän saavani suihinoton jälkeen muutakin toimintaa.
En ole aina ollut, liikaa hampaita, en uskaltanut syvälle kurkkuun, liian vähän sylkeä mukana.. nämä vinkit lukenut tältä palstalta ja nämä korjannut. Olen kysynyt mieheltä miksei mua ohjeistanut, pelkäsi että loukkaannun.. toisaalta, on vähän vaikea aihe. mutta nykyään itsekin nautin tästä niin voisin kehua olevani hyvä tässä. Mut kokonaan en lastia niele, vähän kylläkin. Toivoakseni hyvä kompromissi!
En varmaan ole pro tuossa hommassa. Mun ongelmana on, että leuat väsyy muutaman minuutin imuttelussa. Etenkin, jos vielä ikäänkuin lypsän penistä suullani niin, että se on tiukasti huulien ja poskien välissä.
Ainakin tähänastiset ovat kehuneet. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sano kaikille. Lähinnä niille joiden pitäisi vähän kehittää taitoa ja olla innokkaammin mukana touhussa.
Tiedät itsekkin olevasi hyvä jos miehellä tulee nopeasti vaikka et käsillä koske kertaakaan koko vehkeeseen. Niitä on harvassa mutta joskus on tullut vastaan. Eikä sellaiselle tarvi sanoa, että on hyvä.
Ehkä sinun kyynisessä ja tylsässä maailmassa ei tarvitse, mutta mitä pahaa siinä vaikka haluaisi naistaan kehua?:) Kyllä mun mies tykkää tulla mun suuhun kun imen ja tiedän olevani hyvä. Silti tykkään kun kehuu minua kun imen ja sanoo kuinka upea ja hyvä olen. Että äläpäs yritä sujauttaa tuota ajatusmaailmaasi kaikkiin.
Menkää töihin apinat!