Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen liian hyvä ystävä

Vierailija
09.07.2021 |

Olen tullut tähän tulokseen. Ilmeisesti ihmisiä ei nykyään enää kiinnostaa panostaa siihen oikeaan kunnon ystävyyteen vaan on ihan kiva olla vaan kavereita muttei sen syvemmin panostaa siihen.

Tai sitten olen käsittänyt ystävyyden aivan väärin..
esim.
Ystäväni erosi kihlatustaan ja on ollut todella maassa nämä kaksi päivää. Laittoi viestin että saa tulla piristämään jos kerkeän.
No minä töiden jälkeen menin suoraan kauppaan hakemaan ystäväni lempiherkkuja ja ajelin puoli tuntia hänen luokseen, vain nähdäkseni että tämä entinen, tai nykyinen, mitä nyt säätävätkään oli myös siellä. ”Oho sori en tajunnut laittaa viestiä”
Eipä siinä, ajelin sitten tunnin ihan turhaan mutta ainakin on viikonlopuksi herkkuja.

Ja tämä on siis vain yksi monista esimerkeistä. Tuntuu että laitan asioita liian yksityiskohtaisesti mieleen esim. Lempiherkut. Tiedän ettei kukaan kavereistani olisi todellakaan tullut edes ajatelleeksi tällaista vaan olisi laittanut vaan ”voi ei.. voimia” viestin

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kukaan ei ole koskaan ollut minua kohtaan yhtä omistautuva kuin minä kavereitani kohtaan. Koska toista ihmistä ei voi muuttaa, olen itse vähentänyt vaivannäköä. Nähdään jos ei tulla sokeiksi, mutta siinä kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla