Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä on kysellä muiden palstailijoiden mittoja anonyymillä keskustelupalstalla?

Vierailija
09.07.2021 |

Suurimmalla osallahan on vastausten mukaan n. 60 cm vyötärö, eli kapeampi kuin monella huippumallilla ja missillä 😂

Mutta anonyymillä keskustelufoorumilla kun ollaan, niin pakkohan se on totta olla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on ihan normaali ilmiö. En minä vastaa vyötärönympäryskeskusteluun, koska olen pullukka neljä lasta synnyttänyt. Mutta voin osallistua muihin keskusteluihin, ja vastata kysymyksiin, joissa olen vahvoilla. Jotkut ovat oikeasti laihoja, ja he vastaavat. Ja jotkut ovat oikeasti varakkaita, ja he kommentoivat niihin juttuihin. Keskimääräisiä tuloksia ei tällä tavoin voi saada.

Vierailija
2/2 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan normaali ilmiö. En minä vastaa vyötärönympäryskeskusteluun, koska olen pullukka neljä lasta synnyttänyt. Mutta voin osallistua muihin keskusteluihin, ja vastata kysymyksiin, joissa olen vahvoilla. Jotkut ovat oikeasti laihoja, ja he vastaavat. Ja jotkut ovat oikeasti varakkaita, ja he kommentoivat niihin juttuihin. Keskimääräisiä tuloksia ei tällä tavoin voi saada.

Laihuus ei tarkoita automaatisesti kapeaa vyötäröä. Luusto vaikuttaa. Naisten vyötärönympärys on kasvanut useita kymmeniä senttejä 60 vuodessa. Tämän päivän hoikalla naisella on vyötärö leveämpi kuin 50-luvun hoikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme