Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin kihlatulleni 30-vuotislahjaksi perintörahoillani Rolex- merkkisen kellon johon kaiverrutin taakse miehen nimen ja päivämäärän

Vierailija
09.07.2021 |

Mies suuttui ja sanoi, että nyt kello on lähes arvoton :( Maksoin kellosta yli 10 000 euroa ja tässä on kiitos. Tekisi mieli palauttaa kello liikkeeseen.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta mies on ostattanut sinulla?

Vierailija
22/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta olit jonossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on provo. Kukaan ei ole niin tyhmä, että ostaa jonkun kellon lahjaksi 🥱 Kandee antaa ...llua. Se toimii aina.

Vierailija
24/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoi sinulle "I wanna watch", hän ei tarkoittanut kelloa, vaan toivoi jotain ihan muuta...

no ei..näytti aiemmin minulle kyseisen kellon netistä ja mahdollisen ostopaikan. Sanoin silloin, että no katsellaan joten tämä tuli ainakin osittain hänelle yllätyksenä.

Vierailija
25/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JÄTÄ SE SIKA

Eiks sulla "Jätä se sika"-huutelijalla oo milloinkaan muuta...? Vaihda nyt edes eläintä!

Vierailija
26/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on oikeassa,kyllä kaiverrus pilaa arvon.

Mitä väliä on kellon myyntiarvolla? Ostin sen tulevalle miehelleni lahjaksi rakkauden osoituksena, en myytäväksi. 

No kerroppa mitä järkeä oli ostaa sen hintainen kello ja välittömästi tuhota sen jälleenmyyntiarvo, vaikka sitä et myytäväksi ostanutkaan? Samahan se olisi silloin ollut ostaa halpa kello ja kaivertaa siihen.

Tiesitkö kaiverruksen ostaessasi, että kellon arvo on sen jälkeen enää murusia?

Vierailija
27/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi että tekee suurtekoja ja tahkoaa nimensä historiaan niin kellon arvo kolminkertaistuu. Vanhoina ja väsynneinä annatte huutokauppa keisarin myyrä sen ja muutatte Porvoosta Epsanjaan eläkepäiviä löhöilee.

Vierailija
28/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käyttäytyi kiittämättömästi. Itse ilahtuisin arvokellosta.

Vierailija
29/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies sanoi sinulle "I wanna watch", hän ei tarkoittanut kelloa, vaan toivoi jotain ihan muuta...

no ei..näytti aiemmin minulle kyseisen kellon netistä ja mahdollisen ostopaikan. Sanoin silloin, että no katsellaan joten tämä tuli ainakin osittain hänelle yllätyksenä.

Nyt jos ei lopu niin pistetään poistoon!

Lopeta!

Liian huono huumori aiheuttaa myötähäpeää. Näillä helteillä ei jaksa!

Nyt loppu!

Vierailija
30/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuta mies on ostattanut sinulla?

Ei mies ostata minulla yhtään mitään. Ollaan kihloissa joten periaatteessa rahat on jo myös yhteisiä. Toki nyt kun minulla on enemmä käytämme enemmän minun rahoja. Tulevaisuudessahan asia voi olla toisinpäin.

Vierailija
31/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä on kellon myyntiarvolla? Ostin sen tulevalle miehelleni lahjaksi rakkauden osoituksena, en myytäväksi. 

Minulla on perintökello jossa on kaiverrettuna sukulaisen nimikirjaimet ja päivämäärä 60-luvun alusta. Kaivertamattomia saa rahalla, tuo on korvaamaton yksilö.

Vierailija
32/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa semmoista kuuluu porvooseen tänään.

Vierailija
33/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt jos ei lopu niin pistetään poistoon!

Lopeta!

Liian huono huumori aiheuttaa myötähäpeää. Näillä helteillä ei jaksa!

Nyt loppu!

Höpsistä! Eihän tämä täytä mitään poistokriteereitä. Käytä itsesensuuria ja älä avaa enää tätä ketjua!

Vierailija
34/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kihloissa ja periaatteessa sinun rahasi siis on yhteisiä... ei hyvää päivää...

Vierailija
35/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on perintökello jossa on kaiverrettuna sukulaisen nimikirjaimet ja päivämäärä 60-luvun alusta. Kaivertamattomia saa rahalla, tuo on korvaamaton yksilö.

Näin on! Tunnearvoa ei korvaa mikään. Sinä onnellinen.

Vierailija
36/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kihloissa ja periaatteessa sinun rahasi siis on yhteisiä... ei hyvää päivää...

Kello oli ensimmäinen vähän kalliimpi ostos minkä ostin vain hänelle, en siis yhteiseksi. Sitten kun mies tulevaisuudessa tienaa toivottavasti hyvin, voimme käyttää enemmän hänen varojaan yhteiseen hyvään.

Vierailija
37/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaiverrus mitään arvoa laske.

Vierailija
38/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa semmoista kuuluu porvooseen tänään.

Porvoon Kello & Kulta. Kaiverrukset odottaessa.

Vierailija
39/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello on teidän tuleva uniikki sukukalleutenne.

Vierailija
40/69 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello on teidän tuleva uniikki sukukalleutenne.

Kiitos:) Näin myös ajattelen. Toivottavasti voimme antaa sen joskus perinnöksi tulevalle lapsellemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi