Ostin kihlatulleni 30-vuotislahjaksi perintörahoillani Rolex- merkkisen kellon johon kaiverrutin taakse miehen nimen ja päivämäärän
Mies suuttui ja sanoi, että nyt kello on lähes arvoton :( Maksoin kellosta yli 10 000 euroa ja tässä on kiitos. Tekisi mieli palauttaa kello liikkeeseen.
Kommentit (69)
Tämä on provo. Kukaan ei ole niin tyhmä, että ostaa jonkun kellon lahjaksi 🥱 Kandee antaa ...llua. Se toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies sanoi sinulle "I wanna watch", hän ei tarkoittanut kelloa, vaan toivoi jotain ihan muuta...
no ei..näytti aiemmin minulle kyseisen kellon netistä ja mahdollisen ostopaikan. Sanoin silloin, että no katsellaan joten tämä tuli ainakin osittain hänelle yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
JÄTÄ SE SIKA
Eiks sulla "Jätä se sika"-huutelijalla oo milloinkaan muuta...? Vaihda nyt edes eläintä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on oikeassa,kyllä kaiverrus pilaa arvon.
Mitä väliä on kellon myyntiarvolla? Ostin sen tulevalle miehelleni lahjaksi rakkauden osoituksena, en myytäväksi.
No kerroppa mitä järkeä oli ostaa sen hintainen kello ja välittömästi tuhota sen jälleenmyyntiarvo, vaikka sitä et myytäväksi ostanutkaan? Samahan se olisi silloin ollut ostaa halpa kello ja kaivertaa siihen.
Tiesitkö kaiverruksen ostaessasi, että kellon arvo on sen jälkeen enää murusia?
Sano miehellesi että tekee suurtekoja ja tahkoaa nimensä historiaan niin kellon arvo kolminkertaistuu. Vanhoina ja väsynneinä annatte huutokauppa keisarin myyrä sen ja muutatte Porvoosta Epsanjaan eläkepäiviä löhöilee.
Mies käyttäytyi kiittämättömästi. Itse ilahtuisin arvokellosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun mies sanoi sinulle "I wanna watch", hän ei tarkoittanut kelloa, vaan toivoi jotain ihan muuta...
no ei..näytti aiemmin minulle kyseisen kellon netistä ja mahdollisen ostopaikan. Sanoin silloin, että no katsellaan joten tämä tuli ainakin osittain hänelle yllätyksenä.
Nyt jos ei lopu niin pistetään poistoon!
Lopeta!
Liian huono huumori aiheuttaa myötähäpeää. Näillä helteillä ei jaksa!
Nyt loppu!
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta mies on ostattanut sinulla?
Ei mies ostata minulla yhtään mitään. Ollaan kihloissa joten periaatteessa rahat on jo myös yhteisiä. Toki nyt kun minulla on enemmä käytämme enemmän minun rahoja. Tulevaisuudessahan asia voi olla toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä on kellon myyntiarvolla? Ostin sen tulevalle miehelleni lahjaksi rakkauden osoituksena, en myytäväksi.
Minulla on perintökello jossa on kaiverrettuna sukulaisen nimikirjaimet ja päivämäärä 60-luvun alusta. Kaivertamattomia saa rahalla, tuo on korvaamaton yksilö.
Jaa semmoista kuuluu porvooseen tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jos ei lopu niin pistetään poistoon!
Lopeta!
Liian huono huumori aiheuttaa myötähäpeää. Näillä helteillä ei jaksa!
Nyt loppu!
Höpsistä! Eihän tämä täytä mitään poistokriteereitä. Käytä itsesensuuria ja älä avaa enää tätä ketjua!
Juu kihloissa ja periaatteessa sinun rahasi siis on yhteisiä... ei hyvää päivää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on perintökello jossa on kaiverrettuna sukulaisen nimikirjaimet ja päivämäärä 60-luvun alusta. Kaivertamattomia saa rahalla, tuo on korvaamaton yksilö.
Näin on! Tunnearvoa ei korvaa mikään. Sinä onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Juu kihloissa ja periaatteessa sinun rahasi siis on yhteisiä... ei hyvää päivää...
Kello oli ensimmäinen vähän kalliimpi ostos minkä ostin vain hänelle, en siis yhteiseksi. Sitten kun mies tulevaisuudessa tienaa toivottavasti hyvin, voimme käyttää enemmän hänen varojaan yhteiseen hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Jaa semmoista kuuluu porvooseen tänään.
Porvoon Kello & Kulta. Kaiverrukset odottaessa.
Kello on teidän tuleva uniikki sukukalleutenne.
Vierailija kirjoitti:
Kello on teidän tuleva uniikki sukukalleutenne.
Kiitos:) Näin myös ajattelen. Toivottavasti voimme antaa sen joskus perinnöksi tulevalle lapsellemme.
Mitä muuta mies on ostattanut sinulla?