Miten astmaan kuolee?
Keuhkoputkiahan on kuitenkin ihan tuhottomasti, niin miten ne kaikki voi supistua yhtäaikaa, ja vielä niin pitkäksi aikaa että sydän ehtii pysähtyä?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:08"]
En tiedä, mutta mä varmaan kohta kuolen siihen... :(
[/quote]
Miksi kuolisit?
[/quote]
Siltä se välillä tuntuu, kun ei tätä hengitystä saa normaaliksi...
[/quote]
Mutta jos sun keuhkoputket ei oo vielä koskaan supistuneet umpeen, niin jos ne ei supistukaan koskaan. Jos sun keho supistaa niitä vaan vähän ja usein, eihän se silloin oo tappavaa vaikka inhottavaa varmasti onkin.
oletan että mulla oli aika lähellä.
Sain keskellä yötä pahan astmakohtauksen. Yritin ryystää avaavaa sisään, mutta tuntui etten saa vedettyä henkeen. Yritin muutaman kerran. Seuraava muistikuva kun heräsin lattialta. Taju oli mennyt kankaalle. Ilmeisesti olin kuitenkin avaavaa saanut henkeen kun kohtaus oli lauennut.
Jos astma huonossa jamassa, menkää lääkäriin. ei oikeesti ole leikkimistä.
Astmaan kuollessa tukehtuu. Aika karmea kuolema, onneksi lopulta menee ensin taju, kun ei saa happea. Sitten alkaa pulssi laskea ja lopuksi ->
Teholla SH
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 22:28"]
oletan että mulla oli aika lähellä.
Sain keskellä yötä pahan astmakohtauksen. Yritin ryystää avaavaa sisään, mutta tuntui etten saa vedettyä henkeen. Yritin muutaman kerran. Seuraava muistikuva kun heräsin lattialta. Taju oli mennyt kankaalle. Ilmeisesti olin kuitenkin avaavaa saanut henkeen kun kohtaus oli lauennut.
Jos astma huonossa jamassa, menkää lääkäriin. ei oikeesti ole leikkimistä.
[/quote]
Olitko kauan tajuttomana vai pyörryitkö vain?
Oon 13 koht 14, js mua pelottaa. Koska mul on paha ja vaarallinen adsma.😭😭😖😞
Astmassa kehkoputkiin erittyy limaa, joka heikentää/estää kaasujen vaihtumisen.