Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuruston erään lapsen mielivaltaiset rangaistukset - lasun paikka?

Vierailija
09.07.2021 |

Olen nähnyt näitä tilanteita läheltä, sillä he palkkasivat minut leikkaamaan nurmikkonsa ja kastelemaan kukkansa (mikä näin työttömänä on hyvä lisätienes)

Olen nähnyt kuinka lapsi mm. löi isänsä mielestä auton oven liian lujaa kiinni, ja tästä hyvästä isä perui huvipuistoreissun ja karjui lapselle.

Toisen kerran mehumuki kaatui hiekkalaatikon reunalta lapsen paidalle ja tästä syystä lapsi (8v tyttö) joutui olemaan loppu päivän ilman paitaa "et sä mitään vaatteita tarvi kun paskot ne heti"

Kolmas kerta tyttö oli tehnyt korkean hiekkalinnan laatikkoonsa. Kun näki että isänsä huomasi sen ikkunasta, alkoi hädissään tampata linnaa tasaiseksi. Isänsä oli kuitenkin huomannut sen. Tuli laatikolle ja nosti lapsen hiuksista puoli-istuvaan asentoon. Huusi "Eikö me olla sen sata kertaa sovittu, että hiekka pysyy tasaisena" Jätti itkevän lapsen hiekkalaatikkoon ja menin tietysti lohduttamaan.

Tekisitkö lasun tässä tapauksessa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeaan tilanteeseen saatat asettaa itsesi ilmoituksen myötä, vaikka toki se olisi varmaan oikea teko.

Lisäksi ilmoitus saisi aikaan melko ennustamattoman tapahtumasarjan.

Sekö sitten ok et vedetään hiuksista kun leikkii hiekkalaatikolla? Käsketään olla ilman paitaa ulkona kun ei oo vaihtovaatteita, jos paitaan kaatuu mehua? Pilataan toisen kesäloma kun ei osannut laittaa auton ovea oikein..

Vierailija
22/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, meidän isäpuoli on tuommoinen.

Tuli kanssa oma lapsuus kummasti mieleen.. Meillä isäpuoli milloin mistäkin "tempusta" pyörsi kaikki puheensa ja kävi käsiksi.

Viimeinen temppu, jonka se mies mulle teki... äiti pyysi, että vien kirjeen postiin. Pointtina oli, että se lähtee sinä päivänä. Juu, vien viideksi ja vielä sisälle "pirjolle", että varmasti lähtee. Tyhjennys kello 17.00 ja postikonttori sadan metrin päässä. Hyvin ehdin, kun lähden varttia vailla. Mä leivoin, että sen takia en päässyt samantien lähtemään. Ymmärsin, että tämä oli äidille aivan ok.

Kakskyt vailla viisi sitten siistyidyin ja kävin veskissä. Seuraava muistikuva onkin, että makaan puolivälissä rappusia pikkuveli hädissään huutaa, että ootko elossa, sano, että olet elossa?!?!

Tyyppi oli napannut mua niskavilloista kiinni, kun tulin veskistä. Se oli paiskannut mun rappukäytävään ja huutanut, että on se nyt S**tana, kun ei vanhempiaan uskota! Kun äitis pyytää, niin se tehdään HETI!

Olin lyönyt pääni ja pyörähtänyt puoleen väliin rappusia. Mulla oli nenä murtunut myös ja niskaa pakotti (tukkaa lähtenyt aivan älyttömästi). Naapurit oli soittanut  ambulanssin, vaikka se mies siinä yhä rehas, että pentu pelleilee. Nyt on kesälomareissut peruttu sun osaltas!!

Meni pari päivää sairaalassa. Pitivät mua ylimääräisen päivän, kun sossu kävi haastattelemassa. Ja äidillä oli vihdoin voimia ajaa se tyyppi ulos. Rumaa jälkeä siitäkin tuli, mutta pääasia, että jätkä lähti.

Sitten opeteltiin elämään kolhujemme kanssa ja vähissä rahoissa kolmisteen mä, veli ja äiti.

Silloinen 14v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista oli siis pihapiirissä, vaikka sinä perheen ulkopuolisena olit paikalla. Kylmäävää ajatella mitä suljettujen ovien takana tapahtuu.

Todellakin teet lasun. Toivottavasti asiaan puututaan. Hullut vanhemmat ovat monesti hyviä puhumaan ja pyörittelevät jotain kokematonta kesäsijaista mennen tullen.

Vierailija
24/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua, meidän isäpuoli on tuommoinen.

Tuli kanssa oma lapsuus kummasti mieleen.. Meillä isäpuoli milloin mistäkin "tempusta" pyörsi kaikki puheensa ja kävi käsiksi.

Viimeinen temppu, jonka se mies mulle teki... äiti pyysi, että vien kirjeen postiin. Pointtina oli, että se lähtee sinä päivänä. Juu, vien viideksi ja vielä sisälle "pirjolle", että varmasti lähtee. Tyhjennys kello 17.00 ja postikonttori sadan metrin päässä. Hyvin ehdin, kun lähden varttia vailla. Mä leivoin, että sen takia en päässyt samantien lähtemään. Ymmärsin, että tämä oli äidille aivan ok.

Kakskyt vailla viisi sitten siistyidyin ja kävin veskissä. Seuraava muistikuva onkin, että makaan puolivälissä rappusia pikkuveli hädissään huutaa, että ootko elossa, sano, että olet elossa?!?!

Tyyppi oli napannut mua niskavilloista kiinni, kun tulin veskistä. Se oli paiskannut mun rappukäytävään ja huutanut, että on se nyt S**tana, kun ei vanhempiaan uskota! Kun äitis pyytää, niin se tehdään HETI!

Olin lyönyt pääni ja pyörähtänyt puoleen väliin rappusia. Mulla oli nenä murtunut myös ja niskaa pakotti (tukkaa lähtenyt aivan älyttömästi). Naapurit oli soittanut  ambulanssin, vaikka se mies siinä yhä rehas, että pentu pelleilee. Nyt on kesälomareissut peruttu sun osaltas!!

Meni pari päivää sairaalassa. Pitivät mua ylimääräisen päivän, kun sossu kävi haastattelemassa. Ja äidillä oli vihdoin voimia ajaa se tyyppi ulos. Rumaa jälkeä siitäkin tuli, mutta pääasia, että jätkä lähti.

Sitten opeteltiin elämään kolhujemme kanssa ja vähissä rahoissa kolmisteen mä, veli ja äiti.

Silloinen 14v

Siinäs kuulit ap. Tämmöistäkö haluat lapselle?

Vierailija
25/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kostaa ilmoittajalle ja myös sossun tädeille myös.

Vierailija
26/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta ilmoitukset. Lapsille saa huutaa ja kiroilla ja heitä saa simputtaa ja nöyryyttää mielin määrin. Jos vanhempi ei ole alkoholisti tai narkomaani ja kykenee esittämään normaalia, saati pistämään tädeille hurmausvaihteen silmään, niin mitään et voi tehdä.

Vierailija
27/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta ilmoitukset. Lapsille saa huutaa ja kiroilla ja heitä saa simputtaa ja nöyryyttää mielin määrin. Jos vanhempi ei ole alkoholisti tai narkomaani ja kykenee esittämään normaalia, saati pistämään tädeille hurmausvaihteen silmään, niin mitään et voi tehdä.

Turha alapeukuttaa, puhun omakohtaisesta kokemuksesta.