Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuljetteko kaupungilla

Vierailija
09.07.2021 |

Urheilutrikoissa ja rintsikkatopissa? Ihan yleisesti,hoidatte asioita,käytte kaupassa,kampaajalla yms?
Lisänä flip flopit ja lippis päässä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treeniasuun kuuluu lenkkarit. Enkä silti kulkisi kaupungilla,vaan vaihtasin salilla vaatteet jos olisin treenaamaan menossa.

Mikäs määrääjä sinä olet kenenkään pukeutumiseen. Vain moukat kyylää ihmisten pukeutumista. Hanki elämä.

Vierailija
22/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulis mieleenkään. Eikö toi oo treeniasu?

Ja nyt ollu niin kuumaakin että ei trikoissa pysty olemaan.

Kyllä kuljen koska se ei kuulu kellekään. En elä kenenkään mielipiteiden mukaan. Piste.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattosin pitkään jos joku kulkis.

Vain moukat katsoo ihmisiä pitkään. Se ei tahtia haittaa. Pue vapaasti milloin mitäkin. Sinun pitkään katsominen vaan naurattaa... 😂

Vierailija
24/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Porissa kukaan kehtaisi Belorfina kadulla kulkea. Johan siinä porukalla tippuis silmät päästä 👀

Asun porissa, ja täällä on suvaitsevia ihmisiä,sivistykseen kuuluu olla loukkaamatta kenenkään yksityisyyttä pukeutumisessa

Onko tullut mieleen, että asiaton pukeutuminen loukkaa myös? Esim uima-asut  rannalle, ei kadulle, kauppoihin eikä ravintoloihin. Treeniasut salille. 

Vierailija
25/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä Porissa kukaan kehtaisi Belorfina kadulla kulkea. Johan siinä porukalla tippuis silmät päästä 👀

Asun porissa, ja täällä on suvaitsevia ihmisiä,sivistykseen kuuluu olla loukkaamatta kenenkään yksityisyyttä pukeutumisessa

Onko tullut mieleen, että asiaton pukeutuminen loukkaa myös? Esim uima-asut  rannalle, ei kadulle, kauppoihin eikä ravintoloihin. Treeniasut salille. 

Älä puhu pehmosia. Teeniasut ei loukkaa ketään, jos loukkaa, niin siinähän loukkaa. Ketään ei käännytetä mistään treeni asuissa. Moukat kateuksissaan höpöttää. Itse eikä sivistyneet eivät puutu kenenkään asu valintaan. Kivaa kesää kaikille.

Vierailija
26/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato mua,kato mua,kato mua…

Nimenomaan. Olen hyvä kroppanen. On mitä näyttää. Pukeudun juuri nii kuin huvittaa. Läyhääjät läyhää...

Mullakin on mitä näyttää mutta salilla ja rannalla tuijottelusta saa jo ihan tarpeeksi, kaupungilla tulee tyrkky olo liian vähissä vetimissä. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
27/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Olen hyvä kroppanen. On mitä näyttää. Pukeudun juuri nii kuin huvittaa. Läyhääjät läyhää...

Mullakin on mitä näyttää mutta salilla ja rannalla tuijottelusta saa jo ihan tarpeeksi, kaupungilla tulee tyrkky olo liian vähissä vetimissä. Mutta kukin tyylillään.

Itse luulet vaan että tuijottaa. Oikeassa olet, kukin tyylillään.

Vierailija
28/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole halpis. Tyyli mukana.

Vierailija
29/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuohan on vain se motiivi jonka SINÄ keksit. Vai oletko niin yksinkertainen että kuvittelet motivaatioita eri käytökselle olevan vain yksi?? :D

Vierailija
30/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä vaan oikein haet konflikteja, itsekeskeinen urpo. Typerys.

Vierailija
31/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tiukat lyhyet shortsit ja hihaton paita, menen kaupoille. Pukeudun paljastava mmin kun treeneihin, mutta tämäkö on parempi??

Jeesus mitä urpoja hapannaamoja.

Vierailija
32/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänään aamupäivällä bongasin Tampereella nuoren trikootytön.

Vierailija
33/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luulen tietäväni mihin pyrit. Nimi vain puuttuu. Kuitenkin kaikki täällä on sitä mieltä että antaa ihmisten olla.

Vierailija
34/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sun iloksi menen heti terassille tiukat jumppatrikoot yllä aivan keskustaan. Olen itsevarma ja hyvän näköinen.