Kuljetteko kaupungilla
Urheilutrikoissa ja rintsikkatopissa? Ihan yleisesti,hoidatte asioita,käytte kaupassa,kampaajalla yms?
Lisänä flip flopit ja lippis päässä?
Kommentit (34)
Ei tulis mieleenkään. Eikö toi oo treeniasu?
Ja nyt ollu niin kuumaakin että ei trikoissa pysty olemaan.
Treenivaatteet kuuluu treeneihin
Kaupungille mennään "kaupunkivaatteissa", salille salivaatteissa, töihin työvaatteissa ja kotona ollaan kotivaatteissa.
Mulla työvaatteet jakkupuku-tyyliä, joten samoilla voi mennä kaupungillekin, vapaapäivänä kaupungille ei ihan jakkupuku päällä mutta jotain siistiä kuitenkin
Treeniasuun kuuluu lenkkarit. Enkä silti kulkisi kaupungilla,vaan vaihtasin salilla vaatteet jos olisin treenaamaan menossa.
Joo. Kaikenlaisia narkkareita kaupungilla liikkuu, joten mitä väliä miltä itse näyttää.
Ei täällä Porissa kukaan kehtaisi Belorfina kadulla kulkea. Johan siinä porukalla tippuis silmät päästä 👀
Annetaan ihmisten puketua kuin lystää, ei kuulu kellekään. Missään ei kielletä
Oleen 200 kilonen iso tyttö jonka suunpielissä röyhäää nortti. Tissiin lutkuttajat saaa kaulimesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä Porissa kukaan kehtaisi Belorfina kadulla kulkea. Johan siinä porukalla tippuis silmät päästä 👀
Asun porissa, ja täällä on suvaitsevia ihmisiä,sivistykseen kuuluu olla loukkaamatta kenenkään yksityisyyttä pukeutumisessa
Vierailija kirjoitti:
Treeniasuun kuuluu lenkkarit. Enkä silti kulkisi kaupungilla,vaan vaihtasin salilla vaatteet jos olisin treenaamaan menossa.
Sinä teet niin, ja minä teen toisin, ei ole kummaltakaan pois. En tosiaankaan kysy keneltäkään mitä puen tai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun porissa, ja täällä on suvaitsevia ihmisiä,sivistykseen kuuluu olla loukkaamatta kenenkään yksityisyyttä pukeutumisessa
Ai, nii. Mää unohri, et Poriha o kuuluisa suvaitsevaisuurestaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Tilannetaju hukassa jos noin pukeutuneena hoitaa asioitaan.
Siitä huolimatta asiat hoituu. Älä hätäile
Ei tarvi vaihtovaatteita kun käyttää hiustenkuivaajaa salilla, niin kätevää
Vierailija kirjoitti:
Kato mua,kato mua,kato mua…
Nimenomaan. Olen hyvä kroppanen. On mitä näyttää. Pukeudun juuri nii kuin huvittaa. Läyhääjät läyhää...
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi vaihtovaatteita kun käyttää hiustenkuivaajaa salilla, niin kätevää
Just nii, mut käsväskyi on hyvä olla muutama erilainen mukana, siltä varalta että Seiskan paparazzit on hollilla. Vaihtaa vaan veskaa vauhdissa, ja heti on uutta kuvattavaa 😎
Ei minua häiritse miten toiset pukeutuu, enkä kiinnitä juurikaan huomiota. Jos joku alasti viilettää, niin varmaan vilkaisisin, mutta en jäisi edes silloin tuijottamaan.
joo.