Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kovasti tinderissä miehet luottaa eläinten voimaan

Vierailija
09.07.2021 |

Monella profiili kuvassa söpö koira. Manipulointia? Tykkää musta!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit on kivoja kun joku muu hoitaa ne. Eli hylkään kaikki eläinkuvat. Ennen pitkää joutuisin itsekkin hoitamaan niitä toisen koiria tai kissoja ja siihen en ala.

En ymmärrä miksi valitset sellaisia kumppaneita jotka pakottaa hoitamaan sitä lemmikkiä, vaikka olet alusta asti tehnyt selväksi ettet sitä hoida. Osaatko selventää?

Vierailija
22/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lemmikit on kivoja kun joku muu hoitaa ne. Eli hylkään kaikki eläinkuvat. Ennen pitkää joutuisin itsekkin hoitamaan niitä toisen koiria tai kissoja ja siihen en ala.

En ymmärrä miksi valitset sellaisia kumppaneita jotka pakottaa hoitamaan sitä lemmikkiä, vaikka olet alusta asti tehnyt selväksi ettet sitä hoida. Osaatko selventää?

En ole valinnut, koska hylkään ne jo alkuvaiheessa. Pitkässä suhteessa vääjäämättä tulee hoitonakkeja vaikkei niitä haluaisi. Vai sanotko jalansa murtaneelle kumppanille että lenkittää piskinsä itse? Näiltä välttyy kun ei aloita seurustelua lemmikkienomistajien kanssa, mitä minä teenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole valinnut, koska hylkään ne jo alkuvaiheessa. Pitkässä suhteessa vääjäämättä tulee hoitonakkeja vaikkei niitä haluaisi. Vai sanotko jalansa murtaneelle kumppanille että lenkittää piskinsä itse? Näiltä välttyy kun ei aloita seurustelua lemmikkienomistajien kanssa, mitä minä teenkin.

Hyvä että hylkäät. En vaan ymmärrä miten niitä hoitonakkeja tulee jos ei niitä ota vastaan. Aikuinen ihminen osaa huolehtia lemmikistään itse, eikä laita sitä kumppanin harteille, jos tämä on tehnyt asian selväksi. Uhriutujat sitten erikseen.

Vierailija
24/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Tinderissä ja vailla parisuhdetta, uppaisin sinne metsästyskuvia. Pysyisi kaikki puunhalaajat, kasvisyöjät ja muut elämästä vieraantuneet tumpelot naiset loitolla.

Tinderissä ovat juuri metsästäjät ja muut peräkammarinpojat eikä faksi käy. Sitten he tulevat palstalle itkemään miten naiset ovat pilalla.

Vierailija
25/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Tinderissä ja vailla parisuhdetta, uppaisin sinne metsästyskuvia. Pysyisi kaikki puunhalaajat, kasvisyöjät ja muut elämästä vieraantuneet tumpelot naiset loitolla.

Tinderissä ovat juuri metsästäjät ja muut peräkammarinpojat eikä faksi käy. Sitten he tulevat palstalle itkemään miten naiset ovat pilalla.

Tarkoitat kai kaikkien niiden kaupunkilaisnaisten kanssa, jotka eivät kelvanneetkaan oman asuinkaupunkinsa halutuimmalle 5% pelimiehille?

Vierailija
26/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peräkammarinpoika ja akateeminen nainen on samassa veneessä. Kumpikaan ei tajua mistä kiikastaa.

Vierailija
27/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla kuvilla kyllä karsitaan porukkaa. Etenkin monet miehet eivät pidä koiranaisista. 

Eikö se nimenomaan ole tarkoituskin, että epäsopivat karsiutuvat pois heti alussa eikä kummankaan aikaa tuhlaannu?

Vierailija
28/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noilla kuvilla kyllä karsitaan porukkaa. Etenkin monet miehet eivät pidä koiranaisista. 

Eikö se nimenomaan ole tarkoituskin, että epäsopivat karsiutuvat pois heti alussa eikä kummankaan aikaa tuhlaannu?

Onhan se. Mutta kaikki ei voi sietää, että osa tarjonnasta on lähtökohtaisesti itselle ei sopivaa. Voi ihmisiä

Vierailija
29/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmoitua. Söpö koira - - > sopö minä

Vierailija
30/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai kaikkien niiden kaupunkilaisnaisten kanssa, jotka eivät kelvanneetkaan oman asuinkaupunkinsa halutuimmalle 5% pelimiehille?

Olitkin pelimieshullu ja harhojen vallassa.

Vierailija
31/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiivistit hyvin. Moni nainen näkee miehen söpönä kun kuvassa on lemmikki. Varakaasta tulee komeampi ja suositusta haluttavampi. Sellaista se on. Miksi naiset korostaa muuten poveaan? Haluavatko he imettää kaikkia lapsia?

Vierailija
32/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko, että kukaan edes haluaisi kanssasi suhteeseen, jos on lemmikkejä eli tunteet ovat varmasti molemminpuolisia. 

Mulla muuten murtui kylkiluut ja vein koirani ensiksi luottohoitolaan ja sen jälkeen käytin dogwalker palvelua, kunnes pystyin itse kunnolla kävelemään. 

Vierailija
33/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiivistit hyvin. Moni nainen näkee miehen söpönä kun kuvassa on lemmikki. Varakaasta tulee komeampi ja suositusta haluttavampi. Sellaista se on. Miksi naiset korostaa muuten poveaan? Haluavatko he imettää kaikkia lapsia?

Kyökkipsykologian tohtori on antanut lausunnon.

Vierailija
34/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nimenomaan se on tarkoitus. 

Vierailija
35/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiria enemmän mun sorttaaman ikäluokan miehissä on ollut hevosen kanssa poseeraavia :o Osa ratsailla, osa heppaa taluttaen. Ehkä +nelikymppisissä on vaan paljon hevosmiehiä? Tätä oon miettinyt. Koiria en ole ihan kauheasti profiileista bongannut, kissoja vielä vähemmän. Kissamies olis itselle aika turn off, kun en juurikaan pidä kissoista.

Toinen yllättävä havainto on "vapaassa suhteessä elävät" tai heidän osuutensa.... Ihanko kaikki ovat luvalla seuraa etsimässä, mitenköhän moni on antanut itse määritelmän vapaasta suhteesta.

Vierailija
36/36 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko, että kukaan edes haluaisi kanssasi suhteeseen, jos on lemmikkejä eli tunteet ovat varmasti molemminpuolisia. 

Mulla muuten murtui kylkiluut ja vein koirani ensiksi luottohoitolaan ja sen jälkeen käytin dogwalker palvelua, kunnes pystyin itse kunnolla kävelemään. 

No se on sitten sen toisen ongelma. Jos se lemmikin hoitaminen on niin tärkeää, että suhde kaatuu siihen, niin eiköhän se kaadu sitten muihinkin asioihin. Jos ajattelet lemmikkejä, niin olet riistänyt heiltä vapauden itsekkäistä syistä, ja sitten pyydät muita vielä niitä hoitamaan. En kaipaa sellaista, mutta jos kumppani on muuten hyvä, siedän lemmikkiä, mutta en sitä hoida.