Oishan se kiva joskus pystyä värjäämään hiukset.
Okei, oon luonnostaan blondi ja olen kiinostunut eräästä vanhemmasta miehestä. Hän pitää enemmän tummaveriköistä ja näytän nuoremmalta muutenkin blondissa olemuksessani.. tahtoisin todella tämän miehen. Hän vaikuttaa olevan luonteelta kaikkea sitä mitä haluan, mutta hän ei pidä ulkokuorestani. Joten mikä avuksi??
Kun ajattelenkin että värjäisin tummaksi tukan, alan saamaan kamalia ahdistusoireita! tulee heti olo että tuon näköisenä kadotan sen 'oman itseni'.
Onko teillä muilla tämmöstä ongelmaa? :((
Vai pystyttekö kokeilemaan mitä tahansa hiusvärejä, ilman ahdistavia yms. tuntemuksia?
Mistä tämä johtuu????
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:09"]
Voit kaiketi esittää samanlaisia vaatimuksia kaverillesi? Esim. paremmat vaatteet, parempi kampaus, paremmat käytöstavat jne.
[/quote]
Mulla kun ei vaan oo tarvetta esittää kenellekkään tuollaisia vaatimuksia..
Hiukset ovat olleet kaikissa sateenkaaren sävyissä blondista mustaan ja violetista vihreän, sinisen, purppuran kauta vaaleanpunaiseen. Minua ahdistaa olla standardi s-marketin värisävyissä. Tykkään olla värikäs. Esimerkiksi mustia tai tummanruskeita hiuksia en itselleni laittaisi, vaikka uhattaisiin ajaa rekalla yli. Viihdyn pastellihiuksissa.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:14"]
Hiukset ovat olleet kaikissa sateenkaaren sävyissä blondista mustaan ja violetista vihreän, sinisen, purppuran kauta vaaleanpunaiseen. Minua ahdistaa olla standardi s-marketin värisävyissä. Tykkään olla värikäs. Esimerkiksi mustia tai tummanruskeita hiuksia en itselleni laittaisi, vaikka uhattaisiin ajaa rekalla yli. Viihdyn pastellihiuksissa.
[/quote]
Kiva kuulla! :)
Minä luulin otsikon perusteella saaneeni kohtalotoverin, haluan värjätä hiukseni ja olen aiemmin värjännytkin, mutta päänahka on nykyään niin herkkä että kunnollisen shampoon löytäminenkin tuottaa vaikeuksia :(
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:25"]
Minä luulin otsikon perusteella saaneeni kohtalotoverin, haluan värjätä hiukseni ja olen aiemmin värjännytkin, mutta päänahka on nykyään niin herkkä että kunnollisen shampoon löytäminenkin tuottaa vaikeuksia :(
[/quote]
Toivottavasti saisit joillain niksillä päänahkasi parempaan kuntoon ja löytäisit hyvän shampoonkin! :)
t. aloittaja
Miten sun päänahka muuten on noin huonoon kuntoon mennyt...?
auringon ja kasvihuoneessa olemisen takia ilmeisesti
30
Kyllä huomaa tästä viestiketjusta ihan tietämättäkin, mikä on ap:n hiustenväri.
Miksi ihmiset alapeukuttivat kun ap kertoi iät? Minäkin olen 19 ja mieheni on kohta 29, eli melkein sama juttu. Meillä kuusi vuotta jo takana. Mikä siinä ikäerossa on teille niin niin iso ongelma ?!?! Oletteko kateellisia kun miehet tykkää nuoremmista vai...
Ap, minäkään en pysty värjäämään hiuksia, en ole koskaan värjännyt, vaaleat hiukset on :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:57"]
auringon ja kasvihuoneessa olemisen takia ilmeisesti
30
[/quote]
Mitenkä kasvihuone siihen päänahkaan vaikuttaa? :o kysyy tumpelo.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:20"]
Kyllä huomaa tästä viestiketjusta ihan tietämättäkin, mikä on ap:n hiustenväri.
[/quote]
Heh. :D
t. ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:55"]
Miksi ihmiset alapeukuttivat kun ap kertoi iät? Minäkin olen 19 ja mieheni on kohta 29, eli melkein sama juttu. Meillä kuusi vuotta jo takana. Mikä siinä ikäerossa on teille niin niin iso ongelma ?!?! Oletteko kateellisia kun miehet tykkää nuoremmista vai...
Ap, minäkään en pysty värjäämään hiuksia, en ole koskaan värjännyt, vaaleat hiukset on :)
[/quote]
Ne alapeukuttivat sen takia kun täällä ei itsetunto ongelmia hyväksytä. Asian ei pitäisi kai? liittyä mitenkään ikään. Kaikilla kun katsos pitäisi luonostaan olla hirvittävän hyvä itsetunto. Sit jos joku ääneen sanoo kamppailevansa itsetunto ongelmien kanssa, niin alapeukkua tulee, se on pelin henki...
Mutta uskompa että noissa alapeukuttajissakin on monia huono itsetuntoisia, jotka kamppailee oman itsetuntonsa kanssa joka päivä. :) oli ikä mitä tahansa.
Ja onnea teille!
Ja ehkä tämä blondius on vaan se 'meidän juttu'. ;)
t. aloittaja
Mutta oikeasti. Minulla on itsetunnon kanssa jokin ongelma, eikä tämä johdu mistään lapsellisuudesta. Ihmettelen, että eikö täällä kellään ole todella samoja tuntemuksia tai sitten ei uskalla vaan vastata? Mutta heti jos alat tälläsistä asioista puhumaan ja kerrot oman ikäs ja jos se on nuori, niin tietysti tällästä käytöstä saa osakseen... Mutta tiedättekö mihin se johtaa, se johtaa siihen, että nämä nuoret rupeaa entistä enemmän esittämään jotain muuta mitä itse on ja tuhoamaan sillä itsensä, sitäkö te todella haluatte?.
Mutta anyways. Minä olen kateellinen niille, jotka pystyy esim. vaihtamaan tukan väriä kuin lennosta. Mä olen tämän yhden kaavan ihminen, jumittunut tähän, enkä muuhun pysty... ja vaaleaveriköksi minä oon myös syntynyt. Jos ajattelenkin, että värjäämpä tumman tukan... niin jo alkaa tulla sellanen olo, että ei ei ei nyt ollaan jo väärällä alueella. Tai jos haluaisin vaatteilla jotenkin aikuisemman ja naisellisemman tyylin ja ihan todella tarkotan sitä, että se ahdistus mikä minulle tulee, on aivan hirveää... Se ei tunnu siltä, että mulla olisi vaan päänsisällä vähän ahdistunut olo vaan se oikeasti tuntuu siltä, ETTÄ MINÄ KUOLEN SIIHEN. Mulla alkaa pulssi lyödä tuhatta ja sataa, rintaa puristaa, en saa henkeä, pään sisällä tuntuu painetta, ajatukset ja tunteet on siellä pään sisällä sekaisin kun pieni sika...
Vaikka hommanhan pitäis mennä just toisin päin. Kun saat ihanat, kauniit, 'uudet' hiukset niin sun itsetunnon pitäisi nousta roimiin lukemiin.
Mun on välillä todella vaikeaa hyväksyä itseni tälläisenä kun olen ja sitten tuntuu, että kiinostun aina sellasista miehistä, jotka tykkää toisen tyylisistä naisista... Minä puolestaan tykkään niiden miesten ulkonäöstä ja luonteesta, mut jos he eivät pidä minun ulkonäöstä ja mies on vielä vanhempi ja hänen kaverinsa, niin tulee sellanen olo et nyt on pakko alkaa vetää jotain roolii ja muuttaa ulkonäköään, jos meinaa todella tämän miehen itsellensä saada... niin aivan järkyttävän, kamala, tilanne!
t. tämä nolo -95.