Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oishan se kiva joskus pystyä värjäämään hiukset.

Vierailija
14.07.2014 |

Okei, oon luonnostaan blondi ja olen kiinostunut eräästä vanhemmasta miehestä. Hän pitää enemmän tummaveriköistä ja näytän nuoremmalta muutenkin blondissa olemuksessani.. tahtoisin todella tämän miehen. Hän vaikuttaa olevan luonteelta kaikkea sitä mitä haluan, mutta hän ei pidä ulkokuorestani. Joten mikä avuksi??

Kun ajattelenkin että värjäisin tummaksi tukan, alan saamaan kamalia ahdistusoireita! tulee heti olo että tuon näköisenä kadotan sen 'oman itseni'.

Onko teillä muilla tämmöstä ongelmaa? :((

Vai pystyttekö kokeilemaan mitä tahansa hiusvärejä, ilman ahdistavia yms. tuntemuksia?

Mistä tämä johtuu????

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi ei ole hiusten värjääminen, vaan huono itsetunto ja miehesi vielä yrittää muokata sinusta erilaisen. Hyväksynnän saaminen noudattamalla toisten vaatimuksia ei tuo itsetuntoasi takaisin. Suosittelen jonkinlaista terapiaa, jossa voitte käsitellä aihetta ja ehkä löytää ratkaisun ongelmaasi.

Ja oikeasti, miehen kaverit ei tykkäisi tyylistäsi? Mitä v***n väliä sillä on? Jos joku kavereistani ei tykkäisi tyttöystävästäni, niin en rupeaisi muuttamaan häntä sellaiseksi, jonka kaverini voisi hyväksyä. Hän ei kuulu tähän suhteeseen, joten hänen tykkäämisellään ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
2/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. On luonnollidta, että koet menettäväsi itsestävi ja minuudesetasi jotain, jos vaihdat hiusten väriä jotakuta toista miellyttääksesi. Kyse ei ole viasta itsetunnossasi, vaan luonnollisesta ominaisuudeta, joka itse asiassa kertoo, että sinulla jossain tuon pinnallin miellyttämishalun alla on erittäin hyvä minä ja itsetuntokin. Päästänyt vaan ne esiin!

todennäköisesti et kokisi tuollaista ongelmaa, jos halu värinvaihtoo tulisi sinusta itsestäsi, esim siksi, että itse kokosit vaihtelun virkistävän tai oranssin tukan sopivan luonteellisi paremmin. 

ja sit vielä. Sellaista pariduhdetta, jossa toisn pitää muuttua kelvatakseen, ei kannata edes yrittää. Siitä ei pitkällä tähtäimellä tule kuin surua ja pettymyksiä. Etsi mies, jolle kelpaat sellaisena kuin olet, niitä löytyy kyllä varmasti ja voit rakastua heihin paljon varauksettomammin kuin tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:55"]

Miksi ihmiset alapeukuttivat kun ap kertoi iät? Minäkin olen 19 ja mieheni on kohta 29, eli melkein sama juttu. Meillä kuusi vuotta jo takana. Mikä siinä ikäerossa on teille niin niin iso ongelma ?!?! Oletteko kateellisia kun miehet tykkää nuoremmista vai...

Ap, minäkään en pysty värjäämään hiuksia, en ole koskaan värjännyt, vaaleat hiukset on :)

[/quote]

??? siis olet alkanut 13-vuotiaana seurustelemaan 23-vuotiaan kanssa?!?! WTF?!?

Vierailija
4/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:36"]

No tuossahan tuo juuri tulikin. Olet siis joku nolo -95. Mene muualle täältä palstalta itkemästä ja odota, että tulee oikeita vastoinkäymisiä elämässä eteen.

[/quote]

Olipa rumasti sanottu. 

Ap, sinuna unohtaisin tuon miehen, kyllä se rakkaus muutakin vaatii kuin mätsäävän hiusvärin. Vaikuttaa siltä, että asiassa on muutakin vikaa jos et tuollaisenaan kelpaa.

Vierailija
5/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 18:57"]

auringon ja kasvihuoneessa olemisen takia ilmeisesti

30

[/quote]

Hui, mitä kasvihuoneessa on?

Vierailija
6/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kuin aloituksen, mutta c'mon, jos miehelle ei kelpaa hiustenvarisi niin ei sille kelpaa mikaan muukaan sinussa. Tekosyita voi aina kaivella, mutta fakta on etta tosirakkaus ei katsele toissijaisia seikkoja kuten karvoituksen vari.

Vierailija
7/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa olevan luonteeltaan kaikkea, mitä sinä haluat, vaikka hän ei pidä sinun ulkonäöstäsi? Ja hänen naispuoliset kaverinsakin halveksisivat sinua vähemmän erinäköisenä? Nyt kuule ongelma ei ole sinun ulkonäkösi vaan se, että olet sotkeutumassa ihan väärään mieheen ja kaveripiiriin. Sanot, että sinusta tuntuu nyt siltä, että "on pakko alkaa vetää jotain roolii ja muuttaa ulkonäköään, jos meinaa todella tämän miehen itsellensä saada" - luuletko pärjääväsi pitkäänkin teeskentelijän roolissa? Ihan naimisiin asti ja loppuelämän? Mitkä ihmeen hyvät puolet tuossa miehessä sinun mielestäni kompensoivat niitä vaikeuksia, joita olet itsellesi kerjäämässä?

Koska sanot, että olet kiinnostunut tuosta miehestä ja todella tahtoisit hänet, on selvää, että te ette seurustele. Et siis menetä yhtään mitään muuta kuin ennakko-odotuksesi ja haavekuvasi, jos nyt katkot kiinnostuksesi häneen. Hiusten väri on se syy, jonka hän on sinulle antanut, mutta se kuulostaa laimealta yritykseltä sanoa vähemmän töykeästi päin naamaa, että ei kiinnosta ja kaveritkin halveksivat ja että syitä on kyllä lisää.

Minä olen muutaman kerran joutunut miesystävä(kokelaa)n muutosyritysten kohteeksi, koska olen aina pukeutunut miten minua milloinkin miellyttää. Ensimmäisen kerran muistan hyvin: lyhytaikaiseksi jäänyt poikaystävä käski minua jättämään hatustani nauhan autoon. Seuraavalla pysähdyskerralla oli vuorossa koko hattu ja lopulta takki, jossa kuulemma oli jotenkin vääränlaiset kaulukset. Hänen mielestään minun siis piti kulkea talvipakkasella ilman takkia ja päähinettä, jottei hänen tarvinnut näyttäytyä vääränlaisen tytön kanssa. Ei jäänyt ainoaksi. Eräs mies sanoi minulle, että minun olisi pitänyt laihtua 1,5-2 kiloa (tämä kilomäärä oli tarkasti määrätty, mutta hänen 20 kiloaan taas ei ollut mikään ongelma), ja samanpainoisena kuulin myös sen, että saisin kyllä lihoa ainakin muutaman kilon. Pisimmälle meni viimeisin mies, joka halusi muuttaa minussa ihan kaiken ulkonäöstä käyttäytymiseen, minun mielestäni hän halusi tehdä minusta liikuntakyvyttömän, tyhjäpäisen hutsun, mikä johtikin sitten suhteen pikaiseen päättymiseen.

Nyt olen oppinut läksyni enkä yritä miellyttää ketään itseni kustannuksella. Kyse nimittäin ei ole mausta, tuloksista, suhteeseen kelpaamisesta tai ikäiseltään näyttämisestä vaan vallankäytöstä. Ei ehkä voi sanoa niin raa'asti, että tuolle miehelle et tule olemaan muuta kuin nukke ja orja, mutta ei siitä paljon puutu.

Totta kai haaveiden myttyyn meneminen sattuu. Siitä pääsee ajan kanssa yli. Kai sinä mieluummin tapaat vielä jonakin päivänä miehen, joka hurmaantuu sinisistä (?) silmistäsi, upottaa päiväunissaan sormensa sinun vaaleisiin hiuksiisi ja ehkäpä itsekin hieman kohentelee olomuotoaan, jotta sinä tykkäisit?

Vierailija
8/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä vaikutat lapselliselta siksi, että edes vakavasti harkitset hiustesi värjäystä jonkun toisen pyynnöstä! Hyvänen aika, sinä olet 19, saat näyttää ikäiseltäsi!! Ja mistä olet saanut päähäsi, että näyttäisit vanhemmalta jos vain värjäisit hiuksesi? Kyllä se muutakin muutosta vaatii...

Ja muuten, tuskin ne miehesi naispuoliset kaverit miksikään "vihamiehiksi" sinulle ryhtyvät. Ei teillä kyllä välttämättä mitään yhteistäkään ole tai sitten on, mutta ei sitä yhteistä tuo uusi hiusväri!

Vierailija
9/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on luonnostaan blondi tukka niin turha sitä alkaa värjäilemään. Harvalla on luonnostaan blondi tukka katsos :) Uskon että näytät paremmalta noin. Turha sitä itseääm muuttelemaan jonkun toisen takia! Ja varmasti löydät jonkun tyypin jonka takia sun ei edes tarvitse muuttaa itseäs. T. Tylsän maantien värisen tukan omaava :p silti tyytyväinen.

Vierailija
10/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MÄÄÄÄ olen samaa mieltä!

Mullakin on luonnostaan blondi tukka ja kaikki aina kehuu sitä väriä, että "harvalla aikuisella on noin vaaleaa tukkaa luonnostaan". Haluaisin kokeilla jotain värejä, mutta pelkään, että se värjääminen jotenkin haalistaa tai tummentaa tukkani. Jos mulla olisi maantienharmaa tukka, niin todellakin värjäisin sitä, mutta en vaan jotenkin uskalla mennä koskemaan tähän omaani. Et ole yksin :D

Vierailija
11/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pitää tummaveriköistä se pitää luultavasti myös tummapiirteisistä naisista. Jos olet vaalea suomalainen, sinusta ei tule tummaverikköä hiusvärillä. Ja jos mies olisi sinusta kiinnostunut, hän kiinnostuisi sinusta myös ihan noilla vaaleilla hiuksillasi.

Vierailija
12/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun luulin otsikon perusteella että ongelma on se että ei ole aikaa värjätä hiuksia kun on pieni vauva kotona :-)

Moni on jo sanonutkin ap:lle että mies ei vaikuta kiinnostuneelta ja olen ihan samaa mieltä ap:n kertomuksen perusteella. Äläkä ap lähde muuttamaan itseäsi jonkun toisen ihmisen takia. Omassa parisuhteessani parasta on että olen alusta alkaen voinut olla oma itseni, hyväksyttynä juuri sellaisena kuin olen.

Vierailija
13/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeaati olet värjäämässä hiukset koska miea ei muuten hyväksy sinua?!? Entäs sitten kun hän toteaa että haluaisi sinusta satakiloisen ja vaikka mitä niin muutatko itsesi sitten sen takia? Jos et kelpaa tuommoisena et kelpaa ollenkaan.

Vierailija
14/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei oo ap:lla kaikki inkkarit kanootissa.

Vierailija
15/52 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosirakkaus kyseessä niin ei se hiustenväri niin tärkeä ole!

Vierailija
16/52 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla niin säälittävä, että jonkun ukon takia alat vaihtamaan hiusväriäsi! Usko tai älä, jos hän ei ole sinusta kiinnostunut nyt, hän ei ole sitä hiusten värjäämiseen jälkeenkään.

Vierailija
17/52 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:27"]

[/quote]

Siis tosi rakkaus kumman puolelta. Minun vai miehen?

Ymmärrän kyllä että miehellä on paineita. Hän haluaisi ulkonäöstäni jotenkin aikuismaisemman näköisen, tumma tukka kun vanhentaa. Tyylihän mulla on kun normaalilla nuorella naisella. Hänen naispuoliset kaverinsa kuulemma vähemmän halveksuisivat mua jos näyttäisin aikuisemmalta jne, kun ikääkin on niin vähän... Hänen miespuoliset kaverit ovat ottaneet mut ihan hyvin vastaan, mutta menevät noloiksi jos se naislauma rupeaa halveksumaan mun nuorta ikää... Tuntuu, et mun ois pakko alkaa esittämään edes vähän jotain jotta kelpaisin miehelle ja hänen ystävilleen ja saisin heistä itselleni myös ystäviä, enkä 'vihamiehiä'! ahdistavaa... :(

Vierailija
18/52 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:32"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:27"]

[/quote]

Siis tosi rakkaus kumman puolelta. Minun vai miehen?

Ymmärrän kyllä että miehellä on paineita. Hän haluaisi ulkonäöstäni jotenkin aikuismaisemman näköisen, tumma tukka kun vanhentaa. Tyylihän mulla on kun normaalilla nuorella naisella. Hänen naispuoliset kaverinsa kuulemma vähemmän halveksuisivat mua jos näyttäisin aikuisemmalta jne, kun ikääkin on niin vähän... Hänen miespuoliset kaverit ovat ottaneet mut ihan hyvin vastaan, mutta menevät noloiksi jos se naislauma rupeaa halveksumaan mun nuorta ikää... Tuntuu, et mun ois pakko alkaa esittämään edes vähän jotain jotta kelpaisin miehelle ja hänen ystävilleen ja saisin heistä itselleni myös ystäviä, enkä 'vihamiehiä'! ahdistavaa... :(

[/quote]

Miten niin tumma tukka vanhentaa? :D

Vierailija
19/52 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko 15 ja tämä vanhempi mies 20? Voi jestas.

Vierailija
20/52 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aidosti kiinnostunut, niin tuskin siinä hiusten väri merkitsee silloin mitään. Villi veikkaus on, että mies ei vaan ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut. Olet aika lapsellinen, jos kuvittelet miehen saavan hiusten väriä muuttamalla. Ja, jos noin ahdistaa, niin tuskin kannattaa muuttaa ulkonäköä, ahdistuisit vaan lisää.

(itse olen ollut todella kokeilunhaluinen koko ikäni ja muutellut väriä mieleni mukaan ja en ole ollut ahdistunut koskaan)