Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnien poisto

Vierailija
14.07.2014 |

Kertokaas hyväksi havaitsemianne keinoja miten saa finnin poistettua nopoeasti! Nyt raskausaikana on puhjennut kasvoihin kauhea akne eikä ole pois näköjään lähtemässä. Jostain luin että helpottaa joillakin 3. kuun jälkeen mutta ei. Kotikonsteja tai hyviä tuotteita, vinkkejä kaivataan! 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kaipaisin hyviä konsteja.

Vierailija
2/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuohon ole mitään nopeaa konstia. Huolellinen putsaus, veden juonti, ruokavalio, vitamiinit, ehkä noi hieman auttaa tai on auttamatta. Olen itse jo 40-vuotias ja silti finnejä pukkaa ja on rasvainen iho. Noita mainitsemiani konsteja käytän, auttaa vähän. Joskus Apocykliiniä (tetrasykliiniä) syön ja se auttaa joksikin aikaa, mutta sinähän et voi tuota nyt saada. Kärsivällisyyttä kehiin.

(itselläni myös raskausaikana paheni ja kesti loppuun asti ja sen jälkeen helpotti vähän, mutta kun on taipuvainen finneihin, niin eivät ole koskaan kokonaan lähteneet)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittaisiin tulehtuneisiin auttaa hunaja! Oikea hunaja, ei mikaan glukoosi-fruktoosisiirapilla jatkettu halppis. Sita tuputtaa hieman paalle, auttaa tosi nopeasti myos kipuun ja turvotukseen. Ei tietenkaan toimi sellaisiin, jotka on viela taysin ihon alla. 

Vierailija
4/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tea tree öljy, töpöttelen finnille 2 kertaa päivässä, yleensä finni on seuraavana päivänä pienentynyt tosi paljon, ja sitä seuraavana päivänä kokonaan poissa.

Vierailija
5/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pikaisista vastauksista! Mistäs tuota tea tree-öljyä löytyy? Olen kuullut myös tuosta hunajasta ja jotkut sanovat myös että kosteusvoide täsmähoitona auttaisi..

Vierailija
6/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tea trea -oljy on aromaattinen oljy, sita saanee esim sokkarilta ja kaikista luontaistuotekaupoista. Se on siis sita samaa kamaa, mita kaytetaan tuoksulyhydyissa ym, mutta osta laadukasta (esim Frantsilan). Ja hunajan vaikutus perustuu antibakteerisiin aineisiin, jota hunajassa on, eli epailen ettei kosteusvoide kylla tee samaa vaikutusta.

-4

Vierailija
7/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:40"]

Kiitos pikaisista vastauksista! Mistäs tuota tea tree-öljyä löytyy? Olen kuullut myös tuosta hunajasta ja jotkut sanovat myös että kosteusvoide täsmähoitona auttaisi..

[/quote]

Body shopissa on oma tuotesarja.

Vierailija
8/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 17:40"]

[/quote]

Kai sä nyt joka päivä käytät kosteusvoidetta? Tarvitsee finninen ihokin kosteutusta. Esim. Humektan apteekista on tarpeeksi kevyt päivään ja yöhön.

Vierailija
9/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proactiv

Vierailija
10/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mässäily ja rasva vähiin. Kerro tulokset täällä.

Vierailija
11/11 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uloste normaalia ?