Tänään oli eka kerta..
Kommentit (64)
En ymmärrä miksi jotkut haukkuu jos joku on ollut 26-vuotiaaksi asti neitsyt. Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia ono neitsyt vai ei ja milloin ja minkä verran seksiä harrastaa, eikä ne kuulu muille.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 19:31"]En ymmärrä miksi jotkut haukkuu jos joku on ollut 26-vuotiaaksi asti neitsyt. Se on jokaisen oma henkilökohtainen asia ono neitsyt vai ei ja milloin ja minkä verran seksiä harrastaa, eikä ne kuulu muille.
[/quote] Ap on pösilö siksi, että ei varmistanut ehkäisyä eikä uskaltanut edes vilkaista pippeliä. Ja vielä uskoo itse olevansa seksuaalinen ihminen!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:55"]No, miltä tuntu? Pääsikö mies pepullekin?
[/quote]
Jaa miltä tuntu? Ei juuri miltään, aurinko vaan paisto silmiin ja verta tuli.
Ap
[/quote]
Et siis nauttinut? itse nautin ekastakin kerrasta todella paljon, ei sattunut yms. Olin 21-v kun pääsin neitsyydestä eroon.
[/quote]
Miten niin neitsyydestä eroon? Oliko isokin taakka? Eihän neitsyydessä mitään vikaa ole...
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:17"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:16"]Ja seuraavaksi ap luokin ketjun "Eka kerrasta raskaaksi!"
[/quote]
No, jos niin käy → soitto aborttiklinikalle.
Ap
[/quote]
On aika vastuutonta tappaa lapsi vain siksi että sä et rohjennut vilkasta jätkän vehjettä sen vertaa että oisit kattonu onko sillä kumi vai ei. Abortti ei ole mikään ehkäisykeino.