Tänään oli eka kerta..
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:38"]Et siis edes nähnyt vehjettä, etkä huolehtinut ehkäisystä. Ja kuka aikuinen mies odottaa uskollisesti 1,5v??
[/quote]
Ihan salettiin jätkällä ollut sivupilluja. Tosin käsitöitähän toi neitsyt on sille vissiin antanut?
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:38"]Et siis edes nähnyt vehjettä, etkä huolehtinut ehkäisystä. Ja kuka aikuinen mies odottaa uskollisesti 1,5v??
[/quote]
Ihan salettiin jätkällä ollut sivupilluja. Tosin käsitöitähän toi neitsyt on sille vissiin antanut?
[/quote]
Niin, enhän mä vahdi herran jokaista liikettä, joten en voi tietää. En ole koskenut poikaystävääni mitenkään ennen tätä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:38"]Et siis edes nähnyt vehjettä, etkä huolehtinut ehkäisystä. Ja kuka aikuinen mies odottaa uskollisesti 1,5v??
[/quote]
[/quote]
Niin, enhän mä vahdi herran jokaista liikettä, joten en voi tietää. En ole koskenut poikaystävääni mitenkään ennen tätä.
[/quote]
Täh?!? Ettekö ole edes suudellet, halanneet? Harrastaneet pettinkiä? Onko sulla joku trauma?
Oot ihan vitun pentu 26- vuotiaaksi. Vaikutat 14- vuotiaalta.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:42"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:38"]Et siis edes nähnyt vehjettä, etkä huolehtinut ehkäisystä. Ja kuka aikuinen mies odottaa uskollisesti 1,5v??
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Täh?!? Ettekö ole edes suudellet, halanneet? Harrastaneet pettinkiä? Onko sulla joku trauma?
[/quote]
Heh, taisin esittää asian väärin. Olemme suudelleet ja halanneet, mutta ei sen kummempaa - ennen tätä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:56"]Oot ihan vitun pentu 26- vuotiaaksi. Vaikutat 14- vuotiaalta.[/quote]
Ehkä, mut onneksi sä olet aikuinen, isolla A:lla.
Ap
Näin noloja ihmisiä ei ile olemassa.
Mitä se teitä liikuttaa, miten joku neitsyytensä menettää. Pääasia, ettei siitä tule yhteiskunnalle kuluja.
No tuskin se eka kerta kaikille muillekaan mitään silkkaa ilotulitusta on, etenkään jos toinenkin osapuoli on ensikertalainen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:02"]No tuskin se eka kerta kaikille muillekaan mitään silkkaa ilotulitusta on, etenkään jos toinenkin osapuoli on ensikertalainen.
[/quote]
Seksi on aina kokemattomalle hyvää, jos kumppani on kokenut paljon. Tarvitaan vain hyvä opettaja. ;)
Mulla ikää 30+, ja vaikka seksiäkin harrastan, se on minulle vastenmielistä... Mua ällöttää, kun miehet pienet tissini ja vatsamakkarani, jota en saa millää pois. Aarg.. jatkuvasti huolehdin, miltä näytän seksin aikana, ja mitä kumppani kehostani ajattelee.
Seuraavalla kerralla katsot ja maistat miehesi kullia. Toivottavasti on iso.
Kannattaisi hakea jälkiehkäisypilleri tai KYSYÄ siltä kumppaniltasi, että käyttikö hän kondomia? Voit vain sanoa, ettet tullut huomanneeksi asiaa. Mutta siitä se lähtee, itselläni sattui hieman vielä noin kolmannellakin seksikerralla, mutta jossain vaiheessa huomasinkin kivun muuttuneen nautinnoksi =)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:15"]Kannattaisi hakea jälkiehkäisypilleri tai KYSYÄ siltä kumppaniltasi, että käyttikö hän kondomia? Voit vain sanoa, ettet tullut huomanneeksi asiaa. Mutta siitä se lähtee, itselläni sattui hieman vielä noin kolmannellakin seksikerralla, mutta jossain vaiheessa huomasinkin kivun muuttuneen nautinnoksi =)
[/quote]
Mua ei onneksi sattunut, mutta pitääkin kysyä siitä ehkäsystä. :)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:51"]
Typertynyt olo, ja sattuu.
[/quote]
Niin sattuu vai ei satu? koeta päättää.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:51"]
[/quote]
[/quote]
Ei sattunut yhdynnän aikana, mutta nyt kipeä olo.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:31"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:51"]
[/quote]
[/quote]
Ei sattunut yhdynnän aikana, mutta nyt kipeä olo.
Ap
[/quote] ei ole normaalia
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:38"]Et siis edes nähnyt vehjettä, etkä huolehtinut ehkäisystä. Ja kuka aikuinen mies odottaa uskollisesti 1,5v??
[/quote]
Jaa-a tota odottamista voit kysyä poikaystävältäni. :) En vehjettä kehdannut katsoa....