En ole käynyt suihkussa, enkä pessyt hiuksia kohta kuukauteen
Mitenkähän tuo onkin päässyt noin hurahtamaan? Katsoin kalenterista, että kohta kuukausi, kun viimeksi kävin suihkussa pesulla. Päivittäin olen pessyt hampaat ja alapään kyllä, sekä kainalot silloin tällöin altaassa, mutta suihkun alla en ole ollut, enkä pessyt hiuksia pian kuukauteen. Iho on vähän tahmea ja hiukset kyllä todella likaiset. Pidän nutturalla kiinni. Ehkä joku päivä suihkuun.
Kommentit (45)
Miten pääset enää irti sohvasta? Lastalla? Taltalla ja vasaralla? Liuottimilla?
Vierailija kirjoitti:
Lienet laiska.
Kyllä. Myönnän, että tässä asiassa olen ollut todella laiska. Ei ole mitään masennusta ym. millä voisi asiaa selittää. En vain ole viitsinyt mennä suihkuun, kun ei ole enimmäkseen tarvinnut kesä ja loma-aikaan edes tavata ketään. Vähän kyllä mennyt överiksi tämä laiskuus.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten pääset enää irti sohvasta? Lastalla? Taltalla ja vasaralla? Liuottimilla?
Ihan normaalisti liikun. En ole vielä tarttunut kiinni. Vähän on iho tahmean tuntoinen kyllä.
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Masennus?
Ei ole masennusta. Laiskuus vain, ettei viitsi tai huvita mennä.
-Ap
Kannattaa kevyesti huolestua omasta jaksamisesta, hyvinvoinnista ja mielenterveydestä tuossa vaiheessa. Tuo on yksi hälytysmerkki masennuksen kohdalla, kun itsestä huolehtiminen muuttuu pakkopullaksi, jota "ei jaksa" ja jolla "ei ole oikeastaan merkitystä".
Kannattaa ottaa tavaksi vaikka väkisin suihku vähintään kerran viikossa. Parempaa jatkoa ja tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
#foreveralone
En ole yksin vaan puolison kanssa.
-Ap
Voit omaksua asenteeni. Minusta on kivaa olla puhdas ja siisti.. kannattaa käydä suihkussa.
Miten joku voi mennä hikisenä nukkumaan 🤮
Onko itsestäsi kivaa haista pahalle? Puolisokin joutuu sua haistelemaan.. hyhhyh. Ei ole iso vaiva käydä suihkussa.. ei siellä tarvitse peseytyä kauaa.
Mä pidin itseäni pahana, kun joskus menee viikkokin. silloinkin alapesu joka päivä.
Kuukautta en kestäisi millään.
Eikö sua ala kutittamaan jos hiukset on likaiset ja muutenkin tuntumaan inhottavalta..
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi mennä hikisenä nukkumaan 🤮
Ei kaikki hikoa samoin. Puoliso hikoaa koko ajan, suihkussa käynnistä ei paljon apua. Itse hikoan harvoin ja silloin kyllä käyn suihkussa koska tuntuu ällöltä. Kerta viikkoon tai kahteen on nahka niin tunkkainen että pakko käydä. Ei ole ollut koskaan estoja missään suhteissa tämän takia, siis kun kuitenkin joku tietää että hyi et itse vaan haista eikä sinuun kukaan koskisi hoh hoi..
Haistoin sen tänne asti, lievää juuston katkua oli.
Lienet laiska.