Mitä mieltä lyhyistä naisista?
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:04"]
Tässä tulee mun mielipide varautukaa persjalkaset kääpiöt:
Lyhyet ovat rumia naurettavia lapsen näköisiä, lyhyet jalat lyhyt selkä hyi vittu. Lyhyet eivät ole koskaan kauniita heidän motoriikka on heiveröinen. Lyhyet eivät koskaan voi näyttää seksikkäältä.
pitkät (niinkuin itsekin) ovat yleensä seksikkäitä ja kauniita ja mielenkiintoisempia.
[/quote]
Pitkä voi olla persjalkainen ja lyhyt pitkäjalkainen - kyse on vartalon mittasuhteista!
Moni pitkä vain on helposti sotanorsun näköinen, jos ei pidä itseään hoikkana...
- mielummin siro nainen kuin sotanorsu - ja naamahan ratkaisee paljon, jos on pitkä ja ruma, on ruma...
[/quote]
miksi helvetissä sanoit että pitkät on rumia. Ja kyllä Se nyt on niin rakas mamma, että vaikka oletkin persjalkanen ja yrität sönköttää että "kyllä pitkilläkin voi olla lyhyet jalat ja lyhyillä pitkät" niin jos pitkällä on pitkät jalat niin ne on helposti yli metri. Ja lyhyillä naisilla ei voi olla metriä ja jos olisi niin näyttäisi naurettavalta.
Usko jo mammuli, pitkät ovat vaan kauniimpia kuin lyhyet.
Miksi muuten pitää varta vasten korostaa omaa pituuttaan ja väheksyä sitä toista? Tai miksi tuntea huonommuutta sen mitan takia, mitä itselle on annettu?
Minusta on kivaa olla tämmöinen lyhyt. Mutta en näe silti tarvetta vähätellä pitkiä jotenkin itseäni huonommiksi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:37"]
Minä olen 160cm
[/quote] Minusta lyhyet naiset ovat ihanan seksikkäitä ja harvoin liian itsekkäitä. Tykkään ;) / vilivallaton
Mä olen itse 170cm, ja oma havaintoni on tämä: lyhyet ovat ärsyttäviä esittäjiä, jotenkin aina sellaisia söpöileviä ja mä en voi sietää sitä. Pitkät ovat rauhallisia ja miellyttävämpiä persoonia.
Poikkeuksia tosin löytyy. Itse koen olevani normaalimittainen, mutta luonteeltani olen rauhallinen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:38"]Mä olen itse 170cm, ja oma havaintoni on tämä: lyhyet ovat ärsyttäviä esittäjiä, jotenkin aina sellaisia söpöileviä ja mä en voi sietää sitä. Pitkät ovat rauhallisia ja miellyttävämpiä persoonia.
Poikkeuksia tosin löytyy. Itse koen olevani normaalimittainen, mutta luonteeltani olen rauhallinen.
[/quote]
Itse olen 180cm nainen ja olen huomannut saman.
Lyhyet naiset esittävät kokoajan sellaista "söpöä" lasta ja sitten suuttuvat kun heitä kutsutaan söpöiksi.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:38"]
Mä olen itse 170cm, ja oma havaintoni on tämä: lyhyet ovat ärsyttäviä esittäjiä, jotenkin aina sellaisia söpöileviä ja mä en voi sietää sitä. Pitkät ovat rauhallisia ja miellyttävämpiä persoonia.
[/quote]
Kuulun kait sitten niihin poikkeuksiin... Sitäpaitsi: minulla on ollut ongelmana se, että minut laitetaan tahtomattani siihen söpön rooliin. Siis pahimmillaan on voitu tulla hypistelemään ja nauramaan heleästi: "Voi kun olet niin ihanan pikkuinen!". Ja se jos mikä on alentavaa. Kun kuitenkin olen aikuinen ihminen.
Ja tunnen kyllä paljon pitkiä ja räiskyviä naisia, kaikkea muuta kuin rauhallisia. Että ei se aina pituuteen katso... :)
olen 164 cm mutta poikkeuksetta kaikki ovat luullet minua pidemmäksi. Minulla on pitkät jalat ja lyhyt selkä.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:51"]
Persjalkaisia. Kukaan tyylikäs nainen ei ole lyhyt.
[/quote]
Eva Longoria? Shakira?
[/quote]
Anna Abreu?
[/quote]
Lady gaga. (160cm)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:00"]Mieluummin lyhyt kuin pitkä.
Pitkät naiset ovat yleensä ylimielisoä, kun heillä on käsitys, että heitä kaikki jumaloivat heitä pituutensa takia. Pitkillä naisilla on myös taipumus lihoa oikein kunnon sotanorsuiksi.
[/quote]
Ylpeys yleensä lihottaa :D sitä ajattelee että on mulla vielä varaa ym oon täydellinen
[/quote]
Se, mitä siis yritätte sanoa on tämä: pitkät naiset tietävät olevansa pituutensa puolesta upeita. Olettamuksenne tästä taas on se, että pitkistä eli upeista naisista tulee upeutensa takia huonoluonteisia.
Jos pitkä nainen kuitenkin onkin kivaluonteinen, hän on tuplasti upea, koska on mukava ja upean pitkä, eikös niin? :)
[/quote]
Pitkä nainen on MIES! Piste!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:02"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:51"]
[/quote]
Eva Longoria? Shakira?
[/quote]
shakira tyylikäs. Megareps. Minusta tyylikäs on esim. Eva dahlgren
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:51"]
[/quote]
Eva Longoria? Shakira?
[/quote]
Anna Abreu?
[/quote]
Lady gaga. (160cm)
[/quote]
haloo, nämä kääpiöt voivat olla söpöjä, mutta tyylikkäitä heistä ei saa tekemälläkään. =D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:38"]Mä olen itse 170cm, ja oma havaintoni on tämä: lyhyet ovat ärsyttäviä esittäjiä, jotenkin aina sellaisia söpöileviä ja mä en voi sietää sitä. Pitkät ovat rauhallisia ja miellyttävämpiä persoonia.
[/quote]
Lyhyet naiset esittävät kokoajan sellaista "söpöä" lasta ja sitten suuttuvat kun heitä kutsutaan söpöiksi.
[/quote]
Ja tuollainen amatsooni, kun suuttuu, niin ei paljoa naurata
Lyhyet eivät kelpaa. Pitää olla mittaa ainaskin 165 cm, itse olen 181-182 cm pituinen mies. Hobbitteja ja persjalkaisia en viitsi katsella.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:38"]Mä olen itse 170cm, ja oma havaintoni on tämä: lyhyet ovat ärsyttäviä esittäjiä, jotenkin aina sellaisia söpöileviä ja mä en voi sietää sitä. Pitkät ovat rauhallisia ja miellyttävämpiä persoonia.
[/quote]
[/quote]
Kaikki tuntemani pitkät naiset ovat kolhoja koukkupolvisia möreäänisiä amatsoneja! Huvittavaa katsoa, kun jotkut miehet ovat vaimoaan lyhempiä, ei voisi epäeroottisempaa näkyä olla kuin mies, joka yltää naisystäväänsä puoleen kaulaan! Juu tiedän, että niitä paljon on, mutta aina yhtä naurettavannäköistä se on. Valinta onn aina alamittaisen miehn yritys olla jotenkin normaali!
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:53"]
[/quote]
Mitä muuten liikkuu sellaisen ihmisen päässä, jolle tulee tarve tulla ihastelemaan kanssaihmisensä lyhyyttä niin kuin pikkulasta ikään? Ei ihme jos sellainen suututtaa. Minä tunnen oloni kiusaantuneeksi, kun joku tuntee tarvetta tulla minua aikuista ihmistä halaamaan ihan siksi, kun olen niin halattavan näköinen. Reviiri se minullakin on.
Terv. Ei söpöstelijä, vaan ihan tavallinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:04"]Tässä tulee mun mielipide varautukaa persjalkaset kääpiöt:
Lyhyet ovat rumia naurettavia lapsen näköisiä, lyhyet jalat lyhyt selkä hyi vittu. Lyhyet eivät
ole koskaan kauniita heidän motoriikka on heiveröinen. Lyhyet eivät koskaan voi näyttää seksikkäältä.
pitkät (niinkuin itsekin) ovat yleensä seksikkäitä ja kauniita ja mielenkiintoisempia.
[/quote]
Pakko tarttua tähän, lyhyillä on usein ihan tutkitusti parempi motoriikla.
Lyhyt nainen on usein hyvä rakastelussa ;) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:51"]Persjalkaisia. Kukaan tyylikäs nainen ei ole lyhyt.
[/quote]
Minä olen 166cm pitkä, mutta en mikään persjalkAinen. Suhteessa muuhun vartaloon jalkani ovat pitkät. Monesti kuullut kehuja pitkistä ja hoikista sääristäni.
[/quote] Juuri näin. Persjalkasuudella ei ole mitään tekemistä sen suhteen onko lyhyt vai pitkä ihminen, ne jalat voivat olla lyhyet pitkälläkin. Itse olen lyhyt, siro, ja minullakin pitkät jalat suhteessa kroppaan ja saan kehuja sääristäni :)
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:10"]
Naisen pituudella ei ole merkitystä. Pillu on pitkillä ja lyhyillä sekä kaikilla siltä väliltä.
[/quote] Joo, pitää paikkansa. Pillu on kaikilla naisilla, mut usein pienellä naisella on pieni ja tiukempi pillu..Nam.
Mä oon lyhyt nainen (160cm) ja miehet pitää mua aina söpönä. Sinänsä ärsyttävää, että oon jämähtäny siihen söpön imagoon! Oon muutenkin pienikokoinen ja saan kommentteja "voi kun sä oot niin pieni!!" Argh! Mutta en kyllä senttiäkään pidempi haluaisi olla :)