Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lyhyistä naisista?

Vierailija
14.07.2014 |

Minä olen 160cm

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villivallaton on oikeasti lyhyt nainen jolla on itsetunto ongelmia mutta tulee tänne kehuskelemaan lyhyitä että itsetunto kohoaisi

Noloa...

Vierailija
42/166 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:25"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:54"]Makuasioita nuo. Ihmisiä siinä missä minäkin. Haluaisin kyllä ennemmin olla pieni söpö keijukainen, kun tällainen epänaisellinen jätti (ainaki siltä tuntuu) t. Nainen 182cm

[/quote]

No mitä, pitkyys on hyvä juttu. Jos pukeutuu naisellisesti ja laittaa hiukset naisellisesti, näyttää tyrmäävältä. Olen itse 180cm ja miehet sanovat mua upeaksi ja naiselliseksi. Täytyy olla ylpeä jokaisesta sentistä mitä on saanut, ei auta murehtia. Suomi on pätkien maa joten eikö olekin kivaa erottua massasta?;)

[/quote]

Muista että krista Kosonen on 181cm pitkä ja eikö hän olekin upea näky!!:)

[/quote]

Kiitos teille :) Joo onhan se joskus kiva erottua mutta silloin kun kävelen paikoissa missä myös on paljon lyhyitä ihmisiä niin se ei varsinaisesti itsetuntoa hivele :D yritän pukeutua jotenkin naisellisesti juuri välttääkseni maskuliinisuuden. Siitä huolimatta joskus itsetunto painuu alas, jos esim näkee todella kauniin keijukaisnaisen D:

T. 58

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:59"]

Villivallaton on oikeasti lyhyt nainen jolla on itsetunto ongelmia mutta tulee tänne kehuskelemaan lyhyitä että itsetunto kohoaisi

Noloa...

[/quote] Kaikki on suhteellista, ensinnäkään en ole nainen, toiseksi villi on sinun määritelmä, olisiko hyvä opetella lukemaan? Mikä muuten sinua pistää nyppimään nimettömänä? / vilivallaton

Vierailija
44/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Iina Kuustonen on tosi herkullisen seksikäs.

Vierailija
45/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on vastenmielistä nähdä ison miehen taluttelevan lapsen kokoista ja näköistä naista.

Vierailija
46/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.07.2014 klo 11:03"]

Minusta on vastenmielistä nähdä ison miehen taluttelevan lapsen kokoista ja näköistä naista.

[/quote]

Mikä siinä on niin vastenmielistä? Onko pienenä ja heikkona oleminen vaarallista? Jos on, niin kenelle?

Vierailija
47/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157cm. Pitkät eivät ole mielestäni sen kauniimpia kuin lyhyetkään, mutta lyhyet jotenkin pistää katukuvassa positiivisesti merkille, ehkä oman lyhyyteni takia. En tiedä miksi, mutta jotenkin tuntuu että lyhyet ihmiset ovat yleensä todella persoonallisia. Silti persjalkaisuus ei mielestäni ole kaunista, mutta persjalkaisuus ei kuitenkaan viittaa automaattisesti lyhyyteen tai pituuteen, pitkälläkin voi olla suhteessa kroppaan lyhyet jalat. On mukavaa kun ei olla kaikki samasta muotista valettuja. Yläasteella pidin kaikkein kauneimpana naisena omaa kuviksen opettajaani. Nuori, lyhyt ja leveähartiainen nainen, hoikka mutta leveä, jotenkin hauskan mallinen. Todella ihana persoona, jäin aina tunnin jälkeen koko välitunniksi juttelemaan open kanssa, itkin katkerasti kun hän otti loparit ja lähti ulkomaille.

Vierailija
48/166 |
17.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä minua monesti viehättää lyhyissä naisissa verrattuna pidempiin, on semmoinen särmä ja fyysinen olemus. Tuntemani yli 180-senttiset naiset ovat ns. loivaliikkeisempiä, ihan ryhdikkäitä ja hyväluontoisia ja hyvännäköisiä kyllä että ei siinä mitään.

Vierailija
49/166 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi suomessa on myös lyhyitä naisia. He osaavat todella olla naisellisia ja käyttävät sitä edukseen. Pidän lyhyistä naisista, sitä on vaikea selittää muuten kuin että aistit kertovat minulle sen. M-49

Vierailija
50/166 |
29.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni Nainen on minun mieleen ;) Toivottavasti joskus tavataan.. / vilivallaton

Vierailija
51/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 10:46"]

Olen 19v pieni nainen, miksi minua katsellaan "sillä lailla"?

[/quote]

mispäpäin olet? vois vähä jutella tässä?

[/quote] Itäsuomessa. Kuinka niin jutella?

Vierailija
52/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190 cm mies ja timmit naiset 150-160 cm korkeissa koroissa ja ruskettuneissa säärissäään ovat hot hot...

Vierailija
53/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 160cm oo ees lyhyt. Itellä pituutta 163cm ja ihan normipituiseksi lasken itseni. Lyhyt on joku 150cm ehkä

Vierailija
54/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm pitkä. Olen ihan tyytyväinen, vaikka toki aina välillä kuvittelee ruohon olevan vihreämpää aidan toisella puolella.

Kaikille on ottajansa. Sen kyllä olen huomannut, että yleensä semmoiset salimiehet (lyhyt, bodattu, kalju, salihousut, nuuska huulessa) pitävät eniten pienistä ja siroista naisista.

Vierailija
55/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:36"]

Näin 182 senttisenä miehenä sanon, että 160 on oikein mukava mitta. Itseasiassa mitään alamittaa minulla ei ole (kuhan nyt yli metrinen on), mutta ylämitta on 170 senttiä. Nainen ei siis saa korkkarit jalassakaan olla minua pidempi, tai edes näyttää pidemmältä. Ja muutenkin tykkään pienemmistä, ne on söpömpiä ;)

Tämä siis vain minun mielipiteeni, eikä tähän liity mitään valta-asema juttuja, vaan ylipäätään tykkään pienemmistä naisista.

[/quote]Kaksimetrisenä miehenä on pakko sanoa,että kaupungin meluisilla kaduilla kävellessä en kuule mitä lyhyt nainen sanoo.

Vierailija
56/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 12:36"]

Naiset, kai te ihan oikeasti tiedätte, että te ette muutu kauniiksi tai seksikkääksi sillä, että kehutte omaa pituttanne anonyymilla keskustelupalstalla? Moni näyttää luulevan, että jos haukkuu itsestään poikkeavia ja kehuu itseään netissä anonyyminä, muuttaa muiden kauneusihanteita ja saa itsensä näyttämään paremmalta.

Jos jonkun kauneusihanteena on pitkä nainen, sinä et saa sitä kauneusihannetta millään muuttumaan vaikka kuinka haukkuisit pitkiä netissä. Sama juttu toisinpäin. Kaiken itsensä kehumisen jälkeen olet kuitenkin se sama ihminen oikeassa elämässä, et yhtään kauniimpi tai seksikkäämpi kenenkään mielestä.

Lyhyt rumilus on ruma ja pitkä rumilus on ruma, pituus ei sitä muuta.

[/quote]

Vierailija
57/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pituudella ei ole merkitystä. Pillu on pitkillä ja lyhyillä sekä kaikilla siltä väliltä.

Vierailija
58/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 180cm pitkä nainen ja olen aina ollut suht tyytyväinen itseeni (paitsi esiteininä toivoin olevani lyhyempi). En silti ajattele mitään negatiivista lyhyistä naisista, miksi ihmeessä? Lyhyissä sekä pitkissä naisissa on kauniita ja vähemmän kauniita, hyvävartaloisia ja ei niin hyvävartaloisia, sulavaliikkeisiä ja kömpelöitä. 

Itse olisin ehkä mieluiten 176cm. Olen tottunut olemaan pitkä, mutta housuja olisi helpompi löytää täyspitkinä:)

Vierailija
59/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä kenestäkään mittojen perusteella. Näin 44 -vuotiaana kadehdin oman tyylinsä käytä sitä ja vartalonsa upeasti kantavia erinäköisiä naisia, jotka osaavat vaatteilla, hiuksilla ja meikillä korostaa omia parhaita puoliaan ja jotka hehkuvat hyvää oloa ja positiivista itsevarmuutta.

Vierailija
60/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylinä käytä sitä tarkoitin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi