Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lyhyistä naisista?

Vierailija
14.07.2014 |

Minä olen 160cm

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylinsä löytäneitä

Vierailija
62/166 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:10"]

Naisen pituudella ei ole merkitystä. Pillu on pitkillä ja lyhyillä sekä kaikilla siltä väliltä.

[/quote] Joo, pitää paikkansa. Pillu on kaikilla naisilla, mut usein pienellä naisella on pieni ja tiukempi pillu..Nam.

[/quote] Oletko tehnyt oikein miehistä tutkimustyötä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittainen on paras eli 166 ;) korkkareilla 176cm.

Vierailija
64/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te tytöt olette niin hiljaisia?

Vierailija
65/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:51"]

Persjalkaisia. Kukaan tyylikäs nainen ei ole lyhyt.

[/quote]

Eva Longoria? Shakira?

[/quote]

Madonna

Vierailija
66/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

135: Kadehditko ketään älyn takia, vai merkitseekö sinulle vain ulkonäkö jotain?

Vierailija
67/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 14:55"]Kaksimetrisenä miehenä on pakko sanoa,että kaupungin meluisilla kaduilla kävellessä en kuule mitä lyhyt nainen sanoo.

[/quote]

Useimmilla teillä on vaikeuksia nähdäkään mitään. Aiheuttaako kaksimetrisyys sokeutumista vai mistä johtuu, että kävelette lyhyempiä ihmisiä päin agressiivisesti, koskaan anteeksi pyytämättä?

Vierailija
68/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 173 senttiä pitkä ja minulla on pienet kädet, kapeat hartiat ja kengät kokoa 37. En siis koe olevani iso vaikka olenkin keskimittaista pitempi (painoa 57kg).

Ja hei haloo, pituudella ei ole mitään tekemistä pillun tiukkuuden kanssa, joten pitäydytään edes faktoissa.

Vierailija
69/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 160 cm ja pidän itseäni aika lyhyenä. Haluaisin olla noin 7 cm pidempi. On totta, että lihominen näkyy tosi selvästi tässä pituudessa. Painan nyt 55 kg ja haluaisin painaa 48. Näytän aika läskiltä, vaikka en mikään painava olekaan.

En kuitenkaan haluaisi olla yli 170 cm, sillä se karkottaa miehiä. Olin nuorena tosi suosittu poikien keskuudessa. Muodokas ja laihahko ja söpö blondi. Nyt olen keski-ikäinen vähemmän söpö tavallinen nainen.

Vierailija
70/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 15:52"]

Olen itse 160 cm ja pidän itseäni aika lyhyenä. Haluaisin olla noin 7 cm pidempi. On totta, että lihominen näkyy tosi selvästi tässä pituudessa. Painan nyt 55 kg ja haluaisin painaa 48. Näytän aika läskiltä, vaikka en mikään painava olekaan.

En kuitenkaan haluaisi olla yli 170 cm, sillä se karkottaa miehiä. Olin nuorena tosi suosittu poikien keskuudessa. Muodokas ja laihahko ja söpö blondi. Nyt olen keski-ikäinen vähemmän söpö tavallinen nainen.

[/quote]

Kyllä minulla on ainakin pyörinyt jatkuvasti miehiä ympärilläni vaikka yli 170 senttinen olenkin. Itse asiassa sitä on pidetty erittäin seksikkäänä ominaisuutena. Toiset tykkää pitemmistä ja toiset lyhyemmistä, kummassakaan tapauksessa pituus ei karkota miehiä, vaan yksinkertaisesti eri ihmisillä on erilainen maku, joten kaikilla pituuksilla on omat ihailijansa.

Esimerkiksi oma mieheni ei ole ikinä tuntenut vetoa kuin vain normaalia pitempiin naisiin. Eksälle taas ei pituudella ollut mitään väliä, vaan katsoi kokonaisuutta. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
71/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:00"]Mieluummin lyhyt kuin pitkä.

Pitkät naiset ovat yleensä ylimielisoä, kun heillä on käsitys, että heitä kaikki jumaloivat heitä pituutensa takia. Pitkillä naisilla on myös taipumus lihoa oikein kunnon sotanorsuiksi.

[/quote] Nimenomaan lyhyillä. Lyhyt ja lihava, pätkä ja pullea. Pitkillä naisilla on taipumus pysyä hoikkana. Lyhyt näyttää normivartalollakin pullealta.

Vierailija
72/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:07"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:00"]Mieluummin lyhyt kuin pitkä.

Pitkät naiset ovat yleensä ylimielisoä, kun heillä on käsitys, että heitä kaikki jumaloivat heitä pituutensa takia. Pitkillä naisilla on myös taipumus lihoa oikein kunnon sotanorsuiksi.

[/quote]

Ylpeys yleensä lihottaa :D sitä ajattelee että on mulla vielä varaa ym oon täydellinen

[/quote] Miksi haukutte pitkiä naisia? He ovat näyttäviä ja upeita. Lyhyet ja kateelliset huutelew.

Vierailija
73/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:04"]

Tässä tulee mun mielipide varautukaa persjalkaset kääpiöt:

Lyhyet ovat rumia naurettavia lapsen näköisiä, lyhyet jalat lyhyt selkä hyi vittu. Lyhyet eivät ole koskaan kauniita heidän motoriikka on heiveröinen. Lyhyet eivät koskaan voi näyttää seksikkäältä.

pitkät (niinkuin itsekin) ovat yleensä seksikkäitä ja kauniita ja mielenkiintoisempia.

[/quote]

Pitkä voi olla persjalkainen ja lyhyt pitkäjalkainen - kyse on vartalon mittasuhteista!

Moni pitkä vain on helposti sotanorsun näköinen, jos ei pidä itseään hoikkana...

- mielummin siro nainen kuin sotanorsu - ja naamahan ratkaisee paljon, jos on pitkä ja ruma, on ruma...

[/quote] En voi käsittää taaskaan miksi naiset haukkuu toisiaan. Mikä pitkäviha-keskustelu tästä on tullut? Sekä lyhyt että pitkä voi olla kaunis mutta sekä lyhyt että pitkä voi olla myös ruma. Mutta lyhyillä lihavuus näkyy kyllä herkemmin ja pitkä tietysti on isompi muttei näytä niin helposti ylipainoiselta kun on muutenkin kookas.

Miksi kommentit joissa haukutaan pitkiä saa ylepeukkuja ja kommentit joissa haukutaan lyhyitä ja kehutaan pitkiä alapeukuja? En allekirjoita sitä, että pitkät ovat rumia. Mites ovat nämä maailmankuulut mallit? Ovatko he mielestänne rumia?

Vierailija
74/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2014 klo 13:42"][quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 15:10"]

Naisen pituudella ei ole merkitystä. Pillu on pitkillä ja lyhyillä sekä kaikilla siltä väliltä.

[/quote] Joo, pitää paikkansa. Pillu on kaikilla naisilla, mut usein pienellä naisella on pieni ja tiukempi pillu..Nam.

[/quote] No enpä yleistäisi. Pitkät sääret ovat herkkua ja pillukin kireä pitkillä.

Vierailija
75/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:00"]Mieluummin lyhyt kuin pitkä.

[/quote]

Ylpeys yleensä lihottaa :D sitä ajattelee että on mulla vielä varaa ym oon täydellinen

[/quote]

Se, mitä siis yritätte sanoa on tämä: pitkät naiset tietävät olevansa pituutensa puolesta upeita. Olettamuksenne tästä taas on se, että pitkistä eli upeista naisista tulee upeutensa takia huonoluonteisia.

Jos pitkä nainen kuitenkin onkin kivaluonteinen, hän on tuplasti upea, koska on mukava ja upean pitkä, eikös niin? :)

[/quote]

Pitkä nainen on MIES!  Piste!

[/quote] Reps

Vierailija
76/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:59"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:51"]

Persjalkaisia. Kukaan tyylikäs nainen ei ole lyhyt.

[/quote]

Eva Longoria? Shakira?

[/quote]

Anna Abreu?

[/quote]

Lady gaga. (160cm)

[/quote] Lady Gaga on kyllä 155cm.

Vierailija
77/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:38"]Mä olen itse 170cm, ja oma havaintoni on tämä: lyhyet ovat ärsyttäviä esittäjiä, jotenkin aina sellaisia söpöileviä ja mä en voi sietää sitä. Pitkät ovat rauhallisia ja miellyttävämpiä persoonia.

Poikkeuksia tosin löytyy. Itse koen olevani normaalimittainen, mutta luonteeltani olen rauhallinen.

[/quote]

Itse olen 180cm nainen ja olen huomannut saman.

Lyhyet naiset esittävät kokoajan sellaista "söpöä" lasta ja sitten suuttuvat kun heitä kutsutaan söpöiksi.

[/quote]

Kaikki tuntemani pitkät naiset ovat kolhoja koukkupolvisia möreäänisiä amatsoneja! Huvittavaa katsoa, kun jotkut miehet ovat vaimoaan lyhempiä, ei voisi epäeroottisempaa näkyä olla kuin mies, joka yltää naisystäväänsä puoleen kaulaan! Juu tiedän, että niitä paljon on, mutta aina yhtä naurettavannäköistä se on. Valinta onn aina alamittaisen miehn yritys olla jotenkin normaali!

[/quote] No huhhuh mitä tekstiä. Jos olisit tyytyväinen omaan pituutesi et tulisi haukkumaan pitkiä noin. Todella törkeää. Katso nyt vaikka Candice Swanepoelia, Cara Delevingneä, Doutzen Kroesia, Adriana Limaa ja Miranda Kerriä. Upeita ja pitkiä naisia, lähes 180 kaikki. Kantavat itsensä hyvin ja äänet ovat normaalit.

Vierailija
78/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:25"]Ne pitkät ämmät ovat ylimielisiä ei lyhyet,idiootit.

[/quote] Melkoista yleistystä. Millaiset ihmiset näitä kirjoittelee? Järkyttävää katsottavaa miten lyhyitä ja pitkiä haukutaan ihan lyttyyn, etenkin pitkiä tässä ketjussa. Ja ihan kuin se ei olisi tarpeeksi, nämä viestit saavat vielä paljon enemmän yläpeukkuja kuin alapeukkuja.

Vierailija
79/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 10:10"]Lyhyet naiset ovat ihania, tykkään!

Lyhyys on enemmän plussa kuin miinus, pitkät naiset kun ovat liian usein kolhoja ja motorisesti jotenkin paljon miesmäisempiä.

Olen 173 cm hyvävartaloinen ja nätti nainen. Miesmäiseksi minua ei voi kutsua! Olen 55kg ja kapeampi kuin lukuisat lyhyemmät Suomi-naiset!

Vierailija
80/166 |
11.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:48"]

LYHYET NAISET ON KATEELLISIA PERSJALKASIA RUMIA AKKOJA JOTKA ALAPEUKUTTAA KAIKKI.

PITKÄT ON KAUNIIMPII NIIN,SE VAAN ON. SORI VAAN MUT SE ON TOTUUS. VENYTTÄKÄÄ VAIKKA JALKOJA 10CM NIIN EHKÄ TEITÄ PYSTYIS KATSOMAAN IHMISTEN ILMOILLA

[/quote]

Mutta aaaah ainakin he ovat mukavampia kuin sinä. ;)

[/quote] Yleistystä, yleistystä. "Kaikki pitkät on paskoja ja ylimielisiä ja ilkeitä löysäpilluja" Mitä helvettiä???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme