Mitä mieltä lyhyistä naisista?
Kommentit (166)
Itse 155cm ja on se haitannut ainakin siinä mielessä, ettei tule niin vakavasti otetuksi. Nuorempia mutta pitempiä naisia kohdellaan eri tavalla, arvostavammin Minä taas olen iästäni huolimatta "tyttö". Ja pitkien päällä vaatteet näyttävät paremmilta, sniff. Muuten näilläkin lyhyyksillä voi elää. :D
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 15:02"]
Itse 155cm ja on se haitannut ainakin siinä mielessä, ettei tule niin vakavasti otetuksi. Nuorempia mutta pitempiä naisia kohdellaan eri tavalla, arvostavammin Minä taas olen iästäni huolimatta "tyttö". Ja pitkien päällä vaatteet näyttävät paremmilta, sniff. Muuten näilläkin lyhyyksillä voi elää. :D
[/quote] Sinulla on oikea elämän asenne :) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:04"]Tässä tulee mun mielipide varautukaa persjalkaset kääpiöt:
Lyhyet ovat rumia naurettavia lapsen näköisiä, lyhyet jalat lyhyt selkä hyi vittu. Lyhyet eivät ole koskaan kauniita heidän motoriikka on heiveröinen. Lyhyet eivät koskaan voi näyttää seksikkäältä.
pitkät (niinkuin itsekin) ovat yleensä seksikkäitä ja kauniita ja mielenkiintoisempia.
[/quote]
Onneksi sä olet sisäisesti ihailtavan kaunis esimerkki jälkikasvullesi. :-D
Parempi olla lyhyt kuin pitkä. Itse pidän itseäni suht. pitkänä ihmisenä joten en viitsi enää korkoja käyttää vaikka haluaisin. :(
Olen lyhyt 162 cm. Halusin aina olla pidempi, vähintään 170 cm, joten en voinut kuvitella perustavani perhettä lyhyen miehen kanssa. Mies on 190 cm ja lapset pitkiä:)
Kävin kerran yhden kaverin luona nii helvetti en nähny vessan peilistä ku vähän päälakea :D minkä pituselle seki on tarkotettu. Mie oon 159cm
Lyhyt ja laiha vai pitkä ja tukeva? Valitkaa
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:25"]Suomi on pätkien maa joten eikö olekin kivaa erottua massasta?;)
[/quote]
Älä hupsi. Suomessa on keskimäärin pitempiä ihmisiä kuin monessa muussa maassa.
Onko pienellä naisella pieni pillu?
En ole mitään erityistä mieltä. Tavallisia ihmisiä siinä missä muutkin. Itse olen 168cm ja olen aina tahtonut olla muutaman sentin lyhyempi, mutta toisaalta pidän pitkistä jaloistani.
Tunnen yhden erittäin lyhyen naisen, joka jostain syystä kokee tarvetta korostaa pituuttaan jatkuvasti. Ei oikeastaan väliä mistä puhutaan, hän onnistuu aina tuomaan mukaan lyhyytensä hihitellen samalla mikä on kyllä todella ärsyttävää. Kyseessä on kuitenkin vain yksittäinen ihminen, enkä muodosta mielipidettäni lyhyistä naisista ylipäätään tämän perusteella.
Ihan yhtä hot kun pitkäkinttu? Kauneus on katsojan silmissä, varsinkin omissa. Sopusuhtainen pikkunen on ihan yhtä kaunis kuin pitempikin. Itse ole 175/54 ja paras ystäväni 158/about 46-47, tars soittaa.... Me ollaan majakka ja perävaunu. Ja niin hermmetin kauniita, muksujakin on molemmilla:). Niin, ja miehetkin löytyy. Rakastakaa mammat itseänne!
Ei nyt mitään erikoisempaa mielipidettä ole. Onhan se tietty hauskan näköistä varmaan muille, kun paras kaverini on lyhyt, reilu 150 cm ja minä taas edustan skaalan toista päätä 180 cm pituudellani. Kunnon Pekka ja Pätkä tai Penn ja Teller, kun yhdessä liikuskellaan kaupungilla!
En ole mies, mutta tällaisella mutu-tuntumalla/kokemuksella sanoisin, että useammat ovat mieltyneitä lyhyisiin naisiin. Mutta toisaalta pitkät saavat enemmän katseita (onko ne sitten inhoa vai innostusta, tiedä häntä).
Ihania, kauniita ja tyylikkäitä lyhyitä naisia on paljon: Shakira, Anastacia, Anna Abreu, Eva Longoria, Madonna, Hazi Hajipoori, vain muutamia mainitakseni.
T. Heteronainen
Alle 170cm
Nainen
Valitse toinen! Säälittävää katsella näitä womanletteja kaupungilla kävellessä. T. God tier 174cm nainen
Lyhyillä ihmisillä korostuu helposti suuripäisyys (todellisuudessa ei ehkä ylisuuri pää, mutta kontrasti muuhun kroppaan) ja lyhytjalkaisuus ja lihavuuskin. Pitkät näyttävät helposti romuluisilta (itse kuulun tähän porukkaan), hartiat leveät, kädet ja jalat isot.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 13:43"]
Lyhyillä ihmisillä korostuu helposti suuripäisyys (todellisuudessa ei ehkä ylisuuri pää, mutta kontrasti muuhun kroppaan) ja lyhytjalkaisuus ja lihavuuskin. Pitkät näyttävät helposti romuluisilta (itse kuulun tähän porukkaan), hartiat leveät, kädet ja jalat isot.
[/quote] Eihän toki kaikilla.., valtaosa on eloisan siroja naisia. ;) / vilivallaton
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 12:01"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:11"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 09:51"]
Persjalkaisia. Kukaan tyylikäs nainen ei ole lyhyt.
[/quote]
Eva Longoria? Shakira?
[/quote]
Anna Abreu?
[/quote]
Lady gaga. (160cm)
[/quote]
haloo, nämä kääpiöt voivat olla söpöjä, mutta tyylikkäitä heistä ei saa tekemälläkään. =D
[/quote]
Kylie Minogue. Tyylikkäämpää ei ole. :P
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:48"]
LYHYET NAISET ON KATEELLISIA PERSJALKASIA RUMIA AKKOJA JOTKA ALAPEUKUTTAA KAIKKI.
PITKÄT ON KAUNIIMPII NIIN,SE VAAN ON. SORI VAAN MUT SE ON TOTUUS. VENYTTÄKÄÄ VAIKKA JALKOJA 10CM NIIN EHKÄ TEITÄ PYSTYIS KATSOMAAN IHMISTEN ILMOILLA
[/quote]
Mutta aaaah ainakin he ovat mukavampia kuin sinä. ;)