ymmärtääkö hoitsut miestä parhaiten
Ja lämpeneekö naiset parhsiten/pismpään rakentajalle? Onko otsikon lause paikkansapitävämpi koska jonkinlsista kiinnostusta lähimmäiseen ja palvelemiseen tuossa on enemmän kuin keskivertosiivoojalla tai lehtorilla
Kommentit (4)
Kahden hoitsun kanssa seurustellut, molemmat eksiä. Seksi oli kyllä hyvää, mutta jotain kokonaisuudesta puuttui silti.
Ruskettuneet asfalttimiehet vie jalat alta. Kuumaa!!!
Hoitajamuistoja kauan, kauan sitten...
Hoitajaoppilaita oli aikoinaan isossa opiskelukaupungissa paljon. Ja kaiketi heillä oli jotain erityistä sympatiaa ujoihin, viattomiin maalaispoikiin (kuten minä). Eli päästää heidän puutteesta ja naisenkaipuusta edes hetkiseksi.
Muuan hehkeä, mukava hoitajaoppilas S. tuli erikoisen tutuksi. Opintojen alussa hän aikoi lähteä valmistuttuaan Afrikkaan hoitamaan mustia, sairaita lapsia. Opintojen kuluessa hän rentoutui - ja niinpä hauskan illan jälkeen meitä oli pieni porukka hänen kämpällään. Juotavaakin oli. Ilta jatkui ryysypokan merkeissä. Minä poloinen olin nakuna ensimmäisenä enkä osannut muuta kun lähteä omaan kämppään - siellä oli tyttöystäväkin odottamasssa. Hra S kalsarit jalassa jäi ja jatkopelit taisivat olla mukava...
S ei mennyt Afrikkaan vaan tekee hienoa hoitouraa Suomessa.
Diakonissaoppilailla oli usein partneri taivaassa, ei syntisessä maailmassa. Mutta jotkut heistä lankesivat maallisiin viettelyksiin ja armahtivat joitain armottomasta naisen puutteesta. Kuten minutkin. Kiitos M!
Naiset lämpenee kai palomiehille ja poliiseille.